Husk meg
Brukernavn
Passord

Sang til i morgen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 19 sep 06, 11:34
Endret: 19 sep 06, 11:42

Opprinnelig postet av ffkmats
Tilbake til topic, som er den nye sangen. Jeg vet ikke om noen så kampen mellom Lsk og Vif på tv. Men jeg kommer fra Åråsen nå, og da jeg annkom stadion fikk jeg et sjokk. Klanen hoppa og sang akkurat den samme melodien. Hørte den for første gang fra deres side i dag, og jeg som trodde vi skulle klare å være først i Norge! vel, vi var vel kanskje det da, i og med at vi tok den i går (søndag) Men det jeg ville fram til. De gangene Klanen fikk den til, så hørtes det drit bra ut. Og for første gang på lenge gikk jeg ut fra Åråsen nynnende på den sangen, i stedet for en av fugla sine! (Byttet selvfølgelig teksten ut med vår) ;)

 

Skandale! Så forferdelig trist!:(

 

Edit: Gikk til klanen sin hjemmeside, å fant dette. http://www.klanen.no/alle_artikler/ny_sang_i_oslo_by    Faen ass.

 

Edit igjen: Gikk til forumet, og fant dette. http://www.klanen.no/snakk/index.php?t=msg&th=3324&start=0&  Blir visst kamp om denne sangen.

 

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 sep 06, 12:13

sKJØNNER ikke hva skal det vare skandale for.... sangen er utbrett og brukes over hele Europa. Sørg heller at hele feltet synger det i morgen for da er vi riksdekkende og det bør gå ann å få med alle da...

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 19 sep 06, 14:36

Det var en litt overreagering fra min side. Ble bare så oppskaket.

 

Joda, imorgen skal jeg personlig rope etter dem som ikke er med på dem. Tar med teksten også tenker jeg.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 19 sep 06, 17:46

Det er ikke så viktig hvem som har den, å hvor mange, vi må bare være døm som synger den best!

Håper som sagt at vi kan få til noe med armene, sånn som Gate13 og Bajen osv. Eller er det bare jeg som syns det?

---------------------------

- FFK for ALLTID!


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 19 sep 06, 18:35
http://www.youtube.com/watch?v=P2En2EZK44M  Se en ekte bever =)=)=)=)=) hehe

Noggen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 04
Innlegg: 5

Lagt til: 20 sep 06, 21:28
Opprinnelig postet av ffkmats
Tilbake til topic, som er den nye sangen. Jeg vet ikke om noen så kampen mellom Lsk og Vif på tv. Men jeg kommer fra Åråsen nå, og da jeg annkom stadion fikk jeg et sjokk. Klanen hoppa og sang akkurat den samme melodien. Hørte den for første gang fra deres side i dag, og jeg som trodde vi skulle klare å være først i Norge! vel, vi var vel kanskje det da, i og med at vi tok den i går (søndag) Men det jeg ville fram til. De gangene Klanen fikk den til, så hørtes det drit bra ut. Og for første gang på lenge gikk jeg ut fra Åråsen nynnende på den sangen, i stedet for en av fugla sine! (Byttet selvfølgelig teksten ut med vår) ;)


Nånei. Dere er garantert ikke de første i Norge som begynte med denne.

F.eks. så begynte vi (Stormen) med denne den 3. september, så dere er nok et par uker for seint ute ;)

http://www.aafk.no/forum.asp?page=1133,1206&lang=1&board=15&forum=21&topic=265772&rlst=1

Gratulerer med cupfinale!

Ps: Skaff dere en ny trommis :D

---------------------------

Lidelsen e fotball, medisinen den e pils og AaFK!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 sep 06, 09:25

Er ikke så veldig opptat av det hvem som begynte først. Viktig er det at dere hørte den på TV i går.... He he he

 

Hva feiler trommisen da ???

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Noggen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 04
Innlegg: 5

Lagt til: 21 sep 06, 15:37
Nei, det er igrunn ikke så veldig viktig, men ville bare påpeke hva som er rett siden dere tok feil. ;)

Den hørtes ikke noe spesielt bra ut heller på tv. Det var mest lav mumling, og tviler på det langstrakte supporter-Norge hørte melodi/tekst dere prøvde på. Grunnen til at jeg hørte den er fordi jeg kan melodien, og er flink til å tyde meg frem.

Trommisen eide ikke rytmisk sans.

---------------------------

Lidelsen e fotball, medisinen den e pils og AaFK!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 sep 06, 16:18
Opprinnelig postet av Noggen
Nei, det er igrunn ikke så veldig viktig, men ville bare påpeke hva som er rett siden dere tok feil. ;)

Den hørtes ikke noe spesielt bra ut heller på tv. Det var mest lav mumling, og tviler på det langstrakte supporter-Norge hørte melodi/tekst dere prøvde på. Grunnen til at jeg hørte den er fordi jeg kan melodien, og er flink til å tyde meg frem.

Trommisen eide ikke rytmisk sans.


Hva dere driver å pusler med i adecco, og enda lavere div. er totalt uinteressant.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Noggen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 04
Innlegg: 5

Lagt til: 21 sep 06, 17:56
Det bør du kanskje, da det er 2 supportergrupperinger i Adecco som stiller like sterkt, om ikke bedre, enn hva dere presterer for tiden ;o)

---------------------------

Lidelsen e fotball, medisinen den e pils og AaFK!


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 21 sep 06, 22:47
Bra jeg tipsa om den sangen da=) Synes den er jækla kul.

---------------------------

www.norskefans.net


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 sep 06, 22:51
Opprinnelig postet av Noggen
Det bør du kanskje, da det er 2 supportergrupperinger i Adecco som stiller like sterkt, om ikke bedre, enn hva dere presterer for tiden ;o)


Klarer oss bra vi.
Lykke til videre !

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340