Cupsang?
Costanza, ok da uttaler du deg på godt grunnlag. Jeg har ikke hørt mer en en liten bit.
Opprinnelig postet av SpaceBob
Hadde vært fint om de som skriver fotball-låter kunne noe om fotball
Det er vel litt av problemet og kanskje årsaken til at man velger en låt som ligger så tett opptil Vålerengens versjon. Og dersom man er så opptatt av hemlighold at man glemmer og kvalitetssikre med supporterne, dvs. med noen fra Plankehaugen som på en måte får dene klistret til seg, så kan man fort tabbe seg ut.
---------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Ja. Og om de som kunne noe om fotball kunne noe om å skrive låter.
Opprinnelig postet av DeKjök
Costanza, ok da uttaler du deg på godt grunnlag. Jeg har ikke hørt mer en en liten bit.
Det er vel litt av problemet og kanskje årsaken til at man velger en låt som ligger så tett opptil Vålerengens versjon. Og dersom man er så opptatt av hemlighold at man glemmer og kvalitetssikre med supporterne, dvs. med noen fra Plankehaugen som på en måte får dene klistret til seg, så kan man fort tabbe seg ut.
I følgeZoran, har jo han hørt den....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Hva skal man si, noe av det værste jeg har hørt. Hadde regnet med en sang med trøkk i. Den passer i en helt annen setting, oo ikke der man skal skape stemning.
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Ansvarlig redaktør
Fredd
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Jeg vil Også ha:)
send på pm plizzzz
koz og klemz
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Ikke en sang men tilrop ...Siden vi skal møte dritt-laget fra Vestfold og de mest sannsynlig kommer til å spille skikkelig kjeks og ramle så fort de får muligheten...kan vi ikke da rope :
spellær jævel (byttet fra dommær jævel)
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av Brukernavn
Ikke en sang men tilrop ...Siden vi skal møte dritt-laget fra Vestfold og de mest sannsynlig kommer til å spille skikkelig kjeks og ramle så fort de får muligheten...kan vi ikke da rope :
spellær jævel (byttet fra dommær jævel)
Eventuelt møkkamann i stedet for møkkalag?
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Jeg har sangen. Send meg mp (jeg mener selsagt PM) med e-post eller direkte til e-postadressen min (står i profilen) så skal jeg sende ut...
---
----
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914