Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 16 12

loopy

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jun 03
Innlegg: 41

Lagt til: 15 okt 06, 19:59

Opprinnelig postet av Holters
Tabben til Tamas Szekeres er noe av det verste jeg har sett på en fotballbane...

Kan vel ikke si annet at jeg er HELT enig. Den ballen skal bare måkes vekk!

---------------------------

-- loopy --


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 15 okt 06, 19:59
Hvorfor spiller vi 4-3-3 på bortebane igjennom hele sesongen når det viser seg at det ikke fungerer???? Etter hva jeg kan huske var det kun mot Lillestrøm på Åråsen at vi spilte 4-4-2 og da greide vi jo å ta et sterkt poeng! Skjønner ikke at man kan fortsette med noe som ikke fungerer...

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 15 okt 06, 20:00
? Han brukte 2 av 3 bytter. Tamas må ta på seg skylden for 2-1, men jeg synes ikke han gjorde noen store feil utenom den. Du kan heller se på Tarik, hvor mye feil han gjør i avslutningsfasen og se hvor mange han kunne scoret. FFK spilte generelt dårlig i dag. Kjempemange feil, for mange. Helt enkle ting som gjøres feil. ABC feil. Eggen må gjøre noe, dette er for dårlig. Rett og slett!

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 15 okt 06, 20:00
Endret: 15 okt 06, 20:01
møkkalag og møkka tamas.

den andre omgangen er noe av det verste jeg har sett av ett norsk elitelag gjennom tidene.

må være pinlig å heve lønn når de er så ubruklige.

lebge siden jeg har vært så forbanna!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 okt 06, 20:02
Opprinnelig postet av FFKgutten
? Han brukte 2 av 3 bytter. Tamas må ta på seg skylden for 2-1, men jeg synes ikke han gjorde noen store feil utenom den.

Den første scoringen kom etter at Szekeres opphevet en offside. Han var med andre ord direkte skyld i begge de to første baklengsmålene.

Men ellers har du rett, utover de to store feilene som ble utslagsgivende, så gjorde han en ganske god figur. Men det hjelper liksom ikke...

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 15 okt 06, 20:02
Dette er bare så vanvittig pinlig. Taper vi neste kamp, så rykker vi ned. Det er jeg helt sikker på nå.

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 15 okt 06, 20:04
Eggen skulle jo ha tatt ut Tamas med en gang etter tabba, og satt inn Stadheim. Hvorfor gjorde han kun 2 bytter???? Jeg mener da at han signaliserer til gutta at det er greit med tap, og ikke krever mer av gutta!!!!!! Tipper at Eggen klapper de på skuldra og trøster gutta jeg nå, istedet for å la det slå ned ett lyn i garderoben.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 okt 06, 20:08
Vel, jeg funderer over hvorfor ikke Mackie fikk forsøke seg i dag. Synes han gjorde et veldig godt innhopp i forrige kamp og Kvisvik utrettet ingen ting i dag. Med det underlaget som kunstgress faktisk er, så burde det  være ideelt for Mackie. For øvrig burde det vært ideelt for en tekniker som Kvisvik også...

Også forundrer over at Ramberg startet kampen i stedet for Berg. Vi visste at dette ble kriging på bortebane og Berg er tross alt langt mer duellsterk enn det Ramberg er. Når det er sagt, så gjorde ikke Ramberg en dårlig kamp.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 15 okt 06, 20:09
Tamas avgjorde det her på egenhånd!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 okt 06, 20:12
Vi ga TIL 10-11 cornere, slapp del konstant til i rommet mellom forsvar og midtbane, men jammen har angrepet noe av skylda. Når kampen står å vipper og angrepet ikke omsetter fantastiske angrep til mål, så blir det vanskelig.

Jeg tror vel bare jeg ser Piiroja, Gerrbrandt og Shaban som positive. Brenne og Kvisvik milevis unna pari, og Szekeres ukonsenterert og slurvete.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 okt 06, 20:12
Hvorfor er det slik at jeg nesten alltid starter tolvtimersvakta på jobben annenhver søndag med å lese at FFK har tapt igjen? Ettersom Viking vant i dag er vi vel omtrent det eneste laget som ikke har vunnet borte i år? Utrolig svakt å ikke klare dette. Nå har vi igjen kniven på strupen om å unngå nedrykk, selv med seier i dag ville det vært spennende til siste slutt...

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 15 okt 06, 20:12
På tide å innse at dere ikke er verdens beste spillere. De opptrer så arrogant at jeg nesten vil spy. Kom dere hjem å titt en gang til på tabellen. Pinlig å tape 3-1 mot norges desidert dårligste fotballag. SKAM DERE!!!!

---------------------------

- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 15 okt 06, 20:36
Endret: 15 okt 06, 21:22
Opprinnelig postet av Holters
Vel, jeg funderer over hvorfor ikke Mackie fikk forsøke seg i dag. Synes han gjorde et veldig godt innhopp i forrige kamp og Kvisvik utrettet ingen ting i dag. Med det underlaget som kunstgress faktisk er, så burde det  være ideelt for Mackie. For øvrig burde det vært ideelt for en tekniker som Kvisvik også...


Mackie var ikke en gang med til Tromsø han

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 15 okt 06, 20:43
Opprinnelig postet av FFK-pus
Mackie var ikke en gang med til Tromsø han


Kanskje fordi han rett og slett SUGDE i gårsdagens kamp?

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 15 okt 06, 20:48
Szekeres sin skyld! Vi kjøpte vrakgods!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 06, 20:53
Det er for meg uforståelig at vi ikke setter inn på Stadheim eller McDonald når vi sliter fremover. Men det hjelper ikke alikvel når alle de andre ikke presterer bra nok. Dagens store navn er Patrice Bernier, men han gjør vi god når vi seller oss i duellene. Ber om å bli driblet. Det så ut som dem frøs ute på banen der, og at de helst bare ville fort inn i garderoben igjen.

Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 15 okt 06, 20:57
Endret: 15 okt 06, 20:59

Ingen hadde trua på seier i dag. Jeg driter i cupfinalen og ber om at Eggen må få reise hjem nå. Greit nok at Tamaz "hjelper" TIL så vi taper, men etter min mening skulle han ALDRI startet denne kampen.

Andre taktiske disposisjoner hadde sønn min på 13 år gjort bedre...  Nå rykker vi ned...

Forresten - skjønner godt hvorfor enkelt spillere ikke vil signere for FFK - de får jo ikke være med å spille ball. Eggens innkjøp blir jo stort sett benkefyll og det blir det nedrykk av..

---------------------------

- FFK & Manchester United 4 Ever -


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 15 okt 06, 20:58
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Szekeres sin skyld! Vi kjøpte vrakgods!


Det kjøpet kan forsvares. FFK henter inn 33 åring fra Tromsø som er benket, da vet man hva man får. Jeg synes Vourinen og Mika er årets flopp! Spiller dårlig på rekruttlaget, det holder ikke mål ass...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 15 okt 06, 21:03
Til Costanza og Kanogvetalt

Tamas Szekeres er en klassespiller ikke sant???

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 15 okt 06, 21:07
Mobbingen av enkeltpersoner her i forumet er helt forferdelig.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 16 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340