Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey Team

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 04 nov 06, 18:56

Mine damer og herrer. Hva skjer??? 0-5 og 1-4 H J E M M E for henholdsvis comet og frisk!!

Vært mye skader, men detter er intet annet en leit.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 nov 06, 19:25
Der får de igjen for mangel på lngtids kontrakter, slik sundt og stjernen holder på nå, så blir ikke laget samspilt før når sesongen begynner å nærme seg slutten, men da hives nesten alle spillerne ut igjen, og inn med helt nye, går ikke i lengden det der!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 nov 06, 23:55

Kunne sagt det allerede ved sesongstart. Hva er de driver med da? Sparker treneren etter to serierunder?

 

Hva slags tiltro hadde de til denne treneren, når han får fyken etter to tap på rad?

 

For en ubrukelig gjeng med amatører! Hvordan kan man bygge styrke og stabilitet i et lag når man holder på slik? Nå får de akkurat som fortjent.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 05 nov 06, 00:03
Dette blir en jalla sessong. dem for heller teste noen juniorer i år og heller satse på neste sessong.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 nov 06, 00:19

De kommer nok ikke opp på samme nivå som i fjor nei!!

Er egentlig utrolig rart åssen det kan snu i hockey.. TIK var jo et solid og sterkt lag i en del sesonger,men det snur ganske så fort!!

Og satsing på juniorspillere burde de ha begynt med for lenge siden etter min mening...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 nov 06, 00:47

Dette ser ikke bra ut nei.................. 


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 nov 06, 14:42

ja hva har skjedd med stjernen ? alt har gått galt i år 

-treneren de sparka etter 2 serierunder var rett å slett alt for dårlig. dårlig forarbeid av styret.

- stjernen har blitt straffa da de ikke har tilpasset seg de nye reglene på samme hvis som de andre lagene.

- gundersen har dessverre ikke vært like strålende som ifjord. (keper utstyret har forøvrig blitt mindre) men han slipper inn mange relative enkle mål.

-stjernen har også vært utrolig uheldig med skader desverre.

- de har mistet gode spiller som rahm, høglund, kariya, smith, ihantola og noen til. 

-vi har fått tilbake steiner og t magnusen det var vært posetivt. men ellers de som er blitt hentet inn har vært  dårligere en de som var her forige sessong.

-men man lærer av feilene sine, greit vi er ikke gode i år men trur og håper endelig stjernen skjønner at man må begynne å satse anerledes.  men dette blir en prosess som kommer til å ta tid. 

- er snakk om å gi ørjan løvdal en lengre kontrakt.  har da også vært  noe i avisene om ny hall? hvor seriøst det er vet ikke jeg .  ingen tvil om at vi trenger en ny isflate ialefall.

- har også vært dårlig med folk på kampene i år dessverre.  hadde vært veldig morro om plankehaugen hadde tatt seg en tur opp  å stått å sunget med oss. vi trenger all den hjelpa vi kan få om dagen.

TENK DERE 500 SYNGENDE I STJERNEHALLEN!!!! det hadde koka.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 nov 06, 14:47

Er det noen som er av den opfatningen at Løvdals kompetanse som markedssjef er større en hans kompetanse som trener?


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 nov 06, 15:05

ingen tvil om at han er veldig dyktig som markedsjef . personelig ville jeg ha Enio sacilotto  i år. eller ulf weinstok

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 nov 06, 15:08

Jepp en av disse og aller helst Sacilotto.

I mamge bedrifter kan de ha en person som er veldig flink i jobben sin og som belønning blir forfremmet til sjef hvor det ikke går like bra. Da kan man si at man har gjort en god fagmann om til en dårlig leder..


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 nov 06, 15:09
helt enig med deg erikk . men synes det var en grei løsning når det ble som det ble i år.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 nov 06, 15:12
Ja når de problemene oppsto er det flott at vi hadde Løvdal på lur, men jeg er usikker på om det bør skrives en lengere kontrakt med han som trener.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 nov 06, 15:13
kan vel egentlig være enig med deg med det. men hvis vi henter inn en ny trener til året så brde det være en som kan være her over lengre tid, å ikke nok en døgn flue,

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 nov 06, 15:18
Ja samme trener flere år høres glitrende ut. Jeg likte Geir Myhre men han var joi likhet med Tom Nordlie vanskelig å jobbe sammen med.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f