Husk meg
Brukernavn
Passord

Viktige Stabæk spillere ute mot FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 19 sep 06, 15:30

Som Stabæk-supporter kan jeg nærmest garantere at FFK får sin første borteseier til søndag. Med både IA og Mike ute har vi i realiteten ikke noe forsvar igjen. Disse to betyr enormt også for strukturen i laget offensivt. At vi falt fullstendig sammen i kampen mot Viking når IA gikk ut, sier egentlig det meste. Tre strake tap uten Mike på laget er heller ikke tilfeldig.

Eggen viste også med all tydelighet  hvordan Stabæk skulle tas i vårsesongen. Jeg har faktisk tilgode å se et lag i år som har vært like effektive til å demme opp for spillet vårt som FFK.

Selv om FFK også sliter med skader for tiden, kan jeg likevel ikke se hvordan vi skal greie å hale dette i land slik vi nå fremstår. Vi har gamblet med en alt for tynn stall i år, noe vi får svi for nå.

Det eneste positive jeg kan se for øyeblikket, er at vi allerede har 28 poeng, og at det skal godt gjøres å rykke ned.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 06, 15:42
Opprinnelig postet av keiko99
så syns jeg vi skal tenke på våres stall føre vi gleder oss over andre stall.. det begynner å komme skader i FFK og vi bør passe oss med å glede oss over andre lag som har viktige spillere å værre blir det når eller om en person antar det


Du er ikke den rette til å uttale deg om at vi ikke skal glede vårs over andres skader. Du har trekt fram denne ene etter den andre i de andre klubbene, så det er tydelig at du er opptatt av hvem som må stå over i de andre klubbene.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340