Husk meg
Brukernavn
Passord

Opprykksfest ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 13 okt 03, 18:20
Tenk om vi slår Strømsgodset, noe jeg tror vi gjør. Dette vil etter mine beregninger uansett resultat i de andre kampene, føre til at vi kun trenger 1 seier til på de to siste kampene. For en fest det kan bli i Moss!! Og for en fest det BLIR på stadion i siste kamp, med sikret opprykk, 8000 mennesker i fakkeltog etter kampen!

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 13 okt 03, 18:28
Taper vi mot Godset så sitter vi i en skikkelig nifs situasjon. Da går Moss ut på banen for å drepe,og det kan slå begge veier.
Godset i Drammen blir sinnsykt vanskelig. Jeg snakker i hvertfall ikke om opprykksfest før den seieren er i havn.

---------------------------

Gøran Karlsen


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 13 okt 03, 19:15
Enig.

Hvis vi slår godset kan vi begynne å snakke opprykksfest.

De andre laga bak oss må jo vinne resten de også, så kan jo hende de sprekker! :)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 okt 03, 19:24
Jeg håper på 5 poeng på de 3 siste kampene, anser Oslo Øst som bankers, er livredd for Moss-kampen, Godset vet vi kan gjøre det utrloigste, så intet er avgjort enda, men som jeg sa til en av spillerne etter kampen i går, "vinner dere mot Godset, ja da setter jeg Champisen til kjøling"...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 13 okt 03, 22:54
Hvis vi vinner to av de 3 er vi oppe. Hvis vi ikke gjør det, havner vi på kvalikk eller dårligere.

Såpass realist er jeg. Tar ingenting for gitt, men håper som juling!!

Dette skal vi fikse!!:ffk:

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 13 okt 03, 23:14
Benytter anledningen til å oppforde ALLE til å møte opp i drammen å støtte guttane!!!

Jeg skal, kommer du ?

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 14 okt 03, 08:53
Med det spillet hønefoss presterte på stadion tror jeg ikke de vinner de 3 siste kampene, så for å holde Hønefoss på avstand trenger vi kun en seier mot Oslo Øst.
En annen nøkkelkamp for FFK er derfor Sandefjord - Raufoss hvor et av disse lagene må avgi poeng, og vi får håpe Raufoss tar skalpen på Sandefjord. Vinner Raufoss denne kampen så holder det også med seier over Oslo Øst for FFK.

Jeg er enig at en seier over Godset er viktig, men det er også viktig å tenke på at løpet ikke er kjørt om vi skal gå på en smell.

Dette ser meget bra ut med tanke på opprykksfest!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340