Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - RBK **Sesongavslutning**

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 05 nov 06, 21:01
Irriterer meg hensynsløst av det bare ble 1-1 i dag. Men vi gjør en god kamp, Simen viser klasse ved par anledninger. Om vi skulle miste han, da tror jeg det blir kjedelig å gå på kamp...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 nov 06, 21:11

Bra kamp av guttane i dag...Står på og ofrer seg!!

Banens beste : Mr.Brenne håper jeg virkelig blir i klubben nå... Han blir bare bedre og bedre

 

Men litt offtopic..

Så innslaget mellom HamKam og Stabæk og der ble Nannskog fly forbanna og prøvde å fly på Kienast..

Var det noe Kienast sa til Nannskog?? Hadde vært morsomt å få vite hva som ble utvekslet mellom dem i det tilfelle!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 nov 06, 21:12
Veldig bra kamp av FFK idag. Hadde de ikke hatt Hirschfeldt i dag - gadde det blitt 3,4 eller 5-1 til guttæne.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 05 nov 06, 21:34
Opprinnelig postet av GurrBass

 

Men litt offtopic..

Så innslaget mellom HamKam og Stabæk og der ble Nannskog fly forbanna og prøvde å fly på Kienast..

Var det noe Kienast sa til Nannskog?? Hadde vært morsomt å få vite hva som ble utvekslet mellom dem i det tilfelle!!

Skal nok ikke se helt bort fra at det var no rasistisk driiit som kom ut av kjeften på Kienast der. Nannskog virket oppriktig såra og opprørt over det han fikk slengt til seg.

 Var nok helt klart noe som ikke hører hjemme på en fotballbane. Eller noe annet sted, for den saks skyld.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 nov 06, 22:13
synd vi ikke vant.. det hadde vært rettferdig.. den dommeren tror jeg vi skal nevne med små ord

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 nov 06, 22:15
Opprinnelig postet av keiko99
synd vi ikke vant.. det hadde vært rettferdig.. den dommeren tror jeg vi skal nevne med små ord

Eh? Hva i alle dager gjorde Berntsen galt i dag? Var da langt ifra noen kontroversielle avgjørelser i dag? Den eneste avgjørelsen som faktisk fikk utfall for kampen var jo at han godkjente den omdiskuterte scoringen vår... Det eneste jeg kan huske han burde ha gjort var å gi gult kort til Kvarme når han taklet Brenne, ellers hadde Berntsen en grei dag på jobb. Må ikke la det gå inflasjon i dommerklagene heller - da mister det jo helt sin mening.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 05 nov 06, 22:45
Hva med når Raio ble felt i boksen? Når den mannen protesterer pleier det å være med god grunn:P

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 nov 06, 23:02
Opprinnelig postet av pølse
Hva med når Raio ble felt i boksen? Når den mannen protesterer pleier det å være med god grunn:P

Synes det virket som han hjalp til ut ifra TV-bildene. Var kontakt, men ville vært en veldig billig straffe.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 nov 06, 23:12

Skal vel ikke skryte av dommeren idag ihvertfall, meget dårlig kamp han dømte.


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 nov 06, 23:15

Syns høydepunktet var da RBK-fansen sang "vi vil hjem" jeg da...hehe...litt sarkasme må det være plass til hehe

Heia FFK

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 05 nov 06, 23:24

Veldig godt med et poeng i dag. Ikke bare fordi det var veldig fortjent etter spillets gang, men også fordi ett poeng var det FFK trengte for å klare seg. Nå ville det gått bra likevel, men nå kan ingen si at FFK klarte seg med hjelp fra andre lag!

 

Ikke den mest åpenbare scoring jeg har sett på en tv-skjerm, men linjedommeren var bedre plassert enn kameraet, så det var sikkert riktig. Uansett, dette gikk veien! Så:

 

Grattis FFK med ny Tippeligakontrakt!  


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 nov 06, 23:27
Ut ifra hva jeg kan se via reprisene så var ikke ballen inne, men dømt er dømt og fortjent var det uansett !!!

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 nov 06, 23:53
Endret: 05 nov 06, 23:54

her er fotballmagasinets sak fra kampen.... de kåret også simen brenne til banens beste

http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4854&title=Fredrikstad__Rosenborg_endte_uavgjort&PHPSESSID=f299c93a247b2a22e0af77019a90071f

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 nov 06, 23:58
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99
synd vi ikke vant.. det hadde vært rettferdig.. den dommeren tror jeg vi skal nevne med små ord

Eh? Hva i alle dager gjorde Berntsen galt i dag? Var da langt ifra noen kontroversielle avgjørelser i dag? Den eneste avgjørelsen som faktisk fikk utfall for kampen var jo at han godkjente den omdiskuterte scoringen vår... Det eneste jeg kan huske han burde ha gjort var å gi gult kort til Kvarme når han taklet Brenne, ellers hadde Berntsen en grei dag på jobb. Må ikke la det gå inflasjon i dommerklagene heller - da mister det jo helt sin mening.


Jeg synes Berntsen funka fint idag, han dømmer ikke nok frispark, etter min smak, og dømmer situasjoner hvor begge spillere er inne i situasjonen på kliss lik måte helt tifledig, ellers funker han helt greit. Slett ikke dårligste dommer på stadion iår.

MEN, han dømmer scoring for FFK, og det er nok feil dømt, er jeg redd, for den ballen var aldri inne. Det er mulig at det er Morten Lukacs (han gikk i parallellklassen min på videregående, faktisk), linjedommern foran plankehaugen, dømmer ballen inne, for Berntsen kan umulig bedømme linja fra hans vinkel.

Avskygningen av hele ballen skal være over hele linja, og det er den aldri. Jeg fant to bilder:
http://sportsbilder.net/details.php?gid=143&sgid=&pid=1003
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=604

Men det virker som om RBK-gutan har tilgitt oss den, for alle jo naturligvis enige om at FFK skal fortsette i TL. :-)

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 05 nov 06, 23:59

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Espen
Riktignok hører jeg takk-for-alt-sangen via Radio FB i London - men er det virkelig RBK-supportere jeg hører som prøver å ødelegge dette for oss? Fy faen for noen jævlige barte-dritter.


Reagerte på det selv.
Herregud så jævli smålig det er av RBK-supporterne å prøve å ødelegge denne feiringa.

Vi driter i feiringa deres, vi vil ut av stadion og hjem etter kampen. Det var folk som skulle rekke fly, tog etc og en buss som skulle til Trondheim. Når vi blir holdt igjen på denne måten må dere regne med slikt å tåle det og ikke være så utrolig selvhøytidelige pga at dere har redda plassen og skal rive ett stadion!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 06 nov 06, 00:01
Opprinnelig postet av svartoghvit

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Espen
Riktignok hører jeg takk-for-alt-sangen via Radio FB i London - men er det virkelig RBK-supportere jeg hører som prøver å ødelegge dette for oss? Fy faen for noen jævlige barte-dritter.


Reagerte på det selv.
Herregud så jævli smålig det er av RBK-supporterne å prøve å ødelegge denne feiringa.

Vi driter i feiringa deres, vi vil ut av stadion og hjem etter kampen. Det var folk som skulle rekke fly, tog etc og en buss som skulle til Trondheim. Når vi blir holdt igjen på denne måten må dere regne med slikt å tåle det og ikke være så utrolig selvhøytidelige pga at dere har redda plassen og skal rive ett stadion!

Har full forståelse, svartoghvit;-)

Lykke til i RL

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 nov 06, 00:02

Opprinnelig postet av Asgeir

Avskygningen av hele ballen skal være over hele linja, og det er den aldri. Jeg fant to bilder:
http://sportsbilder.net/details.php?gid=143&sgid=&pid=1003
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=604

 

 

Bildet i den øverste linken viser ingenting. Bildet i den nederste linken viser klart og tydelig at ballen er inne. Hele ballen er helt over streken. Man ser også at linjedommeren står der han skal, og han ser ikke feil han heller.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 nov 06, 00:03
Opprinnelig postet av svartoghvit

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Espen
Riktignok hører jeg takk-for-alt-sangen via Radio FB i London - men er det virkelig RBK-supportere jeg hører som prøver å ødelegge dette for oss? Fy faen for noen jævlige barte-dritter.


Reagerte på det selv.
Herregud så jævli smålig det er av RBK-supporterne å prøve å ødelegge denne feiringa.

Vi driter i feiringa deres, vi vil ut av stadion og hjem etter kampen. Det var folk som skulle rekke fly, tog etc og en buss som skulle til Trondheim. Når vi blir holdt igjen på denne måten må dere regne med slikt å tåle det og ikke være så utrolig selvhøytidelige pga at dere har redda plassen og skal rive ett stadion!



Ingen fare... Jeg skjønte utmerket godt at dere ble en smule utålmodige, for dette var dårlig planlagt, for å si det rett ut. Selvfølgelig må man la bortepublikum få slippe ut med en gang etter kampen siden de skal så dritlangt avgårde.

Vi får bare beklage at dere kom uheldige ut av dårlig planlegging, og håpe at dere kommer tilbake til året, på ny stadion og blide og fornøyde.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 nov 06, 00:07
Opprinnelig postet av Asgeir
Avskygningen av hele ballen skal være over hele linja, og det er den aldri. Jeg fant to bilder:
http://sportsbilder.net/details.php?gid=143&sgid=&pid=1003
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=604
Men det virker som om RBK-gutan har tilgitt oss den, for alle jo naturligvis enige om at FFK skal fortsette i TL. :-)

Blir umulig å si ut fra de bildene. Kanskje glir ballen og beinet noen centimetere til inn i målet etter at bildet er tatt og før avklarering. Det er jaggu ikke lenge før den er helt inn på bildet til Fredrikstadfk.no og et stillbilde vil ikke gi oss svaret med mindre bildet viser at ballen var inne. Tror aldri vi får vite 100% om ballen var inne eller ei, og TV-bildene er i alle fall helt ubrukelige for å avgjøre situasjonen. Skal si jeg ble overrasket når det ble dømt mål. Så absolutt ingenting på TV. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 06 nov 06, 00:32
Endret: 06 nov 06, 00:35
Opprinnelig postet av svartoghvit

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Espen
Riktignok hører jeg takk-for-alt-sangen via Radio FB i London - men er det virkelig RBK-supportere jeg hører som prøver å ødelegge dette for oss? Fy faen for noen jævlige barte-dritter.


Reagerte på det selv.
Herregud så jævli smålig det er av RBK-supporterne å prøve å ødelegge denne feiringa.

Vi driter i feiringa deres, vi vil ut av stadion og hjem etter kampen. Det var folk som skulle rekke fly, tog etc og en buss som skulle til Trondheim. Når vi blir holdt igjen på denne måten må dere regne med slikt å tåle det og ikke være så utrolig selvhøytidelige pga at dere har redda plassen og skal rive ett stadion!

 

Dessverre må jeg si meg enig med "svartoghvit" i denne sammenhengen. Fullstendig på trynet !

 

Dagens definitive høydepunkt var som noen tidligere nevnte i denne tråden; "Vi vil hjem, vi vil hjem, vi vil hjem"...

Særdeles morsomt !  :-)

 

Dagens andre høydepunkt;

...farvel Ham-kam, farvel !    

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3