Husk meg
Brukernavn
Passord

Lisleby eller FFK2?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 14 okt 06, 17:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av torkr
ja jeg drar også på de, er utrolig viktig og kanskje det hjelper med en horde med skrikende supportere.


Bare vi ikke rykker ned fra Tippeligaen da.


ja det var det da, tiden vil vise, er ihvertfall nok drama rundt ffk, alltid.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 okt 06, 17:18
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Hva skjer da? Hvem rykker opp hvis FFK rykker ned? Lisleby eller Kvik? Eller blir det kvalikk mellom de to?


Kval. mellom Lisleby og Kvik.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 okt 06, 17:19
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Hva skjer da? Hvem rykker opp hvis FFK rykker ned? Lisleby eller Kvik? Eller blir det kvalikk mellom de to?


Spilles ikke kvalikkampene etter at Tippeligaen er ferdig? Var vel i hvert fall slik i fjor? Da faller det vel naturlig at Lisleby overtar muligheten til å rykke opp og spiller mot Kvik. Det er jo slik det ville ha blitt om FFK spilte i Adeccoligaen i år og FFK2 vant serien i hvert fall.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 okt 06, 17:20

Sparta stilte med åtte juniorspillere.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 okt 06, 17:24
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Hva skjer da? Hvem rykker opp hvis FFK rykker ned? Lisleby eller Kvik? Eller blir det kvalikk mellom de to?


Spilles ikke kvalikkampene etter at Tippeligaen er ferdig? Var vel i hvert fall slik i fjor? Da faller det vel naturlig at Lisleby overtar muligheten til å rykke opp og spiller mot Kvik. Det er jo slik det ville ha blitt om FFK spilte i Adeccoligaen i år og FFK2 vant serien i hvert fall.


Molde -Moss og Moss- Molde gikk begge etter finalen i fjor.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 okt 06, 17:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Hva skjer da? Hvem rykker opp hvis FFK rykker ned? Lisleby eller Kvik? Eller blir det kvalikk mellom de to?


Spilles ikke kvalikkampene etter at Tippeligaen er ferdig? Var vel i hvert fall slik i fjor? Da faller det vel naturlig at Lisleby overtar muligheten til å rykke opp og spiller mot Kvik. Det er jo slik det ville ha blitt om FFK spilte i Adeccoligaen i år og FFK2 vant serien i hvert fall.


Molde -Moss og Moss- Molde gikk begge etter finalen i fjor.


Hmmm? Var noen av andrelagene til de lagene med på noe opprykk/nedrykk? Det jeg mente var at kvalikkampene for opprykk til 2. divisjon spilles etter at Tippeligaen er ferdig, og skulle FFK havne på kvalikkplass i Tippeligaen, så utsettes opprykkskampen til 2.divisjon.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 okt 06, 17:30

Spilles ikke kvalikkampene etter at Tippeligaen er ferdig? Var vel i hvert fall slik i fjor? Da faller det vel naturlig at Lisleby overtar muligheten til å rykke opp og spiller mot Kvik. Det er jo slik det ville ha blitt om FFK spilte i Adeccoligaen i år og FFK2 vant serien i hvert fall.[/quote]

Molde -Moss og Moss- Molde gikk begge etter finalen i fjor.[/quote]

Hmmm? Var noen av andrelagene til de lagene med på noe opprykk/nedrykk? Det jeg mente var at kvalikkampene for opprykk til 2. divisjon spilles etter at Tippeligaen er ferdig, og skulle FFK havne på kvalikkplass i Tippeligaen, så utsettes opprykkskampen til 2.divisjon.[/quote]

Hvis vi havner på kval. med 1.laget, så forplanter det seg videre med 2. laget ja. 2. laget kan risikere å spille langt ute i november. Kanskje helt til begynnelsen av desember.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 14 okt 06, 17:36
FFK2 kan ikke rykke opp hvis A-laget rykker ned. Hvis FFK skulle havne på kvalik, noe man kanskje ikke vet sikkert før i siste runde, så spillens kvaliken for TL onsdag og lørdag etter cupfinalen. Kvalik til 2. div blir da antageligvis etter det igjen. Hvis FFK er klare for TL tidligere kan kvaliken til 2. div også spilles tidligere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 okt 06, 17:39
Betyr ikke egentlig dette at den siste offisielle kampen som spilles på Fredrikstad Stadion er FFK2 mot Kvik Halden? Med mindre det drøyer ut i snøen og den spilles i Østfoldhallen da. Så endelig farvel er ikke Rosenborg-kampen, men der for mange det nye eventyret startet, mot Kvik Halden. For en flott avslutning! Selv om FFK - RBK 10-0 i siste serierunde heller ikke er å forrakte.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 okt 06, 17:40
Lisleby bommet på to straffer, tydeligvis nervøse Lislebyben i dag

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 okt 06, 17:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Lisleby bommet på to straffer, tydeligvis nervøse Lislebyben i dag


Skulle nesten tro de gjørs på.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 okt 06, 17:57
Endret: 14 okt 06, 18:43
FFK stilte også med en del juniorer. Shakoor Egeh og Fabian Andersen, begge innbyttere, scoret målene:

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=581

8 av de 11 som startet var juniorspillere. I 2. omgang var 11 av 11 juniorer.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 okt 06, 17:58

Utrolig bra at gutta klarte kvalikk!!

 

Håper døm viser ordentlig innsats og tæl i den kampen!

 

Da stiller vi sikkert med et bra lag også!!


Traktorgutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 okt 06
Innlegg: 8

Lagt til: 14 okt 06, 18:02
Endret: 14 okt 06, 18:03

Nesten så man tror at ingen av lagene har lyst til å spille i 2.divisjon!

Selvfølgelig faller denne påstanden på sin egen urimelighet. Merkelig avslutning, første tapet for Lisleby i 3.divisjon denne sesongen.

Får håpe FFK har like flyt i tippeligaen....... Guttane knuser gutan....


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 14 okt 06, 21:55

Jeg synes egentlig det er litt trist at ikke Lisleby rykket opp. Kanskje fordi jeg er lislebygutt og fordi jeg har spilt i lisleby i ca 15 år. Det er jo bare nesten én klubb i fr.stad som rekruterer spillere til FFK og det er Trosvik som nå skal  spille i 4.div. neste år. Når de ikke tar imot flere spillere fra andre klubber hadde det vært bra om det ble flere spiller til Lisleby som er en 2. div klubb og at liselby ble en mer populær klubb. Lisleby har også gode treningsfasiliteter og en god treningskultur. Det hadde vært bedre for rekruteringen i fr.stad om lisleby hadde rykket opp enn om ffk2 hadde det. Dessuten føler jeg det er mer fortjent om Lisleby hadde rykket opp istedet for FFK2. FFk kan stille med flere tippeligaspillere og de burde egentlig kunst all motstand, iallefall i de kampene hvor mange tippeligaspillere har spilt.

 

Bare en liten ting. dette ble skrevet i påvirket tilstad. Derfor vil jeg gjøre dere oppmerksom på et det kan være flere skrivefeil og det kan også være vanskelig å tolke hvva jeg har skrevet, men som det sto på russekortet mitt: "fylla har skylda"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 okt 06, 01:05
Endret: 15 okt 06, 11:08
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Jeg synes egentlig det er litt trist at ikke Lisleby rykket opp. Kanskje fordi jeg er lislebygutt og fordi jeg har spilt i lisleby i ca 15 år. Det er jo bare nesten én klubb i fr.stad som rekruterer spillere til FFK og det er Trosvik som nå skal  spille i 4.div. neste år. Når de ikke tar imot flere spillere fra andre klubber hadde det vært bra om det ble flere spiller til Lisleby som er en 2. div klubb og at liselby ble en mer populær klubb. Lisleby har også gode treningsfasiliteter og en god treningskultur. Det hadde vært bedre for rekruteringen i fr.stad om lisleby hadde rykket opp enn om ffk2 hadde det. Dessuten føler jeg det er mer fortjent om Lisleby hadde rykket opp istedet for FFK2. FFk kan stille med flere tippeligaspillere og de burde egentlig kunst all motstand, iallefall i de kampene hvor mange tippeligaspillere har spilt.

 

Bare en liten ting. dette ble skrevet i påvirket tilstad. Derfor vil jeg gjøre dere oppmerksom på et det kan være flere skrivefeil og det kan også være vanskelig å tolke hvva jeg har skrevet, men som det sto på russekortet mitt: "fylla har skylda"



Godt du skrev de 2 siste setningene dine, for jeg skjønner ærlig talt ikke noe av innlegget ditt, bortsett fra at du ville at Lisleby skulle rykke opp.

Hva er vitsen med å skrive at det kun er Trosvik som server spillere til FFK. Driv bedre med ungdumsfotballen rundt om da vel. Jeg er selv med i trenerteamet på guttelaget til Trosvik ( gruppe 90 og 91 i år ). Og jeg har hørt mye rundt omkring at vi er flinke til å ta vare på våre spillere. Hva dere andre driver med har jeg ingen aning om. Men hvis dere ikke greier å serve flere spillere til FFK, så må det være dere som det er noe feil med.

Det gleder meg nok engang å se at Dardan Mehmeti og Faton Hoti spilte i kampen mot Sparta 2. Disse er fra 89-kullet vårt. Og Dardan var også klart FFK`s beste spiller i juniorsemin mot Start.

Du skriver også om god treningskultur i Lisleby, gjelder dette bare A-laget ?? Dere sliter jo med å stille lag under der ( junior og gutt ).


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340