Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvallikkamper FFK2-Kvik Halden

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 15 nov 06, 20:27
slutt 2-2 mot ett ett kvik lag som det hørtes ut som var så slitne at de knapt klarte å stå oppreist.
de hadde vel andrekeeper i mål også, uten at han ble satt på en eneste prøve.

latterlig svakt.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 nov 06, 20:27
Faen.... Ok. Når på dagen spilled kampen til lørdag ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 nov 06, 20:29
Opprinnelig postet av torkr
slutt 2-2 mot ett ett kvik lag som det hørtes ut som var så slitne at de knapt klarte å stå oppreist.
de hadde vel andrekeeper i mål også, uten at han ble satt på en eneste prøve.

latterlig svakt.

Vi stiller et OK sterkt lag, men langt fra noe Tippeligalag, så 2-2 er vel ikke direkte overraskende. Tror ikke det laget vi stilte er SÅ mye bedre enn Kvik Halden faktisk. I tillegg er jo "alltid" de Tippeligaspillerne som spiller på FFK2 ræva og uinteresserte sett i forhold til juniorspillerne som spiller med hjertet utenfor drakta.

- Kritiske røster i Fredrikstad har hevdet at Eggen aldri har satset godt nok på andrelaget og ser ikke viktigheten av å ha et godt 2. lag, ifølge en eller annen som ble intervjuet på radioen.

Noen som fikk med seg hvem og hva mer som ble sagt?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 15 nov 06, 20:32
joda jeg har sett noen ffk2-kamper og de dårligste er som regel de såkalte a-lagsspillerne.

spesielt multaharju, han er det bare å sende i retur.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 nov 06, 20:37
Opprinnelig postet av torkr
spesielt multaharju, han er det bare å sende i retur.

Har hørt det samme selv fra samtlige jeg kjenner som har sett FFK2-kamper. De kan ikke fatte og begripe at han fikk kontrakt på bekostning av våre egne juniorspillere. Faktisk har også juniorspillere jeg har snakket med karakterisert både Multuharju og Vourinen som bomkjøp. I utgangspunktet var jeg positiv til Vourinen, men etter det jeg har blitt fortalt, så er jeg redd for at vi nok engang har kjøpt katta i sekken.

Kjipt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 15 nov 06, 20:40

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av torkr
spesielt multaharju, han er det bare å sende i retur.

Har hørt det samme selv fra samtlige jeg kjenner som har sett FFK2-kamper. De kan ikke fatte og begripe at han fikk kontrakt på bekostning av våre egne juniorspillere. Faktisk har også juniorspillere jeg har snakket med karakterisert både Multuharju og Vourinen som bomkjøp. I utgangspunktet var jeg positiv til Vourinen, men etter det jeg har blitt fortalt, så er jeg redd for at vi nok engang har kjøpt katta i sekken.

Kjipt.

 

Han mikka multaharju var ikke helt med idag, skjønner ikke at han fikk kontrakt med A laget jeg heller.. Ubegripelig!

Jeg har forventninger til han Heavy jeg da, men høres ikke bra ut det du sier der holters

---------------------------

Svensk Magi


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 nov 06, 20:53
Kan ikke skjønne at Heavy skal være et bomkjøp. Skal sies at jeg bare har sett han for A-laget. Men i kampen mot Start i semifinalen var Heavy meget god! Satser på at Heavy bruker vinteren godt.

---------------------------

Fredd


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 nov 06, 21:00
Opprinnelig postet av Fredd
Kan ikke skjønne at Heavy skal være et bomkjøp. Skal sies at jeg bare har sett han for A-laget. Men i kampen mot Start i semifinalen var Heavy meget god! Satser på at Heavy bruker vinteren godt.

Det er vel eneste kampen han har vært god også. Han var dårlig når han fikk sjansen fra start og har ENDA ikke scoret for FFK2.

For all del; Ut ifra CVen og hva jeg hørte før han kom til FFK, så var jeg virkelig positiv og jeg håper han kommer sterkt i løpet av vinteren, men rapportene er ikke akkurat lovende. Gutten bør ta tak på FFK2 om han ønsker å få sjansen på a-laget. Synes egentlig Vourinen minner skremmende mye om Hoås.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 15 nov 06, 21:37
Referat på forsiden NU

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 nov 06, 21:50
Opprinnelig postet av Planken
Referat på forsiden NU


Det eneste positive å ta med seg fra 2. omgangen for FFKs del, var at Multaharju ble byttet ut til fordel for Michael Trulsen. Ingen vits i å legge skjul på at finnen bør sendes på første fly hjem, og gjøre plass til lokale talenter som er minst like gode. Jeg har nevnt det før, men sier igjen at det er skremmende at en slik spiller hever lønn fra klubben i våre hjerter.

ffksupporter.net

Haha, er det rart jeg blir skeptisk til Multuharju sier jeg bare.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 nov 06, 22:13
Christian Halvorsen får skryt på www.fredrikstadfk.no/default.asp

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 15 nov 06, 22:27
Halvorsen er en av få som _alltid_ gir alt, selv om han idag ikke gjorde en av sine beste kamper rent kvalitetsmessig. Men hadde alle hatt den innstillingen som han går til kamp med, ville guttane vunnet lett idag.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 nov 06, 07:54
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Planken
Referat på forsiden NU


Det eneste positive å ta med seg fra 2. omgangen for FFKs del, var at Multaharju ble byttet ut til fordel for Michael Trulsen. Ingen vits i å legge skjul på at finnen bør sendes på første fly hjem, og gjøre plass til lokale talenter som er minst like gode. Jeg har nevnt det før, men sier igjen at det er skremmende at en slik spiller hever lønn fra klubben i våre hjerter.

ffksupporter.net

Haha, er det rart jeg blir skeptisk til Multuharju sier jeg bare.


Jeg har vært en av få (tror jeg) som har hatt et håp om at Multaharju skulle spille på seg selvtillit på FFK2. Men etter å ha overvært kampen må jeg si "eg er djupt såra og vonbråten".  Han eier jo ikke en fiber av kvalitet i kroppen. Dårlige løp, dårlig ballkontroll, dårlig pasningsevne, dårlig plasseringsevne. Kort sagt; bambi på glattisen.

Jeg er ikke sikker på at han hadde forsvart en plass på benken til Kvik engang...

Det å omtale skuddet (som ble mål) til Tamas en lompe, er bare fordi Tamas nå har blitt en "anerkjent" syndebukk og ikke engang det han gjør positivt kan sees på som noe bra - bare flaks.

Vi bør kanskje vurdere å holde kjeft om Kviks supportere. I går var det ikke antydning til sang, heiarop eller klapping (annet enn en håndfull ganger) fra våre egne.  Skulle jaggu tru vi var på tur med de stummes forening!  Ultras, hvor !"#¤¤"% er dere? Dere støtter kanskje bare FFKs A-lag? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 nov 06, 16:29
kan FFK 2 stille med spillere som var i start 11ern i cupfinalen til returoppgjøret?i såfall kan vi gratulere FFK 2 med opprykk.

---------------------------

FFK på øvre halvdel!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 nov 06, 16:36

FFK2 kanstille med alle spillere fra a laget, som IKKE startet siste seriekamp mot RBK, det vil si at følgende ikke kan spille:

 

Rami, Czwartek ,Gerrbrand, Piiroja, Bjørkøy,  Ramberg, Berg, Brenne, Toth, Kvisvik og Elyounoussi.

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 nov 06, 16:41

satser på at spillere som staw, tamas, shabani, stadheim, røn,  mackie, vuorinen og hoås kan bidra mye til opprykk. ekstremt viktig for klubben at de nest beste får en øvingsarena på tredje øverste nivå. det er per dags dato stor forksjell på 2div og 3div. og selve motivasjonen til enkelte spillere vil få en positiv effekt.

 

---------------------------

FFK på øvre halvdel!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 nov 06, 17:52
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

FFK2 kanstille med alle spillere fra a laget, som IKKE startet siste seriekamp mot RBK, det vil si at følgende ikke kan spille:

 

Rami, Czwartek ,Gerrbrand, Piiroja, Bjørkøy,  Ramberg, Berg, Brenne, Toth, Kvisvik og Elyounoussi.

Sikker? Nå har jo FFK2 alt spilt en kamp, kan ikke da 1.lagsspillerne spille - er jo en situasjon litt utenom det vanlige i og med at FFK ikke spiller kamper mer før neste sesong, mens FFK2 gjør det? Finnes sikkert noen som kan reglementet her. I utgangspunktet vil jeg tro at det at 1.lagsspillerne ikke kan starte kun gjelder for den kampen som ble spilt igår.

---------------------------

Norgesmester


C. Markgren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 nov 06
Innlegg: 1

Lagt til: 16 nov 06, 20:18
Endret: 16 nov 06, 20:24

Det hadde kanskje vært en idé å endre referatet?


Vedrørende kubjeller skal jeg ikke frasi Halden ansvaret, men det er vel å kaste stein i glasshus å snakke om god, dårlig eller "korrekt" supporterkultur bare få dager etter å ha fylt 100 busser med ansiktsmaling og tåpelig hatter?


Når det gjelder personen som ble kastet ut. Dette var en haldenser i sekstiåra som spurte vakta om han kunne plassere seg bedre sånn at haldenseren fikk sett kampen. Da ble han kastet ut. Senere skulle denne "flinke" vakta kaste ut et av styremedlemmene i Kvik, men ble da heldigvis stoppet av en annen vakt som har skjønt at det er spillerne og ikke vaktene som skal lage underholdning på fotballkamper.


For diskusjonen  vedrørende spillere erdet vel greitt å gå til reglene? www.fotball.no/t2.aspx


*)§ 2-9        Deltakelse på lavere seniorlag
(1) Stiller en klubb med flere lag i samme aldersklasse, må en spiller for å kunne delta i obligatorisk kamp for andrelaget eller lavere rangert lag, ikke ha spilt fra start av i et høyere rangert lags siste obligatoriske kamp, uavhengig av om kampen ble spilt i serie eller NM. Dette gjelder selv om kampen ble avbrutt eller senere kjent ugyldig.


Mvh. Christer Markgren, leder i Fortet Supporters.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 nov 06, 20:23
Opprinnelig postet av C. Markgren
For diskusjonen  vedrørende spillere erdet vel greitt å gå til reglene? www.fotball.no/t2.aspx

*)§ 2-9        Deltakelse på lavere seniorlag
(1) Stiller en klubb med flere lag i samme aldersklasse, må en spiller for å kunne delta i obligatorisk kamp for andrelaget eller lavere rangert lag, ikke ha spilt fra start av i et høyere rangert lags siste obligatoriske kamp, uavhengig av om kampen ble spilt i serie eller NM. Dette gjelder selv om kampen ble avbrutt eller senere kjent ugyldig.

Takk!


Alltid trodd det bare gjalt seriekamper, men da lærte jeg noe nytt! Aldri tatt meg tiden til å sjekke ut dette ordentlig, så takk for informasjonen.

Angående referatet, så får nesten mannen som selv skrev referatet svare for seg. Tror det var skrevet litt med blink i øyet og for det meste er vel referatet kritikk av FFK sin innsats.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 nov 06, 21:23
Opprinnelig postet av C. Markgren

Vedrørende kubjeller skal jeg ikke frasi Halden ansvaret, men det er vel å kaste stein i glasshus å snakke om god, dårlig eller "korrekt" supporterkultur bare få dager etter å ha fylt 100 busser med ansiktsmaling og tåpelig hatter?



Instrumenter på fotballkamper, være seg det er trommer, kastanjetter eller andre obskøne ting som f.eks. kubjeller, suger stort.

Opprinnelig postet av C. Markgren

Når det gjelder personen som ble kastet ut. Dette var en haldenser i sekstiåra som spurte vakta om han kunne plassere seg bedre sånn at haldenseren fikk sett kampen. Da ble han kastet ut. Senere skulle denne "flinke" vakta kaste ut et av styremedlemmene i Kvik, men ble da heldigvis stoppet av en annen vakt som har skjønt at det er spillerne og ikke vaktene som skal lage underholdning på fotballkamper.



Haha, herlig! En slik vakt burde ha en egen vakt - for å unngå seg selv.  Men når det gjelder kampen i går, var det vel snarere dommeren som stod for underholdningen?  FFK stod for søplespill. Kvik for et litt hardere søplespill. Tilskuerne var stort sett tause - og dommeren vimsa rundt som ei drita alke der ute og dømte sjelden konsekvent.  Bortsett fra at han stort sett dømte i FFKs favør...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f