Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store "Manchester United"-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 42 16

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mai 07, 20:20
Ja HotDream vi supportere er like mye seriemestere som laget

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 mai 07, 20:43

Opprinnelig postet av keiko99
Ja HotDream vi supportere er like mye seriemestere som laget

Gratulere så mye med engelsk seiemesterskap da

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 mai 07, 22:13

Opprinnelig postet av keiko99
Vi er seriemestere da

Hadde vel smakt med en dobbel vel keiko99 ??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mai 07, 22:32
Som jeg sier  Rune: jeg er fornøyd uansett..

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 07, 01:16

Opprinnelig postet av keiko99
Som jeg sier  Rune: jeg er fornøyd uansett..

Jeg å hadde vært fornøyd med et seriemesterskap, men når man er så nærme en dobbel så hadde det smakt så mye bedre.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 mai 07, 16:23

Det er klart det er digg å være seriemestere.. . men hadde selvfølgeli smakt bedre å få FA cup gullet og trofeet til Old Traford itilleg. Men sånn er livet...

Grattis chelsea

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mai 07, 19:03

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 mai 07, 20:03
Knall bra det!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 mai 07, 20:24

Opprinnelig postet av keiko99
Ja HotDream vi supportere er like mye seriemestere som laget

Klarer ikke å dy meg keiko99; en som sitter på Mysen og holder med Man U er like mye seriemester som laget .....?? Snakker om å ta kreditt for andres innsats på og rundt fotballbanen. Må si det skurrer litt....

Jeg er Liverpool-supporter og har vært det siden jeg var guttunge(mange turer til Liverpool fra barnsben av p.g.a. slekt i byen), men kaller meg hverken seriemester, cupmester eller CL-vinner for det. Når FFK vinner noe er det annerledes

---------------------------

RednWhite


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 mai 07, 20:28
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av keiko99
Ja HotDream vi supportere er like mye seriemestere som laget

Klarer ikke å dy meg keiko99; en som sitter på Mysen og holder med Man U er like mye seriemester som laget .....?? Snakker om å ta kreditt for andres innsats på og rundt fotballbanen. Må si det skurrer litt....

Jeg er Liverpool-supporter og har vært det siden jeg var guttunge(mange turer til Liverpool fra barnsben av p.g.a. slekt i byen), men kaller meg hverken seriemester, cupmester eller CL-vinner for det. Når FFK vinner noe er det annerledes

 

du gjør dette kun for å provosere og kverulere ikke sant.. voksent og virkelig artig igrunn!!! =)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 mai 07, 22:01
Jasså... jeg har nemlig lurt litt på det her... Hvor langt unna fredrikstad er det greit at jeg bor for å kalle meg cup-mester 06?? Det er åpenbart en grunn til at Liverpool-supportere ikke kaller seg seriemestre om dagen :). Niks, VI ble seriemestre i år...

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 07, 13:20

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
du gjør dette kun for å provosere og kverulere ikke sant.. voksent og virkelig artig igrunn!!! =)

Erter vel litt ja , om du syns det er provoserende.....? Javel.. Jeg mener fortsatt at ordene "like mye seriemester som laget" skurrer litt.

Olavesen:
Innlegget mitt hadde da ikke noe med avstanden til Fredrikstad å gjøre. Ingen grenser for hvor langt unna Fredrikstad du bor for å kalle deg cupmester 2006 om du er Fredrikstad supporter. Kaller meg det jeg, som bor på vestlandet...
Poenget mitt er at en mann på f.eks Mysen ikke normalt har noen som helst tilknytning til Man U. Hverken geografisk eller historisk. Blitt supporter av å se kamper på tv kanskje?? Dessuten så er det vel ikke mulig å være 100% supporter i to klubber? Hva om (mot alle odds) FFK skulle møte f.eks Man U i UEFA-cup / CL? Blir mann "mester" uansett hvilket lag som vinner da? Henger ikke på greip spør du meg.

Når det gjelder Liverpool så hvet du sikkert at det har vært flere anledninger til å kalle seg mester både i cup / serievinnercup / uefacup / cl og serie. Om du ikke er gammel nok til å ha opplevd det er det jo bare å lese engelsk fotballhistorie. Kalte meg ikke mester av hverken det ene eller det andre slaget for det... Selv om jeg har mer tilknyning til LFC enn de fleste "avstands-supportere" har til engelske lag.

 

---------------------------

RednWhite


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 07, 00:57

Hva vet du om mitt eller andres forhold til manchester united?

 

hva om united skal møte ffk sier du, ja sier jeg, da heier jeg selvsagt på FFK.

 

Hvorfor kan du på vestlandet (eller hva du sa) få lov til å kalle deg Norgesmester med FFK og jeg eller andre ikke skal kunne kalle oss seriemestere? den kjøper ihvertfall ikke jeg...

 

Men la oss nå prøve å holde denne tråden til United relaterte saker, ikke diskutering av hvorvidt jeg kan kalle meg mester eller ikke..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 mai 07, 10:03
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Hva vet du om mitt eller andres forhold til manchester united?

 hva om united skal møte ffk sier du, ja sier jeg, da heier jeg selvsagt på FFK.

 Hvorfor kan du på vestlandet (eller hva du sa) få lov til å kalle deg Norgesmester med FFK og jeg eller andre ikke skal kunne kalle oss seriemestere? den kjøper ihvertfall ikke jeg...

 Men la oss nå prøve å holde denne tråden til United relaterte saker, ikke diskutering av hvorvidt jeg kan kalle meg mester eller ikke..

Hvet ikke så mye om ditt forhold til Man U foruten at du er supporter(?)

Du heier på FFK ja... Det må være en kjempetrøst at du uansett utfall av en slik kamp kan kalle deg mester. Heldiggrisen

Det at jeg har bodd på vestlandet de siste 2 åra har lite med saken å gjøre. Bytter ikke klubb selv om jeg flytter fra Fredrikstad... Jeg har fulgt FFK i tykt og tynt siden slutten på 60-tallet, derfor... Har ikke sagt du ikke får kalle deg seriemester jeg, kall deg hva du vil du. Det jeg mener blir for dumt er når folk som egentlig er FFK-supportere (patrioter) begynner å snakke i vi-form om seg og andre lag og å kalle seg seriemester..

Fikk lyst til å kommentere dette:
"Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??"

Det er sikkert noe "feil" med UEFA-systemet som lar lag som ikke vinner den hjemmelige serien få være med i CL. Og tenk; de lar dem til og med "få lov til" å vinne!!! Om man ligger ann til å bli en "uverdig vinner" er det bedre å la seg pisse på i semifinalen å la et verdig lag vinne. Ser du ironien??? Kan jo hende at CL og f.eks. PL er litt forskjellige typer turneringer...? Som nasjonal cup kontra nasjonal serie... Laget som  bare havner på 8. plass i serien er kanskje heller ikke en verdig vinner av cupen???

---------------------------

RednWhite


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 22 mai 07, 11:34
Endret: 22 mai 07, 11:35
ahhhh postet feil

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 07, 13:49
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Hva vet du om mitt eller andres forhold til manchester united?

 hva om united skal møte ffk sier du, ja sier jeg, da heier jeg selvsagt på FFK.

 Hvorfor kan du på vestlandet (eller hva du sa) få lov til å kalle deg Norgesmester med FFK og jeg eller andre ikke skal kunne kalle oss seriemestere? den kjøper ihvertfall ikke jeg...

 Men la oss nå prøve å holde denne tråden til United relaterte saker, ikke diskutering av hvorvidt jeg kan kalle meg mester eller ikke..

Hvet ikke så mye om ditt forhold til Man U foruten at du er supporter(?)

Du heier på FFK ja... Det må være en kjempetrøst at du uansett utfall av en slik kamp kan kalle deg mester. Heldiggrisen

Det at jeg har bodd på vestlandet de siste 2 åra har lite med saken å gjøre. Bytter ikke klubb selv om jeg flytter fra Fredrikstad... Jeg har fulgt FFK i tykt og tynt siden slutten på 60-tallet, derfor... Har ikke sagt du ikke får kalle deg seriemester jeg, kall deg hva du vil du. Det jeg mener blir for dumt er når folk som egentlig er FFK-supportere (patrioter) begynner å snakke i vi-form om seg og andre lag og å kalle seg seriemester..

Fikk lyst til å kommentere dette:
"Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??"

Det er sikkert noe "feil" med UEFA-systemet som lar lag som ikke vinner den hjemmelige serien få være med i CL. Og tenk; de lar dem til og med "få lov til" å vinne!!! Om man ligger ann til å bli en "uverdig vinner" er det bedre å la seg pisse på i semifinalen å la et verdig lag vinne. Ser du ironien??? Kan jo hende at CL og f.eks. PL er litt forskjellige typer turneringer...? Som nasjonal cup kontra nasjonal serie... Laget som  bare havner på 8. plass i serien er kanskje heller ikke en verdig vinner av cupen???

 

Nå ligger det vel litt " jeg vil provosere noen" med den signauren der, akkurat som jeg nå klarte! takk, du er den første som bet på! =)

 

Når det gjelder CL så er dette en cup som heter CHAMPIONS league... det vil si, CHAMPIONS som i MESTERE... I å er UNITED MESTERE i hjemlig serie... ifjor var det chelsea... fortell meg om sist liverpool kunne kalle seg mestere av hjemlig liga?!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 mai 07, 17:43
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Nå ligger det vel litt " jeg vil provosere noen" med den signauren der, akkurat som jeg nå klarte! takk, du er den første som bet på! =)

 Når det gjelder CL så er dette en cup som heter CHAMPIONS league... det vil si, CHAMPIONS som i MESTERE... I å er UNITED MESTERE i hjemlig serie... ifjor var det chelsea... fortell meg om sist liverpool kunne kalle seg mestere av hjemlig liga?!

Er ikke på noen måte provosert av "signaturen" din(det er bare dritt om FFK som "provoserer" meg). Syns bare den (spørsmålet) er teit.Ut fra det du skriver så skulle jo bare Chelsea vært med i CL fra England i år... Hadde vel vært like greit, de kunne jo like godt vært i finalen som Liverpool...og de lot seg ihverfall ikke pisse på i semien som et annet engelsk lag, men ble slått ut med æren i behold .
UEFA deler tydligvis ikke din definisjon på hva Champions League er. Kan det komme av at de som ansvarlig arrangør/stifter av cupen vet bedre enn en? Du må nok bare innse at Champions League er en turnering for de beste laga i Europa, seriemester eller ikke. Å oversette direkte ord for ord fra engelsk til norsk fungerer ikke alltid
Ellers så var det vel sånn at jeg ventet meg svar på et par spørsmål jeg stillte i mitt første innlegg, og ikke bare et "angrep er beste forsvar" opplegg.
Det var en stund siden Liverpool vant PL ja, men Champions League seier er ikke dårlig det heller .

Når det gjelder å provosere (liker å kalle det erte jeg, siden fotball skal være moro og jeg har ikke sansen for folk som ikke kan ta spillet med en klype humør), så ser jeg at du har svelget krok, snøre og søkke. keiko99, som jeg egentlig skulle erte litt, gikk ikke i fella han.
Nå er jeg litt lei av "moroa", så vi får si du hadde rett på alle punkter...

 

---------------------------

RednWhite


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 07, 17:54

da gikk jo jeg på kroken din og du på min da.. =) så er vi like langt..

 

Bare så det er sagt, så håper jeg l.pool vinner i morra, med tanke på æren til engelsk fotball.

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 mai 07, 18:57
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

da gikk jo jeg på kroken din og du på min da.. =) så er vi like langt..

 Bare så det er sagt, så håper jeg l.pool vinner i morra, med tanke på æren til engelsk fotball.

 

Jada.

Håper Liverpool vinner

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 14:22
Endret: 24 mai 07, 14:33

Husker godt denne tippekampen fra tidlig på -70 tallet. Manchester U. røkka ned p.g.a. denne kampen.

www.youtube.com/watch



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 42 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f