Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-ODD og plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 okt 06, 13:59
Da er vel saken biff!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 23 okt 06, 14:08

Veeeldig smart å klage på en som legger inn enorm frivillig innsats du. Det vekker sikkert motivasjonen. Om folket synes det blir litt dødpunkter så ere vel ikke verre enn at man kan dra igang litt sjøl. Zoran må da få lov til å ha ta noen pauser han også.

---------------------------

math


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 23 okt 06, 14:56
Opprinnelig postet av 6611-FFK

Opprinnelig postet av endre
Jeg personlig syns det var flaut å stå på høyreside av plankehaugen, så mye syting og intenanende folk har jeg ikke vært med på!!! KOM DERE VEKK! Når folk kommer med kommentarer som, "Kan dere ikke ta ned henda, ser ikke kampen..." kan du ta snippsekken å sette deg på andre sida, eller fløtte deg litt mer til høyre!

 

Så stell deg til venstre mot oss syngende suportere...Personlig så er ikke stemmen min bedre i dag en den har vært på alle kamper jeg har vært med på. Det er vel på tide å vise Zoran at vi kan selv om ikke han står og er helt gal på rekkverket. Vi kan vist vi vil !



Joda, kom bare litt seint...
Men uansett skal det egentlig ikke ha noe å si hvor på feltet man står... Og grunnen til at jeg står der jeg står, er også for å få med meg den delen der..
Men igår var det jo ett eget familiestevne og begravelse og jeg veit ikke hva på den delen...  Greit at sjekking av billetter var streng igår, men folk slapp jo å vise kort opp til flere ganger......
Men håper affal det kan bli en form for "screening prosess" når den nye stadion kommer....!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 okt 06, 22:33
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Bob Page
...men litt kritisk til at Zoran som er forsanger ikke hauser opp haugen mer enn han har gjort de siste kampene...

 

Har du vurdert å ta ansvar for den biten selv? Dere skal være glad for at Zoran gidder i det hele tatt...

jeg skal støtte bob litt keJ. for både han og jeg prøvde litt unner kampen.. hva med deg ?

 

Jeg har aldri, og kommer med stor sannsynelighet aldri til å ta ansvar for sang eller annet i PH. Hvorfor, se det kan du undres over, men før du kommer med no oppgulp vil jeg bare ha sagt; jeg kritiserer aldri PH heller, kommer som regel kun med konstruktiv kritikk, og fra min plass på tribunen har jeg god utsikt til PH og hva som skjer...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 24 okt 06, 22:07

Skjønner ikke hva dere egenlig klager over.

Zoran gjør jo en god jobb. Og blir det stille,så er det faktisk veldig enkelt å begynne å synge litt sjøl å!

Han er jo nødt til å hvile litt han å!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 24 okt 06, 22:20
Opprinnelig postet av Hoxmeister

Skjønner ikke hva dere egenlig klager over.

Zoran gjør jo en god jobb. Og blir det stille,så er det faktisk veldig enkelt å begynne å synge litt sjøl å!

Han er jo nødt til å hvile litt han å!

 

Helt enig.. Zoran er jo ikke ansatt som forsanger i PH! Han gjør dette bare for at han vil ha bra liv på kamper.. synes Zoran gjør en jævla bra jobb jeg! Stå på Zoran

---------------------------

Svensk Magi


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 okt 06, 22:39
Jeg syntes det var litt mye surheter på feltet på Søndagen jeg... Var en del klaging og kjefting der i førsten, sånn føre kampen... Men ellers var det bra liv, bra synging o.s.v da

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 06, 00:13
sjelden jeg hører om forsangere som er ansatt, men han har vel tatt på seg oppgaven som forsanger

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 okt 06, 00:27

Opprinnelig postet av keiko99
sjelden jeg hører om forsangere som er ansatt, men han har vel tatt på seg oppgaven som forsanger

Hvis ikke han vil fortsette så må vi ta opp det i et møte for å få avklart hva vi skal gjøre, for uten forsanger blir det merkbart dårligere. Det har vi sett mange ganger. Og spesielt på bortekamper når ikke Zoran har vært med.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340