Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 des 06, 13:06
Endret: 12 des 06, 13:08

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 des 06, 13:07
Opprinnelig postet av Shadar
På f-b.no står det "8 millioner ?" ovenfor diskuter. Hvis denne summen stemmer, så er vel ikke det så helt galt eller?

Skulle det stemme, synes jeg det høres bra ut. Men da spørs det kanskje om vi har fått noen overgangsprosenter i tillegg?

Uansett hvor mye pæng dette drar inn synes jeg de skulle brukes til å forsterke forsvaret før vi gjør noe mer med midtbanen! Men akkurat den diskusjonen hører vel kanskje hjemme i en annen tråd...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 06, 13:08

Det er ingen bra sum, heller en grei sum...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 des 06, 13:09
8 mill er synnsykt mye for en som ble satt ut av laget et par ganger i høst. Det er bare å gratulere!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 13:10
- Simen Brenne har signert for fem år og vi er svært fornøyde med å endelig få på plass Simen, forteller LSK–manager Jan Åge Fjørtoft til ffksupporter.net. - Det er ingen hemmelighet at vi har vært interesserte i Simen så lenge jeg har vært i klubben, fortsetter han.

- Jeg har vært i Lillestrøm i 2.5 år, men klubben har vært interessert i Simen Brenne enda lenger. Den gangen Brenne forlenget ett år med FFK, så håpet vi å benytte sjansen, men at han signerte den gangen gjør at FFK nå mottar en høy overgangssum, forteller Fjørtoft til ffksupporter.net.

Kan du si hva den er?

- Nei, jeg kommenterer aldri slikt.

Dreier det seg som en- eller to-talls millioner?

- Jeg kommenterer som sagt aldri slikt.

Kan du si om klubbene har blitt enige om å holde overgangssummen hemmelig?


- Nei, jeg er lojal ovenfor klubbene vi forhandler med og kommenterer aldri slike detaljer.

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 13:11
Jeg er ikke bekrymret over midtbanen i stor grad selv om Simen drar. Jeg tror Simen var redd for å ikke få spille til året i FFk og at det er derfor han valgte å dra. Det skal bli hardt å få plass på midtbanen til FFK. Lurer på om dette åpner for mer spilletid til Martin Elvestad?

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 12 des 06, 13:11
han ble satt ut for at han ikke presterte ja, men når han først presterte så vel alle hvor viktig han var for oss? ELLER?

---------------------------

Svensk Magi


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 des 06, 13:11
Jeg har prøvd å se dette fra Brennes ståsted men klarer allikevel ikke å få noen forståelse for hvorfor han valgte LSK...kanskje det er pengene som lokker? Noe annet kan det jo ikke være, for FFK med 8. plass og cupgull i år er ikke et SÅ mye dårligere sportslig tilbud for ham...men en god trener i Nordlie er sikkert viktig!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 12 des 06, 13:12

Kan ikke si dette svir noe i nærheten slik det gjorde når Markus stakk. Kan ikke si jeg forstår noe annen grunn enn at han har fått en bra lønn i LSK, evnt at FFK har gamblet på at LSK ville kjøpe for en bra pris og dermed gitt Brenne et skambud, så de kunne kæsje inn.

Stjernefabrikken LSK vasser jo i  penger etter salg av Koren og Mifsud og de er virkelig  bevis på at spillere som vil ha fete kontrakter i utlandet bør vise seg fram i LSK.

Lykke til Brenne, og takk for en bra innsats i sesongavslutningen!

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 des 06, 13:13
Opprinnelig postet av Guillermo
han ble satt ut for at han ikke presterte ja, men når han først presterte så vel alle hvor viktig han var for oss? ELLER?

Når han er på sitt beste er han vår klart beste spiller. Men mye av sesongen er han mer gjennomsnittlig. Han er mao. ikke uerstattelig! Og i mine øyne gjør kaptein Bjørkøy en vel så god jobb som Simen på midtbanen.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 des 06, 13:13
Opprinnelig postet av Bob Page

Det er ingen bra sum, heller en grei sum...



8 millioner for en spiller som har ett år igjen av kontrakten og som spiller bra en halv sesong er MYE penger.

Jeg håper vi forvalter disse millionene godt, og går til anskaffelse av en offensiv midtbanespiller som spiller godt i både vår- og høstsesong.

Det er ingen tvil om at Brenne har vært ekstremt viktig for oss i høst, med mange avgjørende mål.  Det burde heller ikke være noen tvil om at han ble benket i vår fordi han ikke presterte.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 12 des 06, 13:14
Nå er vel strengt tatt Koren Bosman?

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 des 06, 13:14
Nordli god trener? Det strides vel de lærde om. mange andre og for den saks skyld. Brenne får nok mer spilletid i LSK enn det han ville fått i FFK. Det er vel motivasjon god nok?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 des 06, 13:14
Opprinnelig postet av Shadar
Det skal bli hardt å få plass på midtbanen til FFK. Lurer på om dette åpner for mer spilletid til Martin Elvestad?


Det åpner i hvert fall for at våre nye super-afrikanere skal få rikelig med både spilletid og boltreplass.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 13:16
Opprinnelig postet av kanogvetalt
8 mill er synnsykt mye for en som ble satt ut av laget et par ganger i høst. Det er bare å gratulere!

Makan til tullball, kanogvetalt! Simen Brenne hadde vært et SOLEKLART førstevalg på midtbanen til FFK og det å påstå noe annet er bare tull. Ingen er i nærheten av å holde samme nivå som Brenne på midtbanen til FFK.

Dersom 8 millioner stemmer, så er det greit nok, men å påstå noe annet enn at Brenne hadde vært en særdeles viktig brikke hos FFK er total mangel på kunnskap og viten. Å påstå at Brenne ville slite med spilletid hos FFK, men være garantert spilletid hos LSK, er så latterlig at jeg ikke finner ord som kan beskrive det engang.

FFK er med dette salget satt tilbake mange hakk og nå må vi forsterke laget. Ikke nødvendigvis midtbanen, men nå trenger vi forsterkninger som kan ta over jobben som Brenne gjorde: Det vil si å score mål!

Ufattelig trist at FFK mister sin beste midtbanespiller.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 06, 13:17
Dette baner vei for Fofana, og det er jeg bare glad for. Simen er langt i fra uerstattelig. Jeg tror Fofana kommer til å bli en mye bedre spiller hos oss en Simen. Og den hatske stemningen her inne overfor Simen er bare patetisk. Han har gjort jobben sin her i klubben og vel så det. Jeg sier heller, lykke til i Lillestrøm .

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 des 06, 13:17
Endret: 12 des 06, 13:17

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 des 06, 13:19

- Fordelingsnøkkelen har jeg ikke finregnet på ennå, men pengene vi sitter igjen med vil gå til å forsterke laget. Simen må erstattes, sier FFK-direktøren.

Detta blir sagt til f-b.no...

Høres jo bra ut det, at vi skla forsterke!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 13:20
Endret: 12 des 06, 13:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Dette baner vei for Fofana, og det er jeg bare glad for. Simen er langt i fra uerstattelig. Jeg tror Fofana kommer til å bli en mye bedre spiller hos oss en Simen.

Fofana er vel hovedsaklig aktuell som spiss i 4-4-2 eller vingspiller i 4-3-3, ergo konkurrerte han ikke med Simen Brenne.

Edit: Der var du tilbake jo, Rune Haugen!

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 des 06, 13:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Dette baner vei for Fofana, og det er jeg bare glad for. Simen er langt i fra uerstattelig. Jeg tror Fofana kommer til å bli en mye bedre spiller hos oss en Simen. Og den hatske stemningen her inne overfor Simen er bare patetisk. Han har gjort jobben sin her i klubben og vel så det. Jeg sier heller, lykke til i Lillestrøm .

Støttes!! Takk for god jobb, Simen.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340