Cupsang?
er det noen som jobber med en cupsang? Håper den blir bra. Hørte på demoen til sandfjords låt og den var virkelig ræva!!! Vi skal høvle Fredrikstad heter den. hehe..
Håper for guds skyld at vi kommer med noe bedre
---------------------------
FFK tar hjem pokalen i år:)
Hvis du sjekker tidligere tråder så ser du at ingen vet enda. Er lov å søke i forumet.
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=99868&side=2#99976
Fredd
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av Klokan
Sangen er så å si ferdig.
Hvem har laget sangen?
FFK på toppen i 2006
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Får håpe den er bra da
Litt rar tittel. Klart den er deilig, men det gjenstår å høre den
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av DeKjök
Personlig ser jeg nesten helst at det ikke blir laget noen sang, de blir oftest utrolig dårlige! Synes vi heller skulle være ironiske og lage en instrumental låt med obo og cello, litt morricone inspirert av typ Marlena eller Cinema Paradiso som varer i 18 minutter.
Fantastisk forslag! Støttes 100 %
Opprinnelig postet av DeKjök
Du blir sikkert hissig nå Snæbbus1, men jeg tror det er Holygans og 3.16 som har laget sangen og den skal hete "Deilig er cupfinalen".
Hvorfor skulle jeg bli hissig, DeKjøk? Jeg blir da aldri hissig.
Mitt spørsmål var rettet til Klokan. Siden han forteller at sangen nesten er ferdig, så regnet jeg med at han også vet hvem som lager sangen.
FFK på toppen i 2006
yep jeg vet det.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
yep jeg vet det.
Faen så nysgjerrig jeg ble nå Zoran
Fortell fortell!
Svensk Magi
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914