Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store "Manchester United"-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 44 44

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 mai 09, 01:01

Det ble aldri spennende. Barca var klasser bedre.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 nov 08, 10:36

Opprinnelig postet av Solheim
Men at Moa er en klassespiller som har noe ute i verden og gjøre det er det ikke tvil om.

Han skal få lov til å prestere mer enn godt i et par kamper i løpet av en sesong for å bli kalt en klassespiller av meg i hvert fall. I en sesong der de fleste Enga-spillerne har underprestert blir Moas prestasjoner fremhevet enda mer som noe av det eneste positive hele sesongen, unntatt cupgullet. Uten å dra så veldig mange paralleller mellom Tippeligaen i år og i 1995: Solskjær scoret 20 seriemål, Moa landet vel på 9, hvor et par var ren og skjær flaks/rotemål.

Jeg skal strekke meg til å være imponert av enkelte prestasjoner han har gjort, men han har ikke prestert på et stabilt nivå denne sesongen, og har fått veldig mye oppmerksomhet de gangene han har scoret. Trond Olsen er et år eldre, har scoret et mål mer og det som mer kantspiller enn ren spiss. Han han hatt en mer stabil sesong, men ikke på langt nær fått samme oppmerksomhet som Moa. Hadde Moa spilt for Moldehadde han aldri i verden kommet på landslaget så tidlig eller fått mediaoppslag hver gang han scoret.

Men men, nok om det. Han kan selvsagt være den superspissen alle snakker om. Det må være en grunn til at Groningen er villig til å bla opp 5-10 millioner mer for han enn Tariks markedsverdi til samme land, og det for en spiller som er 3 år eldre og bevist i kun en sesong... Jeg tror derimot han blir borte neste år. Ikke til utlandet, men ut av rampelyset.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 22 mai 07, 11:34
Endret: 22 mai 07, 11:35
ahhhh postet feil

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 mai 07, 22:13

Opprinnelig postet av keiko99
Vi er seriemestere da

Hadde vel smakt med en dobbel vel keiko99 ??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mai 07, 22:32
Som jeg sier  Rune: jeg er fornøyd uansett..

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 07, 01:16

Opprinnelig postet av keiko99
Som jeg sier  Rune: jeg er fornøyd uansett..

Jeg å hadde vært fornøyd med et seriemesterskap, men når man er så nærme en dobbel så hadde det smakt så mye bedre.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 mai 07, 16:23

Det er klart det er digg å være seriemestere.. . men hadde selvfølgeli smakt bedre å få FA cup gullet og trofeet til Old Traford itilleg. Men sånn er livet...

Grattis chelsea

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mai 07, 19:03

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 mai 07, 20:03
Knall bra det!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 mai 07, 00:09

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er vel du som preka døm trill rundt da vel Holters. Du er sikkert bra til å argumentere for deg, og til slutt så gir de seg.

Veldig saklig, Haugen, veldig saklig...

Mener du seriøst med hånda på hjertet at dette var en spennende og underholdende fotballkamp?

Det, samt at mine venner er lett påvirkelige nikkedukker, må du gjerne få lov til å mene. Jeg nøyer meg med å understreke at vi i så fall har to helt vidt forskjellige virkelighetsoppfatninger av hva som er god underholdning på fotballbanen.

Hvis du tenker på at det skulle være en thrillermatch, er svaret nei. At det var en underholdende fotballkamp, ja for all del. Herlig og se Milan kjemper som løver igjennom hele kampen. Bør ikke være en kamp som ender 4-2 for at kampen skal være bra. 0 -0 kan være det også. Men det synes kanskje ikke du Holters ??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 07, 23:25

Opprinnelig postet av Holters
For en trist forestilling... Enkelt og greit.

Tror finalen blir kjedelig som fy med to så defensive lag!

Italienerne kan det med å spille på resultat. :)

Hvorfor skal det bli en kjedelig finale ?? Var det så kjedelig i 2005 mellom de samme laga ?? Har tro på en knallfinale jeg da, og håper virkelig Milan tar dette hjem denne gangen.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 24 apr 07, 22:58

er ikke bare bare å slå united 1-0...har troa nå.Så kan du tro akkurat hva du vil..;)

---------------------------

PÅL


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 24 apr 07, 22:53
Ah det er det diggeste! 

blir hardt på San Siro, men en gledens dag!

Fletcher var fakitsk enorm i dag, blant mange...!

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 44 44

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340