Husk meg
Brukernavn
Passord

Stille periode

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 08 okt 03, 10:22
Er det min maskin som har streiket, eller er det veldig rolig på FFK fronten for tiden?
Hvordan blir laget mot Hønefoss? Noen synspunkter der..

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 08 okt 03, 10:57
Alltid stille her etter et (fortjent) tap.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 08 okt 03, 13:21
Mitt lag mot Hønefoss:

Steinar

Pål
Tor
Helland
Jørgen

Watson
Risholt
Bjørnar
Stjerna

Ringberg
Welton

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 08 okt 03, 13:24
Opprinnelig postet av ajg
Mitt lag mot Hønefoss:

Steinar

Pål
Tor
Helland
Jørgen

Watson
Risholt
Bjørnar
Stjerna

Ringberg
Welton

jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 08 okt 03, 13:26
Jeg ville hatt følgende

Steinar

Pål
Tor
Helland
Jørgen

Watson
Risholt
Stjerna

Dadason
Ringberg
Welton

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 okt 03, 13:34
Det laget jeg vil se mot Hønefoss:

------------------Sørlie------------------
Cwartek--Trondsen--Pettersen--Watson
Helland----Risholt---Bjørnar-----Håkan
--------------Ringberg--Melo------------

Sørlie gir seg selv. Det samme gjør Cwartek på høyreback og Trondsen i midten. Velger å sette Jørgen Pettersen inn som makker fremfor Helland som skyves opp på midten. Hvorfor? Synes Helland og Trondsen avslørte seg veldig mht tempoproblemer mot Hønefoss. Jørgen er noe kvikkere i beina, samtidig har han spilt såpass bra der tidligere. Helland kan gjøre en minst like god jobb på høyre midtbane. Han gir ro og trygghet i midtbaneleddet med pasningsfoten og duellspillet. Samtidig er han flink til å holde igjen slik at Cwartek får komme mer med offensivt.

Har valgt Olof Watson på venstreback. Virker derimot ikke som om Watson står høyt i kurs hos Eggen om dagen, så dette er nok ikke realistisk, men synes Watson har jobbet meget bra i år og gjorde det også bra som venstreback mot Start.

Sentralt på midten har jeg plassert Risholt sammen med Bjørnar. Sistnevnte under tvil. Ikke lett å sette Petersen på sidelinjen, han har spilt bedre enn mange skal ha det til de siste kampene. Magnus Riis og Michael Røn nærmer seg også en sjanse fra start, så her er marginene små. Håkan fortsetter på venstre.

På topp blir det selvsagt Ringberg. Den andre spissplassen hersker det tvil om. Dadason kommer direkte med fly fra Hamburg, og rekker kampen dersom det ikke blir store forsinkelser, men dette er ikke noen god oppladning til kamp. Usikker på om Melo er fight for fight, men dersom han er det, så foretrekker jeg å se ham fra start her. Tror ikke Momo er moden for oppgaven ennå. Petersen har ikke vist seg som noe fullgodt alternativ som spiss, mener jeg.

Kanskje blir også Tore P å se i troppen?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 08 okt 03, 15:09
Enig i at det ser ut som om Watson ikke er helt inne i varmen for tiden, litt synd egentllig. Spennende lag du satt opp Costanza. Dersom Dadason ikke spiller for Island så tror jeg at jeg foretrekker han fremfor en helt sikkert rusten Melo, kan alternativt flytte Melo til høyere kant og Helland tilbake i forsvar. Kjøper det argumentet ditt om fart i forsvaret og at Jørgen bør spille i midten også .... Vanskelige greier ... Glad jeg ikke er trener jeg .....

Anduril

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 08 okt 03, 15:12
Cwartek--Trondsen--Helland--Pettersen
Melo----Risholt---Bjørnar-----Håkan
-----------Ringberg--Dadason------------

Synes Helland er bedre som midtstopper enn som høyre kant. Tror også at det er dumt å spille med to "like" sentralt på midtbanen. Derfor trenger vi løpskrafta og gjennombruddshissigheten til Bjørnar sentralt.
Synes også at Jørgen er et bedre valg enn Watson på backplassen.
På topp har vi jo et radarpar med Ringberg og Dadason. Raske Melo på kanten med mye rom mot en sen back kan også være et smart angrepsvåpen! :ffk:

---------------------------

Ære være plankebyen!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 09 okt 03, 10:58
Christian Petersen må inn sentralt. han var jo konge de siste 25 minuttene mot Sandefjord.

Har aldrig sett en spiller så dårlig i 65 minutter, for så å bli helt konge de siste 25. Han gjorde jo ingen feil!!!

Mitt Lag:

1. Sørlie
2. Czwartek
3. Watsson
4. Trondsen
5. J.Pettersen
6. Risholt
7. Melo
8. C. Pettersen
9. Dadason
10. Ringberg
11. Søderstjerna


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340