Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvallikkamper FFK2-Kvik Halden

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 nov 06, 15:08
dette var var deilig

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 18 nov 06, 15:23

Dette var viktig..! Trenger god matching til reservene og spillere som har vært skadet for og løfte førstelaget høyere..!

FFK mot flere gull !

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK for Alltid!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 nov 06, 15:26
Endret: 18 nov 06, 15:27
HAhahaha saassssaaaabraaaaa.. Fredrikstad.. Da blir det opprykksfest og da eller...!!!!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 nov 06, 15:26
Endret: 18 nov 06, 15:31
Spenstig at andrelaget vårt nå er like bra som A-laget var for fem år siden. Eller deromkring.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 nov 06, 15:32
Noen som blir med ut i fakkeltog?

Nei, dette er utrolig viktig for klubben og ikke minst våre talenter som vil få mye bedre matching neste år.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 nov 06, 15:38
Endret: 18 nov 06, 15:40
Opprinnelig postet av Costanza
Noen som blir med ut i fakkeltog?



Jeg er med. Når vi er ferdige synes jeg vi skal skaffe masse busser og kjøre et eller annet sted.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 18 nov 06, 15:40
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Costanza
Noen som blir med ut i fakkeltog?


Jeg er med. Når vi er ferdige synes jeg vi skal skaffe masse busser og kjøre et eller annet sted.

Når det går som aller best, og livet er en fest... Da drar vi ne` te Halden. Halden. Halden...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 nov 06, 15:42
Minimum 200 busser til halden!! alle ned på brygga nå!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 nov 06, 15:43
Endret: 18 nov 06, 15:51
Opprinnelig postet av Snæbbis
Minimum 200 busser til halden!! alle ned på brygga nå!


Vi synger for Rutebilselskapet

Vi kjørær til Halden by

Se på bussane vååååååååre

Plankehaugen er vi

---------------------------

Ære være Plankebyen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 nov 06, 15:44
Noen som gidder og legge ut en debatt på VGD om busskortesje til halden og opprykksfest ;)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 nov 06, 15:45
Opprinnelig postet av Snæbbis
Minimum 200 busser til halden!! alle ned på brygga nå!


Ikke glem å kjøre innom Moss, de har ikke diskutert noe om FFK på tre timer, og trenger noe nytt å skrive om oss på Kråkebolleboka si.

Nei, dette var rett og slett herlig! 8. plass i serien, cupmestere og nå opprykk for FFK2. Det hadde jeg ikke trodd før Lyn-kampen gitt!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 nov 06, 16:17
Nå er vi morsomme her, gitt !

At FFK vant denne kampen er rett og slett ett mirakel.
Hvis det finnes en gud så er han garantert fan av disse gutta for slike marginer og flaks som har ført til dette opprykket må være noe av det villeste som er registrert i nyere historie.

Når det er sagt så er det ikke mindre viktig av den grunn, nå begynner det virkelig å ligne noe over hele linja.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 18 nov 06, 16:29
Opprinnelig postet av bjorn
Nå er vi morsomme her, gitt !

Synes det var en del artige kommentarer her jeg da.

La ut et referat fra kampen. Strømbrudd er forferdelig saker!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 nov 06, 16:40

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av bjorn
Nå er vi morsomme her, gitt !

Synes det var en del artige kommentarer her jeg da.

La ut et referat fra kampen. Strømbrudd er forferdelig saker!

 

Spilte Steinar Sørlie, Tore Pedersen, Bjørnar med flere idag???? ser det på bildet at de feirer med champagne.??


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 nov 06, 16:47
Endret: 18 nov 06, 16:49
Slenger meg på den. Bildet er fantastisk, men i denne sammenhengen noe misvisende. Men artikkelen var fin.

ffk-4ever, ironien døde i ca. 2003, eventuelt rykket den ned en divisjon eller to.

---------------------------

Ære være Plankebyen


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 18 nov 06, 17:09
Endret: 18 nov 06, 17:12
Ikke så grinete nå æ guttær! Det er tross alt opprykksfest i dag :)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 nov 06, 17:11
Endret: 18 nov 06, 17:19
Denne tråden er i ferd med å skli fullstendig alle mulige retninger. Men Holters, hva er det dere trenger hjelp til? Skribenter, journalister, fotografer?

---------------------------

Ære være Plankebyen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 nov 06, 17:15
Får prøve å få denne inn på rett spor igjen jeg da... Er det noen som vet når terminlista for 2. divisjon kommer, og hvis vi havner blant Mjølner og andre nordnorske lag, betyr det ekstrautgifter for FFK, eller er NFF så snille at dem dekker noe av det? Skrekken er jo at laget må dra halvveis til Nordpolen til hver bortekamp...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 18 nov 06, 17:18
Opprinnelig postet av Per Egil
Denne tråden er i ferd med å skli fullstendig alle mulige retninger. Men Holters, hva er det dere trenger hjelp til? Skribenter, journalister, fotografer?


Fjernet litt innlegg for å få tråden inn på spor igjen. Mest mine egne.

Vi trenger folk som tør å grave etter interessante nyheter, folk som tør intervjue ledere og spillere - gjerne på telefon, men også etter kamp. Folk som generelt har ideer og ønsker om å fullføre skriblerier til siden, slik som FFK1903 og hans skråblikk tidligere denne sesongen. Egentlig generelt flere skribenter slik at arbeidsmengden for hver enkelt ikke blir enorm. Trond Johansen gjorde en fantastisk jobb gjennom denne sesongen, men til året skal han fullføre en masteroppgave og må trekke seg vesentlig tilbake.

Gjerne folk som interesserer seg i historie og kan skrive om klubben, stadion og mer. Alle slike ting som hører hjemme på en side som dette.

Flere fotografer til å ta bilder. Vi har ingen per i dag, men det ser ut til at vi har fått napp hos en til året.

Vi kan kanskje fortsette denne diskusjonen her.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 nov 06, 18:19
Endret: 18 nov 06, 18:21

Jeg trossa drittvær og 39 i feber i dag og dro på 3. divisjonskamp for - trur jeg - første gang i mitt liv. Jeg hadde jo lovt sneipen på fem år at han endelig skulle få bli med på Fredrikstad-kamp, og jeg måtte jo holde det.

 

Jeg er haldenser, og han er haldenser, og jeg prøvde å si til ham at hvis FFK tapte, så var det jo ikke så fælt, for da vant jo Halden, og det var vel hyggelig det òg. Men det var ikke snakk om, han skulle heie på FFK! Godgutten. :-) LITT ukonsentrert var han nok, men til gjengjeld trur jeg han var den eneste i dag som sang "Røde hvite er de beste, heia heia Fredrikstad" (OK, de var røde og blå i dag). Og da han råka til å få oss plassert faretruende nær Fortet i første omgang, ble det ikke fred før vi hadde flytta oss bort nærmere de andre med rød-hvite skjerf.

 

Uansett, veldig hyggelig med opprykk, dog noe heldig, må jeg vel innrømme. Og jeg må jo synes litt synd på Kvik... og Lisleby også, kanskje. Men h*****e heller, de får prøve igjen til neste år.

 

Rart å tenke på at FFK2 er i 2. divisjon til neste år! Den divisjonen hvor dagens pågående eventyr for førstelaget begynte, og hvor jeg så min første FFK-kamp i nyere tid for ikke mange år sida (Kvik-FFK 3-3). Men jeg håper de hever seg litt til året, ellers kan det muligens bli vanskelig å holde seg der.

 

P.S. Fortet har stortrommeh*****e. Hva de skal med den er litt uklart. Her har jeg sett at argumentasjonen har gått på å holde takta. Skulle tru at femten kælls klarte å holde takta uten tromme...



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340