Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey Team

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 05 nov 06, 23:10
Opprinnelig postet av hedvalen

men er det folk i plankehaugen som har lyst til å komme opp i stjernehallen å hjelpe oss å lage litt liv? 

 

Ikke jeg. Jeg har vært en del i Stjernehallen, selv om det er noen år siden sist, og min erfaring er at det er vanskeligere å unngå bråk der enn i gågata en sen lørdagskveld.

 

Jeg håper for Stjernen skyld (og alle reale supportere) at det har blitt ryddet opp etter fadesen tidligere i høst. Men jeg har ikke travelt med å løpe og sjekke.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 nov 06, 16:04

geir myre hadde etter ryktene personelig grunner til å gå av som trener. nok om den saken.

jeg har vært på vær hjemme kamp i stjernehallen i 5 år. å jeg har vært med på 1 episode med bråk. det er den som var i høst.  så synes du dømmer litt hardt der.

greit det som skjedde i høst var utrolig ille. men det har blitt ryddet opp i . det kommer ikke til å skje igjen.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 nov 06, 16:58
Men nå har det kommet en rutinert ny spiller fra Tjekkia, og vi får håper at han kan bidra til at ting snur.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 nov 06, 22:39
ja sant dte. gleder meg til å se han . men har ikke en anelse om hvor god han er 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 07 nov 06, 11:48
Endret: 07 nov 06, 11:49
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat


Ikke jeg. Jeg har vært en del i Stjernehallen, selv om det er noen år siden sist, og min erfaring er at det er vanskeligere å unngå bråk der enn i gågata en sen lørdagskveld.



Fjott. Hvis så er tilfelle sier det nok mer om deg enn om både gågata og stjernehallen.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 07 nov 06, 12:40
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av hedvalen

men er det folk i plankehaugen som har lyst til å komme opp i stjernehallen å hjelpe oss å lage litt liv? 

 

Ikke jeg. Jeg har vært en del i Stjernehallen, selv om det er noen år siden sist, og min erfaring er at det er vanskeligere å unngå bråk der enn i gågata en sen lørdagskveld.

 

Jeg håper for Stjernen skyld (og alle reale supportere) at det har blitt ryddet opp etter fadesen tidligere i høst. Men jeg har ikke travelt med å løpe og sjekke.

 

Som en annen nevnte, du kan ikke ha det mye gøy på byen? Stjernehallen er trygt!

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 07 nov 06, 20:02
Opprinnelig postet av hedvalen

jeg har vært på vær hjemme kamp i stjernehallen i 5 år. å jeg har vært med på 1 episode med bråk. det er den som var i høst.  så synes du dømmer litt hardt der.

greit det som skjedde i høst var utrolig ille. men det har blitt ryddet opp i . det kommer ikke til å skje igjen.

 

Ja jeg gjør det, jeg dømmer den slags episoder hardt. Fordi det er fullt mulig å unngå slike ting hvis klubben og fanklubben har et kultur som ikke aksepterer slikt. Men man lar det gå for langt før man reagerer.

 

Nest siste gang jeg var i Stjernehallen var det en som gjorde sitt beste for å egge mwg til bråk. Han mente visst jeg hadde tatt plassen hans eller noe. Men han kunne ikke si fra som et annet sivilisert menneske om at den tilsynelatende ledige plassen ikke var ledig likevel. 

 

Sist gang ble det ropt så mye stygt fra tribunen at Valek måtte komme bort og be folk dempe seg. Ja Valek, det er en stund siden. Jeg syntes det var ytterst pinlig, og kombinert med episoden fra gangen før så fikk jeg nok av Stjernehallen for lang tid.

 

Hvis hundre stykker ikke klarer å dempe den ene idioten som prøver å ødelegge for alle, så vil han lykkes. Og da har de hundre ikke fortjent bedre enn å bli stemplet pga den ene idioten.

 

Godt å høre at det har blitt ryddet opp internt etter episoden i høst. Det skulle jo bare mangle også. Hvordan kan man f.eks. si at man er mot rasisme hvis man tolererer vold?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 07 nov 06, 20:19

Opprinnelig postet av Kristian B
Som en annen nevnte, du kan ikke ha det mye gøy på byen? Stjernehallen er trygt!

 

Jeg har aldri opplevd noe ubehagelig på byn i Fredrikstad når jeg har vært ute med en hel gjeng. Men rusler jeg rundt på egen hånd så har jeg klok av erfaring lært å se meg for hvor jeg går hen. Det betyr ikke at alle har opplevd bråk bare fordi jeg har det.

 

Nå er det også greit med byn, der forventer jeg at folk er dritings, og blant mange som er dritings vil det gjerne være noen som er i litt ekstra dårlig humør. Men når jeg går i Stjernehallen eller på andre idrettsarrangementer som forventer jeg at folk oppfører seg noenlunde sivilisert. Starter man bråk der mange mennesker er samlet på et lite område kan ting veldig lett komme ut av kontroll. Det er det desverre veldig mange som ikke skjønner før det er for sent.

 

Vil man slåss så finnes det et stort antall kampsporter man kan drive med i Fredrikstad. Jeg har selv trent karate i periode i en veldig fin klubb. Det er ingen mangel på tilbud på det området.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 07 nov 06, 22:03
Endret: 07 nov 06, 22:11

hehehe valek? han spilte i 92 . 14 ÅR SIDEN å  dømme en supporterklubb for hva som skjedde for 14 år siden blir FEIL!!! nesten alle supportere var gærne da. 

som sagt har opplevd en episode de siste 5 årne på hockey kamper. seff den episoden var ille. men det er en grunn til det. beavers og klanen står rett ovenfor hverandre uten noen som helst skiller. klanen hadde med tre kvinnelige vakter. og stjernen hadde 1 vakt imellom .   

vi synger "kom hit søppel kom hit" som gjøres på alle andre arenaer fotball som hockey.

5-10 klans folk går ned fra tribunen å viser at de er på vei bort.

beverane møter dem . det var en 50-50 sak som klanen har sluppet BILLIG ut

men seff helt uaktseptabelt å trist det som skjedde.

men jeg mener at det er minst like trygt å gå i stjernehallen som på fredrikstad stadion.

Å som sagt det har vært en stor opprydding etter denne saken , dette vil garantert ikke skje igjen.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 07 nov 06, 22:10

For all del, er fullstendig enig med deg at slossing ikke hører noen sted hjemme i Stjernehallen. Men føler det blir litt overdriving, når man får dette til å se ut som noe som er helt vanlig blant Beavers og andre hockeysupportere.

Jeg begynner å bli en småerfaren gjenganger i Stjernehallen, og skal innrømme at dette var et problem blant annet midt på 90-tallet. Siden den gang har i hvert fall ikke jeg sett noe til dette.

Så over til det jeg egentlig startet tråden for, nemlig det sportslige. Var på Stjernen-Vif i dag, og må si at detta var en trist forestilling. Fra å dominere totalt de første 10-15 minuttene faller de TOTALT sammen, og spilte en annenperiode hvor selv jeg hadde gjort ting bedre utpå der. Greit nok at VIF er et mye bedre lag, men det er nettopp da vi må brette opp armene og vise en fandenivoldsk innstilling.

Nå får vi bare håpe Ørjan bruker det lille oppholdet klokt, og at vi nå kan begynne å se oppover, i stedet for nedover på tabellen.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 07 nov 06, 22:18
Endret: 07 nov 06, 22:20

nå skal vi huske på at det er norges beste lag vi møter. synn at vi ikke får et tidlig mål da vi presser å er best. enda mere synn at vi slipper inn rett etter å ha skåret selv. 

 

har hørt rykter om at det er noen spillere på vei ut foresten

gleder meg  posetivt over junior keperen tommy et eller annet:D han spilte veldig bra:) noen publikums redninger kanskje men hehe

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 07 nov 06, 22:22

Hørt rykter om at Blomman har fått sparken. Langtidssykmeldt sa de på radion, høres merkelig ut!

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 07 nov 06, 22:37
han har fått prolaps i ryggen vistnok. snakker om å sparke rylander og blomman .    om det er hold i ryktene vet jeg ikke.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 08 nov 06, 16:33

Opprinnelig postet av Kristian B
Jeg begynner å bli en småerfaren gjenganger i Stjernehallen, og skal innrømme at dette var et problem blant annet midt på 90-tallet. Siden den gang har i hvert fall ikke jeg sett noe til dette.

 

Er veldig glad for å høre dette. Jeg er sannsynligvis ikke den eneste som har sviktet Stjernehallen pga dårlige erfaringer. Men jeg er kanskje en av veldig få som tar bryet med å si i fra?

 

Og nei, jeg dømmer ikke Stjernen i dag for hva som skjedde for 14 år siden. Men den gang gikk jeg lei av Stjernehallen, og når en først har gått lei kan det ta lang tid å få tilbake interessen. Det tar mange år å bygge opp et godt rykte, en kveld å rive det ned.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 nov 06, 20:22
Det ser ut til å ende stygt i Halden gett! 7-0 står det på F-B i skrivende stund!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 nov 06, 21:15
Heia stjernen! ligger under 7-0 for comet!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 nov 06, 21:17
sundt må gå....

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 nov 06, 22:03
Men hva skjer?  7-0 for en middelmådighet som Comet er jo for å si det på godt norsk RÆVVA. Hvis en ser på laget er det jo ikke så dårlig (på papiret)

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 21 nov 06, 22:32
Opprinnelig postet av SirLion
sundt må gå....


Jeg håper dette er en god nyhet og ikke en personlig mening... Uansett så håper jeg det blir tilfelle at Sundt endelig må gå!!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 22 nov 06, 19:54

Fikk denne på sms fra en arbeidskollega fra Halden i går.

Les Matteus 2.10. Sinnsykt bra.

Slik føler sikkert alle lag når dem møter Stjernen.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f