Husk meg
Brukernavn
Passord

Viktige Stabæk spillere ute mot FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 sep 06, 13:28
Opprinnelig postet av Patrioten

I en luftduell med Soma skaller de sammen og Inge André bæres av banen med noe som kan ligne en hjernerystelse, dette er foreløpig ubekreftet.

Ikke nok med at Inge André Olsen betyr mye for oss og kan være ute i en periode. Christian Keller pådrar seg rødt kort (2 gule) av den meget billige sorten, og måtte dusje noen minutter før de andre. Fra før er Mike Kjølø ute med kragebensbrudd. 3 tap på rad og flere spillere ute.

Mye tyder på at vi har en tøff periode foran oss. Skader og kort er noe man må regne med i løpet av en sesong. De kommer uansett ubeleilig og vi har en utfordring i å erstatte erfarne og rutinerte spillere i meget god form. Den største faren er usikkerheten og manglende tro.

I tilegg må Morten Skjønnsberg og Tom Stenvoll stå over med gule kort

www.stabak.no/content/view/1914/2/

Kan ikke skjønne at Skjønnsberg og Stenvoll skal stå over med gule kort. Etter det jeg kan se i VG. Fikk begge spillerene sitt andre gule kort mot Viking?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 19 sep 06, 15:30

Som Stabæk-supporter kan jeg nærmest garantere at FFK får sin første borteseier til søndag. Med både IA og Mike ute har vi i realiteten ikke noe forsvar igjen. Disse to betyr enormt også for strukturen i laget offensivt. At vi falt fullstendig sammen i kampen mot Viking når IA gikk ut, sier egentlig det meste. Tre strake tap uten Mike på laget er heller ikke tilfeldig.

Eggen viste også med all tydelighet  hvordan Stabæk skulle tas i vårsesongen. Jeg har faktisk tilgode å se et lag i år som har vært like effektive til å demme opp for spillet vårt som FFK.

Selv om FFK også sliter med skader for tiden, kan jeg likevel ikke se hvordan vi skal greie å hale dette i land slik vi nå fremstår. Vi har gamblet med en alt for tynn stall i år, noe vi får svi for nå.

Det eneste positive jeg kan se for øyeblikket, er at vi allerede har 28 poeng, og at det skal godt gjøres å rykke ned.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340