Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter til Cupfinalen og Plankehaug medlemmer??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 sep 06, 08:05

Jeg har et spørsmål som sikkert mange andre også har.

Fordelingen mellom lagene er grei. Sessong kort på Hovedtribunen får kjøpe først, medlemmer av FFK får så kjøpe billetter, junior laget får kjøpe to billetter hver.

Spørsmålet: Får Plankehaug medlemmer noen forkjøpsrett?

Hvor mange billetter får de som har sessongkort kjøpe? Kan de kjøpe to- tre billetter? Da blir det ikke mye igjen til Plankehaugnen.

Har Plankehaugen noen påvirkningskraft her?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 sep 06, 08:34
de med sesongkort i PH har vel også forkjøpsrett vel=?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 sep 06, 08:52

Var det en del av avtalen da vi kjøpte sesong kort i Plankehaugen? Tror ikke det...

Hvordan få flest billetter til Fredrikstad? Skal vi sette i gang en kompanje der vi kjøper opp billetter fra de nøytrale tribunene? I så fall hvordan?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 22 sep 06, 09:11

NFF legger ut 2500 biletter mandag 2. oktober klokken 10. Disse er nøytrale og det er første mann til mølla.

De selges via:

internett,    www.billettluka.no

tlf.:   815 11 500

Ps. la det bli igjen en til meg, for dit skal jeg


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 22 sep 06, 10:51

Fra NRK Østfold sine nettsider:

 

"Alle som har sesongkort, enten det er på sitteplass eller i Plankehaugen, har forkjøpsrett til én billett. Her snakker vi allerede om flere tusen. I tillegg har en del av våre samarbeidspartnere krav på billett, spillerne skal ha billetter – hvor mange er opp til klubben – dernest kommer medlemmer utfra de kriterier vi kommer fram til, sier Morgan Andersen."


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 sep 06, 11:41
Noen som vet hvor mange vi kan kjøpe hver...hvordan var det i fjor på finalen?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 sep 06, 13:30
Opprinnelig postet av Brukernavn
Noen som vet hvor mange vi kan kjøpe hver...hvordan var det i fjor på finalen?


Les innlegget ovenfor. Forkjøpsrett til 1 billett står det. Du får nok ikke kjøpt 100 billetter, for så å selge de på svartebørs.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 sep 06, 14:16

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Brukernavn
Noen som vet hvor mange vi kan kjøpe hver...hvordan var det i fjor på finalen?


Les innlegget ovenfor. Forkjøpsrett til 1 billett står det. Du får nok ikke kjøpt 100 billetter, for så å selge de på svartebørs.

 

He..he neida hadde ikke planer om å bli børs-hai, ....da blir det fylletur alene da, uten familien.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 sep 06, 14:52
Ok, men hva med de som ikke har sesongkort og er medlem i Plankehaugen ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 sep 06, 15:03
Opprinnelig postet av Bob Page
Ok, men hva med de som ikke har sesongkort og er medlem i Plankehaugen ?


De som ikke har sesongkort stiller på lik linje med alle andre. Kun medlemsskap i Plankehaugen holder ikke. Vi er over 2000 medlemmer, Bob Page. Det er ikke bare vi som står på PL-feltet som er medlemmer. Men som jeg har nevnt tidligere. på PL-feltet skulle det ha vært ett krav for å være der, nemlig å ha sesongkort. Hadde blitt kvitt mange indianere på denne måten + at vi også hadde fått våre først i køen til sånne oppgjør vi opplever nå.

Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 22 sep 06, 20:50
Ingen dum ide Rune.Alle på PH feltet burde hatt sesongkort, mange av de som ikke bidrar så mye hadde nok blitt borte da.

---------------------------

There`s only ONE United


FFKshnuppa

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 22

Lagt til: 22 sep 06, 21:09

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page
Ok, men hva med de som ikke har sesongkort og er medlem i Plankehaugen ?


De som ikke har sesongkort stiller på lik linje med alle andre. Kun medlemsskap i Plankehaugen holder ikke. Vi er over 2000 medlemmer, Bob Page. Det er ikke bare vi som står på PL-feltet som er medlemmer. Men som jeg har nevnt tidligere. på PL-feltet skulle det ha vært ett krav for å være der, nemlig å ha sesongkort. Hadde blitt kvitt mange indianere på denne måten + at vi også hadde fått våre først i køen til sånne oppgjør vi opplever nå.

Stod i fb i dag hvis jeg ikke husker helt feil at plankehaugen også blir prioritert før alle andre.. De som stod nevnt var sesongkortinnehavere, klubbmedlemmer, Plankehaugen og  samarbeidspartnere..

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060921/FFK/60921004/1017/AKTUELT


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 sep 06, 11:18
Endret: 23 sep 06, 11:21



De som ikke har sesongkort stiller på lik linje med alle andre. Kun medlemsskap i Plankehaugen holder ikke. Vi er over 2000 medlemmer, Bob Page. Det er ikke bare vi som står på PL-feltet som er medlemmer. Men som jeg har nevnt tidligere. på PL-feltet skulle det ha vært ett krav for å være der, nemlig å ha sesongkort. Hadde blitt kvitt mange indianere på denne måten + at vi også hadde fått våre først i køen til sånne oppgjør vi opplever nå.[/quote]

Stod i fb i dag hvis jeg ikke husker helt feil at plankehaugen også blir prioritert før alle andre.. De som stod nevnt var sesongkortinnehavere, klubbmedlemmer, Plankehaugen og  samarbeidspartnere..

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060921/FFK/60921004/1017/AKTUELT

[/quote]

Det må vel være de billettene som går til supporterklubbene det her er snakk om. Det er ikke mange billettene. Vi i PL er tross alt over 2000 stk.

400 billetter tildeles Norsk Supporterallianse og går til klubbenes supportergrupper - 200 billetter til hver klubb.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340