Husk meg
Brukernavn
Passord

Tv2 fornekter seg ikke

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 nov 06, 22:09
I dag var det vel dårligste innslaget de har laget av FFK i hele i år?

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 05 nov 06, 22:10
Gidder ikke se på TV2`s innslag fra FFKs kamper lenger, jeg.

---------------------------

FFK for alltid!
Cupfinalen 2006 - Tippeligaen 2007


zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06
Innlegg: 48

Lagt til: 05 nov 06, 22:12

Helt utrolig, hadde gleda meg te å se bilder fra innmarsen og fyrverkeriet på slutten, og hørt noen ord om siste kamp på stadion.

heia tv2

---------------------------

ikke sant


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 nov 06, 22:16
Får håpe at det kommer noe mer i den siste sports-sendingen kl. 23.30

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 05 nov 06, 22:17
Hvem er TV2 ???

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 05 nov 06, 22:18
Endret: 05 nov 06, 22:20
Tja, det var vanvittig mye annet som var viktigere i dag. Vi var i realiteten allerede klare for et nytt år i Tippeligaen før denne kampen og det sier seg selv at det var langt mer viktigere å fokusere på de mer dramatiske kampene. F.eks Viking, Hamkam og Odd. Det er en rekke andre klubber som også bygger nye stadioner, så det er ikke så unikt for oss. Blant annet har jo også Start spilt sin siste kamp på deres nåværende stadion.

Trenger ikke å klage på TV2 hver eneste gang! De har ikke lagt Fredrikstad for hat selv om noen tror det.

Dagens kommentar:

"Hvis jeg ikke husker helt feil, så tok Fredrikstad poeng også i åpningskampen i 1921" - sitat Davy.

Jeg lo.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 nov 06, 22:23
Hvis jeg skal kritisere noe så er det ikke nødvendigvis innholdet, men når det er snakk om siste serierunde - når alle kampene går samtidig og veldig mye interessant skjer - så kunne kanskje TV2 ryddet av litt mer plass på sendeplanen. En utvidelse av fotballmagasinet på 30 minutter hadde vært å foretrekke.

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 05 nov 06, 22:26
Det var bare en av gutta i panelet som hadde tippa uavgjort for FFK i dag. De andre trodde det skulle bli masse mål, men den gang ei! Det blir nok bedre neste sesong! ;) Rami er med på rundens lag forresten: http://www.fxt.no/tippeligaen/rundenslag/article786969.ece

---------------------------

Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 nov 06, 22:31
Endret: 05 nov 06, 22:32
Det er selvsagt rundens lag fra forrige serierunde...

Skjønner ingenting om ikke Simen Brenne er med på rundens lag denne uka.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 05 nov 06, 22:38
Endret: 05 nov 06, 22:38
Opprinnelig postet av Costanza
Skjønner ingenting om ikke Simen Brenne er med på rundens lag denne uka.

Skulle akkurat til å skrive det samme. Kan ikke fatte at Sapara skal være på rundens lag fremfor Simen Brenne, men ja, dette var forrige uke.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 nov 06, 22:49

Opprinnelig postet av sklitakling
Hvem er TV2 ???

 

FrP`s propagandaavdeling. De kuppet eneretten til norsk fotball i år med hjelp av mafiaen.

FFK har ikke betalt mafiaskatten i år, derfor blir det dårlig tv-dekning.

 

Vi får håpe ARK (Arbeiderpartiets RiksKringkasting) er tilbake på banen neste år. Litt mer likhet og rettferdighetstenkning der i gården.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 nov 06, 22:51
Simen fikk en 7 fra Nettavisen, Banses beste var keeperen til Rosenborg.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 nov 06, 23:18
Endret: 05 nov 06, 23:38

Opprinnelig postet av Patrioten
Får håpe at det kommer noe mer i den siste sports-sendingen kl. 23.30

Errr, trukke det er no sportssending senere på kvelden ....ikke på TV2 vaffal

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 nov 06, 23:20

Opprinnelig postet av Costanza
Hvis jeg skal kritisere noe så er det ikke nødvendigvis innholdet, men når det er snakk om siste serierunde - når alle kampene går samtidig og veldig mye interessant skjer - så kunne kanskje TV2 ryddet av litt mer plass på sendeplanen. En utvidelse av fotballmagasinet på 30 minutter hadde vært å foretrekke.

 

Ja helt enigl kom litt sent hjem og rakk aldri sporten på tv2, og har jeg ikke blinkset så er det ingen flere sportsendiger ikveld....akk ja

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 nov 06, 23:39
At dere gidder. Nå har vi hatt noen serierunder hvor vi faktisk har fått masse oppmerksomhet, ganske enkelt fordi vi har vært innblandet i litt dramatikk. Da fikk vi da også behørig omtale, da holdt de fleste kjeft her inne. Så kommer det en kamp som verken Rosenborg eller FFK egentlig har en dritt å spille for, så kommer dere drassende med disse "Hva er det med TV2 angående FFK"-trådene igjen. Kan dere virkelig ikke se at det andre, mer spennende kamper på programmet? Lag har faktisk rykket ned i dag, andre har klart seg på målstreken!


Det må vel være mer dramatisk enn at en allerede kåret seriemester spiller mot er lag som lå som nummer åtte på tabellen. Dessuten, jeg kom inn på Sir Winston da FFK-oppsummeringen begynte, syns ikke vi var så ille dårlig omtalt jeg. De viste jo til og med bilder fra fyrverkeriet. Jeg fatter ikke hva dere klager over hver eneste gang FFK ikke er omtalt kjempemasse på TV2. Gled dere heller over at FFK klarte en åttendeplass, det må da være bedre å gjøre det enn å erge seg over TV2?

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 nov 06, 23:44
Endret: 05 nov 06, 23:44

Jasså 1903, blitt forfremmet til moderator....får vel benytte anledningen til å sende en kake din vei:-)

ikke i fleisen vel å merke hehe

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 nov 06, 23:47
Skjønner ikke problemet ti folk her inne, et lag som ender på 8 plass etter uavgjort mot laget som allerede var seriemester er da ikke noe særlg viktig å vie masse tid til på tv?! Ihvertfall ikke når FFK praktisk talt allerde var sikret FØR dagens kmp. Ja, kunne kanskje tatt med noe ang markeringa av avskjeden for stadion, men dog, er ikke viktig, har fått masse oppmerksomhet i tv2 og andre medier etter de to forrige kampene, de var da også mye viktigere, for ikke sankke om oppmerksomheten som kommer for klubben til helga, cupfinalen!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 nov 06, 00:07
Jeg har ingen spesielle problemer med TV2s dekning av FFK. Det er bare generelt jeg synes at TV2 er en drittkanal, og det vanskelig å ikke benytte en og annen anledning til å si det.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 nov 06, 00:22

I TV2 virker det som Mini har tatt plassen til Ivar Hoff......Å DØMME FFK nord og ned!!!

Bytt ut hele staben/ekspertkomentatorer for fotballsendingene untatt en!!!....Bengt Eriksen.....Han er bare helt konge......TV2`s Arne Sheie ;-)

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 nov 06, 08:13
Jeg tror verken mini eller hoff ønsker FFK ned, de er bare veldig frittalende. Mini har også sagt mye bra om ffk i år, men ja, han irriterer meg og. Er enig i at Bengt Eriksen er den klart beste.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340