Husk meg
Brukernavn
Passord

Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 22 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 18 des 06, 17:54

Jeg kan virkelig ikke fatte hvordan noen på død og liv ikke vil ha inn Jørn Andersen. Jeg tror ikke disse folka vet noe om han. Jeg ser få saklige argumenter for hvorfor man ikke vil ha ham. Det meste går på at han "har blitt tysk", og "bra i tyskland, men ikke i Norge"-argumenter. Dette er det dummeste jeg hører.

Jørn Andersen er viden kjent for sin artige angrepsfotball, noe som ikke burde telle negativt  her i byen akkurat. Han har bra meritter som både spiller og som trener. Han holdt nylig på å bli assistenttrener på det tyske landslaget, og det sier ikke så reint lite. Kun språkelig kunskaper og nasjonalitet hindret det.

 


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 18 des 06, 18:40
Opprinnelig postet av Shadar

 Han holdt nylig på å bli assistenttrener på det tyske landslaget, og det sier ikke så reint lite. Kun språkelig kunskaper og nasjonalitet hindret det.

 



Ja for han snakker nok dårlig tysk:-) Eneste som har nevnt han som en brennhet kandidat og uttalt seg om hva som forhindret det er vel....ja nettopp; Jørn Andersen selv! Den mannen har jeg ikke trua på i det hele tatt gett, og det er ikke bygd på kunnskap om hans trenerfilosofi o.l, men rett og slett inntrykk jeg har fått av han som person gjennom media, og folk som "kjenner" han.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 des 06, 18:57

Jørn kan bare ikke bli trener...han har det med og bli dårlig likt, og det er ingen bra egenskap som trener...nei...vi må nok til utlandet gett....

 

Svennis er fortsatt ledig...hehe

---------------------------

Heia FFK


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 des 06, 19:05
Opprinnelig postet av Lex

Jørn kan bare ikke bli trener...han har det med og bli dårlig likt, og det er ingen bra egenskap som trener...nei...vi må nok til utlandet gett....

 

Svennis er fortsatt ledig...hehe

 

Svennis som Manager. Semb hovedttrener for det Defansive og Jørn Andersen for det affansive, med Ahlsen som assistent.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 des 06, 19:26
Opprinnelig postet av Lex

Jørn kan bare ikke bli trener...han har det med og bli dårlig likt, og det er ingen bra egenskap som trener...nei...vi må nok til utlandet gett....

 

Svennis er fortsatt ledig...hehe



Hvis Jørn skal få seg en jobb får`n jammen klippe håret først.

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 18 des 06, 19:35

Har tenkt litt, hva hvis Brenne hadde blitt hvis Eggen hadde gått?, han så jo at han ville ha et miljøskifte!

Hva tror dere?

---------------------------

CUPVINNER 06


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 des 06, 19:44
Endret: 18 des 06, 19:44

Opprinnelig postet av Snæbbis
Hvis Jørn skal få seg en jobb får`n jammen klippe håret først.

 

Hvem skal eventuelt ansettes som tolk ? 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
FFK and Wisla Krakow forever...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 des 06, 21:10
Endret: 18 des 06, 21:15

hva kan Jørn vise til i trener karieren da??

 

edit: Fant litt selv etter en kjapp google:

 

Etter at spillerkarrieren tok slutt, har Andersen blitt trener. Hans første trenerjobb var i sveitsiske FC Locarno. Han ble senere hovedtrener for den tyske 2. Bundesliga-klubben SC Rot-Weiß Oberhausen. Etter en god førstesesong, ble han sparket i oktober 2004 på grunn av svake resultater. Andersen ble i 2005 assistenttrener i Bundesliga-klubben Borussia Mönchengladbach da Horst Köppel var trener. De fikk begge sparken i mai 2006 etter at klubben bare ble nummer 10 i sesongen 2005/2006. hentet frawikipedia 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 des 06, 00:38
Endret: 19 sep 07, 05:54

Dette er ingen for eller mot Eggen tråd.. Faktum er at han kanskje går, uavhengig om vi liker det eller ei. Hvis så er tilfelle: Hvem bør inn i stedet? Og hvem er realistisk? Personlig syns jeg vi bør hente inn SOllied, evt gi Hareide sparken og la Sollied ta over landslaget, sånn at vi kan få Hareide.. hehehehe.. neida..

 

Mod: Da stenger vi denne og fortsetter diskusjonen her.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 des 06, 02:05
Endret: 15 des 06, 02:29

Guus Hiddink eller Otto Rehhagel er undertegnedes bløte, urealistiske fantasier.

 

Et hypotetisk scenario;

 

Kjære Høili !

 

Selg noe av det du eier, f.eks. andeler i Radisson SAS, og kjøp fri én av disse... 

Du vil med dette bli en særdeles populær borger av Fredrikstad by.

 

Med vennlig hilsen

Arvid Ryen

 

 

Nå er det virkelig på tide at undertegnede tar kvelden...

 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 15 des 06, 02:29
Vel, Eggen er jo komplett ubrukelig , så alt annet vil være en bedring.
Hva med Bjørn Drillestad?

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 des 06, 05:56

Opprinnelig postet av morradi
Vel, Eggen er jo komplett ubrukelig , så alt annet vil være en bedring.
Hva med Bjørn Drillestad?

Dagens mest historieløse kommentar?


tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 15 des 06, 08:24
Set må jo bli Nils Johan Semb

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 des 06, 18:39

Opprinnelig postet av tajo
Set må jo bli Nils Johan Semb

 

Vær så snill.Ikke ny stadion med åttitallsfotball i drillostil.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 08:25

Hvis Eggen trekker seg/blir sagt opp er det en mann vi må få inn: Jørn Andersen!!!

---------------------------

math


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 15 des 06, 08:28

Nei  !!!  vær så snill, hvem som helst, men ikke Jørn Andersen !!!!!

 

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 08:32
Opprinnelig postet av ATM

Nei  !!!  vær så snill, hvem som helst, men ikke Jørn Andersen !!!!!

 

Jeg kan nok være med på at Jørn Andersen er litt av er raring også, men saken er at han nesten trena en dassklubb i Tyskland opp i eliten, med svært få midler. Dessuten har han erfaring som assistent i Bundesliga. I mine øyne er han en vinnertype når det kommer til det sportslige. Så får det bare være at han snakker tysk-fredrikstask og har sveis fra forrige årtusen ....

 

---------------------------

math


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 15 des 06, 09:29

Jørn andersen har en bedre CV enn mange av dagens tippeligatrenere hadde når de debuterte i tippeligaen (Henning Berg, Bjørnebye, etc) så jeg har faktisk litt tro på at han kan være kandidat. Eventuelt har jeg en følelse av at vi ikke helt vet hva vi får men X-faktoren blir jo desto større, han har jo faktisk hatt noe som kan kalles sukksess i Tyskland.

 

Ellers så har jo halve Tippeligaen med VIF og Viking i spissen vurdert Semb til å være en meget god kandidat så det bør vel også FFK gjøre. Hit kan han jo pendle også...


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 09:31
Opprinnelig postet av Kent

Jørn andersen har en bedre CV enn mange av dagens tippeligatrenere hadde når de debuterte i tippeligaen (Henning Berg, Bjørnebye, etc) så jeg har faktisk litt tro på at han kan være kandidat. Eventuelt har jeg en følelse av at vi ikke helt vet hva vi får men X-faktoren blir jo desto større, han har jo faktisk hatt noe som kan kalles sukksess i Tyskland.

 

Ellers så har jo halve Tippeligaen med VIF og Viking i spissen vurdert Semb til å være en meget god kandidat så det bør vel også FFK gjøre. Hit kan han jo pendle også...

At de har vurdert Semb er for meg en gåte. Mannen har greie på fotball, er ikke det, men for meg vil han aldri bli noe mer enn en Drillo jr, og vi veit hva han fikk til i FFK ...

 

---------------------------

math


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 des 06, 09:44
Jeg tror Jørn Andersen er for god til å komme hit. Det hadde absolutt vært ønskelig men jeg tror ikke det skjer..
Semb er  nok desverre mer realistisk da.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 22 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f