Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne inn som midtspiss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 28 okt 06, 12:51
Det var spennende nyheter! Dette har jeg trua på

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

Simen Brenne er min nye superhelt, han og mr. Hot i buret ;-)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 28 okt 06, 12:58
Opprinnelig postet av FFK-pus
Det var spennende nyheter! Dette har jeg trua på


Hvorfor har du trua på det? Skjønner ikke en såpass stor rokering/gambling i siste og meget avgjørende bortekamp. Brenne har preget midtbanen og vært blandt våre aller beste spillere i de siste kampene i midtbanerollen. Merkelig disposisjon etter min mening. Som oppspillspunkt er dessuten Misji sterk nok til å klare å gjøre en jobb på egen hånd, er redd Brenne blir litt for "lett" i den rollen. Håper jeg at jeg tar feil, men dette likte jeg ikke. Litt likt Eggen dette, å flytte spillere rundt på uvante plasser. Istedenfor å ta ut f.eks Ramberg og sette inn Berg, så tar han ut Misji, et svakere ledd i Eggens øyne.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 28 okt 06, 13:03
hvem skal holde i ballen nå a?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 okt 06, 13:03
har ikke eggen prøvd på dette før uten hell a?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 28 okt 06, 13:05
Er ikke akkurat en tillitserklæring til Heavy heller dette. Faen nå ble jeg anterert.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 okt 06, 13:07
er det mulig! toth og vourinen på benken i årets viktigste kamp,toth med sin styrke og vourinen med sin høyde og teknikk hadde passet utmerket mot lustu og co,vourinen var spillern berg så gjerne ville ha til lyn etter og ha fulgt han en hel sesong

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 okt 06, 13:11

Dette er helt utrolig... Heavy putta på i finnland og her skal han ikke få kjangsen...jeg liker ikke dette her...nå føler jeg at eggen er ute og klører...har heavy gjort/sagt noe fornermende til kte eller? her er det noe vi ikke vet det er jeg sikker på...

FAEN...

---------------------------

Heia FFK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 okt 06, 13:09

Spennende er det! Men ikke sikkert i det hele tatt, skjønner ikke at Eggen vil gamble sånn i siste bortekamp!

Toth er jo et glimrende oppspillspunkt, og mye bedre til å holde på ballen.

Men når det kommer til avslutninger og målteft er jo Brenne et bedre alternativ!

Skulle uansett ønske at Ramberg hadde blitt vraka istedenfor Toth!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 28 okt 06, 13:13

Vel. Toth er stor og sterk, men brenner for mange sjanser. Det har vi ikke råd til i morra. Simen er en smartere, bedre teknisk og mer avslutningssikker spiller. Samtidig matcher han Toth så det holder mtp løpskraft. Og hvis folk er ærlig med seg sjøl, så veit vi egentli nada om Heavy, og hva han står for. Visst blei Simen prøvd som spiss i fjor, men da hadde vi ikke Tarik i den form og kvalitet vi har hatt i år. Simen har spilt spiss før, han veit hva det går i.

---------------------------

math


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 28 okt 06, 13:31
Endret: 28 okt 06, 13:32

Vel. Toth er stor og sterk, men brenner for mange sjanser. Det har vi ikke råd til i morra. Simen er en smartere, bedre teknisk og mer avslutningssikker spiller. Samtidig matcher han Toth så det holder mtp løpskraft. Og hvis folk er ærlig med seg sjøl, så veit vi egentli nada om Heavy, og hva han står for. Visst blei Simen prøvd som spiss i fjor, men da hadde vi ikke Tarik i den form og kvalitet vi har hatt i år. Simen har spilt spiss før, han veit hva det går i.

[/quote]

Brenne har aldri scora mye mål som ren spiss. Ja han er målfarlig når han kommer på sine dype løp, men som midtspiss har jeg ikke trua. I Moss scora han færre mål som ren spiss i løpet av en sesong(4), enn han gjorde som midtbanespiller.

Bruk kvalitet der dens kvaliteter kommer best til rette. Dette blir som å bruke årgangsvin til å lage saus.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 okt 06, 13:17
Endret: 28 okt 06, 13:18
Oi, dette skjønner jeg faktisk ingenting av. Simen Brenne har jo også flere ganger uttalt selv at han liker best å spille på midtbanen, ikke spiss. Brenne er jo best når han kommer på sine dype løp fra midtbaneposisjon og inn i boksen, jeg tror faktisk han blir mindre målfarlig som midtspiss! Nå vil midtbanen vår tape en dimensjon...

Må innrømme at jeg er fryktelig skeptisk til dette. Brenne har aldri imponert de gangene han har spilt midtspiss i FFK tidligere, og når han endelig igjen har funnet formen i sin vante rolle så begynner Eggen å flytte på ham!? Høyst merkverdig vurdering av Eggen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 okt 06, 13:22
jeg krysser ihvertfall fingerne for at dette er et pr jippo... eggen pleier vel ikke røpe laget så tidlig i viktige kamper? kanskje dette er et forsøk på å finte ut lyn.. tror ikke det. men håper:)

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 28 okt 06, 13:27
Endret: 28 okt 06, 13:29
Brenne er målkåt om dagen, så jeg synes det er bedre med han enn Toth nå. Toth brenner for mye sjanser. Og Berg er ikke ett dårlig ledd å sette inn på midten med Ramberg og Bjørkøy. Bjørkøy kan ikke settes ned på back plass, han må være på midten! Men.... Bjørkøy kan settes ned dersom Stadheim kommer inn!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

Simen Brenne er min nye superhelt, han og mr. Hot i buret ;-)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 okt 06, 13:31
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg krysser ihvertfall fingerne for at dette er et pr jippo... eggen pleier vel ikke røpe laget så tidlig i viktige kamper? kanskje dette er et forsøk på å finte ut lyn.. tror ikke det. men håper:)

Eggen offentliggjør ikke laget. Det er riktig. Men det er alltid journalister og andre til stede på fredagstreningen, og da ser man hvem som kommer til å starte på søndag ut fra formasjonstreningen. Slår nesten aldri feil.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 28 okt 06, 13:47
Å ta en av Tippeligaens og FFKs absolutte formspillere og sette han i en annen posisjon enn der han har herjet, og i tillegg ta ut Toth som faktisk også er i bra form?

Hvis Eggen gjør dette, og FFK ikke scorer mål på Ullevaal, da har han bæsja noe så usannsynlig på leggen. Hvis han lykkes med dette derimot, frykter jeg at han kan prøve det igjen. Huff og huff, nå ble jeg i dårlig humør...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 okt 06, 14:00
snakket med en i lyn som har litt kontakt med berg og han er meget fornøyd med at vourinen ikke starter!!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 28 okt 06, 14:06
Opprinnelig postet av paco
snakket med en i lyn som har litt kontakt med berg og han er meget fornøyd med at vourinen ikke starter!!!


Hva Berg måtte mene om den saken er vel ganske så uinteressant. Han har vel ikke satt matchformen til Heavy i det siste.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 28 okt 06, 14:14
Blir spennende å se hvordan dette går.

Tror nok Eggen vil ha Berg på midtbanen for defensiv trygghet. De kampene vi var best bakover, var vel når han spilte, eller hur? Husker hvordan hylekoret ville ha Brenne dit pepperen gror en periode i høst...

Har faktisk troen på Berg på bortebane, da vi må passe oss defensitvt. Vet ikke helt med Brenne på topp - men han er i form så det kan brått fungere.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 okt 06, 14:23
Har absolutt ikke sansen for å flytte Brenne fram. Brenne er mer målfarlig når han kan komme bakfra.... Brenne har vist at hankan bli for stasjonær i den rollen og har ikke gjort det bra der tidligere. Når det er sagt forstår jeg ikke all det pratet om at michy er så god til å holde på ballen, han får jo nesten aldri tak i den. Han er sterk ja, men får lite igjen for det.......  Heavy har vist at han ikke er dus med åssen FFK spiller og må trene mer på løpmønsteret, han har heller ikke vist noe på trening eller b kamper som gjør at han bør starte........ Selv hadde jeg helst sett Bjørkøy ned på backen, inn med Berg og kanskje Hoås på topp. Sist han spilte der fra start mot LSK gikk det riktig så bra, vil faktisk si han er bedre enn Toth til å holde på ballen..... 

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 okt 06, 17:57
Syns dette trekket er smart av Eggen.. Nå blir FFK mye mer uforutsigbare samtidig som det blir mer fart i angrepet. Brennes løp kommer fortsatt til å komme.. Husk at de fleste målene han har skåra har kommet innenfra 16 meteren..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340