Husk meg
Brukernavn
Passord

Gerrbrand på vei bort?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 des 06, 22:10
Rotete side ja, men det er vel dette (eller et annet kapittel til venstre der) som du leter etter?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 des 06, 22:42
§15

b) Klubb som ønsker å ansette en profesjonell spiller under kontrakt, skal informere både nåværende klubb skriftlig på etterviselig måte før den starter forhandlinger med spilleren.

c) En profesjonell spiller kan kun inngå kontrakt med annen klubb når kontrakten med nåværende klubb er utløpt eller vil utløpe innen 6 måneder.

Ergo trenger man kun å informere.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 des 06, 00:43
Nå som regelspørsmålet er avklart, er det vel bare å si at jeg håper Gerrbrandt blir en lang stund ennå. En strålende spiller som har en masse ugjort i FFK-trøya.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 28 des 06, 21:33
synes egentlig ikke svensken har vært så bra jeg.. ønsker meg en stopper ved siden av rajo som er bedre

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 des 06, 21:48

Opprinnelig postet av Holters
§15

b) Klubb som ønsker å ansette en profesjonell spiller under kontrakt, skal informere både nåværende klubb skriftlig på etterviselig måte før den starter forhandlinger med spilleren.

c) En profesjonell spiller kan kun inngå kontrakt med annen klubb når kontrakten med nåværende klubb er utløpt eller vil utløpe innen 6 måneder.

Ergo trenger man kun å informere.

 

Man kan informere at man prater med spilleren, men kontrakt kan ikke signeres før det er ett halvt år igjen av den med inneværende klubb, samtidig som klubben også må være villig til og selge..


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 28 des 06, 22:40
Han er nok ikke den mest spektakulære spilleren..men det var neppe tilfeldig at vi slapp inn langt færre baklengst etter at Gerbrant kom inn for Bora. FFK ble tryggere og gjerrigere bakover med hans inntreden.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 des 06, 23:31
Endret: 28 des 06, 23:32

Opprinnelig postet av kjo
Han er nok ikke den mest spektakulære spilleren..men det var neppe tilfeldig at vi slapp inn langt færre baklengst etter at Gerbrant kom inn for Bora. FFK ble tryggere og gjerrigere bakover med hans inntreden.

 

Ikke med tanke på mål i hvert fall (muligens ved sjanser i mot, det har jeg ingen oversikt over), eller, i de første 15 kampene uten Gerrbrand så slapp vi inn 1,8 mål i snitt. I de siste 11 kampene med Gerrbrand så slapp vi inn 1,727 mål i snitt, en forskjell på 0,073 mål i snitt per kamp. Forskjellen utgjør et mindre innsluppet mål per fjortende kamp det, hvis jeg har regnet riktig (0,073 * 14 = 1,018) og da kan vi vel si at det ikke er noen forskjell i antall mål i hvert fall.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 29 des 06, 08:39

nå må vi ikke glemme her at etter at patrik tok over for bora, tok tamas over for bertil også. kan skrive på noen mål der.

 

patrik er en dårligere midtstopper enn bora var i 2005. i 2006-sesongen vil jeg si patrik gjorde en vel så god jobb som bora individuelt, men vi mistet forsvarets sjef når bora dro. den rollen klarte patrik aldri og fylle. jeg ønsker å beholde patrik som backup på stopperplass og til primært å utfordre pål andré til kamp om høyrebacken.

---------------------------

med ffk til champions league!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 29 des 06, 10:01
Opprinnelig postet av knut

nå må vi ikke glemme her at etter at patrik tok over for bora, tok tamas over for bertil også. kan skrive på noen mål der.

 

patrik er en dårligere midtstopper enn bora var i 2005. i 2006-sesongen vil jeg si patrik gjorde en vel så god jobb som bora individuelt, men vi mistet forsvarets sjef når bora dro. den rollen klarte patrik aldri og fylle. jeg ønsker å beholde patrik som backup på stopperplass og til primært å utfordre pål andré til kamp om høyrebacken.

 

enig i dette guttær !!!

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340