Husk meg
Brukernavn
Passord

FB får kritikk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 nov 06, 23:38

Om at de skriver for mye om FFK, synes det er helt ok, kan vel ikke skrives for mye om de

www1.nrk.no/nett-tv/indeks/77898


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 nov 06, 23:47
Jo, det kan det. Hvis det skader klubben så blir det for mye. Vet om folk som har gått fra å ikke være så veldig interessert i fotball til å begynne å hate fredrikstad fordi de er så lei all skrivingen om dem i avisa.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 08 nov 06, 09:27

Jeg er fullstendig enig med Shadar!  Problemet er at forsiden på nettutgaven er pepret med små ubetydelige saker om FFK hele tiden.  Og Fredrikstad Blad har et ansvar for mer enn fotball, fex. å dekke den den politiske dagsorden i byen.  Jeg tror FB kan bidra til å støte mulige supportere bort fra klubben på denne måten.  Folk blir dritt lei og er ikke engang interessert i å ta en tur på stadion for å føle på hva det er for noe.

FB burde hatt en stor FFK logo høyt oppe et sted med alle saker samlet bak den.  Så kunne den fex vekslet fra grå til rød når det var lagt inn noen nye saker etter forrige besøk.  

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 08 nov 06, 09:46
Dette er et kjent fenomen på lokalpresse-nivå. Vi ser mye av det samme, hvis ikke hakket verre, med Start og Fedrelandsvennen og til dels TV Sør. Er enig i at FB ofte kjører mye "tullesaker" om FFK høyt oppe og priortert på nettutgaven, men synes også at de til tider skal være overdrevent kritiske når de ser muligheten til det. Finnes det ingen middelvei FB?

---------------------------

math


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 08 nov 06, 13:20
flere enn meg som ikke får lyd på den reportasjen?

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 08 nov 06, 13:33

Ser ikke problemet med at de kjører mye saker om FFK, så lenge de også dekker alt annet som skjer i FRedrikstad og omegn.

Som reportasjen sier, så er det ikke problematisk i seg selv at lokalavisen er patriotisk, problemet kan være når absolutt alle sportsjournalister i avisen er iherdige FFK-patrioter. Men synes faktisk at de klarer å holde et noenlunde kritisk nivå til klubben. Når det ikke skjer, har avisen derimot et problem.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 08 nov 06, 13:45

Det ser vel heller ut at de er så opptatt av å ikke være patriotiske utad at de hele tiden leter etter noen skandaler å ta tak i.

Problemet er bare layout.  Folk som ikke er så opptatt av FFK blir dritt lei og jeg forstår dem 100%.  Og mange av sakene er jo innholdsløse.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 nov 06, 16:00
Personlig er jeg alvorlig avhengig av blodferske nyheter om FFK, og setter derfor stor pris på de daglige agurk-sakene f-b kommer med. det vil bli en laaang og kjip vinter med sterke abstinenser i påvente av neste sesong.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 08 nov 06, 16:11
de burde vel uansett holdt agurgsakene borte fra prioriteringslista på nettsida, og holdt de under ffk-fanen av sida si isteden

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 08 nov 06, 17:24

Det har vel vært en bølge av fotballiver over mer enn Fredrikstad i det siste. Fotball har blitt in, som det heter på urbant. Og det har skjedd mye spennende i og rundt FFK i år. Forsåvidt er det naturlig at avisene holder temaet varmt.

 

Men jeg skjønner også at de som ikke elsker FFK over alt på jord blir lei. Skal man skrive om FFK bør det være noe som er verdt å skrive om. Hvor spennende er det med en reportasje fra et galleri hvor det ikke er noen utstilling? Sikkert veldig spennende for den som har et nært forhold til akkurat det galleriet, men slike oppslag øker ikke interessen for kunst. Det blir selvfølgelig noe av det samme med fotball.  


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 09 nov 06, 15:10

Opprinnelig postet av Snæbbis
Personlig er jeg alvorlig avhengig av blodferske nyheter om FFK, og setter derfor stor pris på de daglige agurk-sakene f-b kommer med. det vil bli en laaang og kjip vinter med sterke abstinenser i påvente av neste sesong.

Det er jeg også og er innom flere ganger daglig.  Kunne gjerne fått emailwarning når det er noe nytt om FFK.  Men, for andre blir avisa veldig dårlig og flertallet av FB`s lesere er nok lite interessert.  Derfor, legg alt ett sted med markør for når noe nytt er skjedd.

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3