Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Henriksen skadet?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 aug 06, 07:50
Leste i referatet fra kampen mot Selbak at F-b journalist Vidar Henriksen skadet seg. Er det lov å håpe at han muligens blir sykemeldt en periode og at en ung og talentfull erstatter vil dekke serieavslutningen på hans bekostning

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 29 aug 06, 08:55

Opprinnelig postet av djpete
Leste i referatet fra kampen mot Selbak at F-b journalist Vidar Henriksen skadet seg. Er det lov å håpe at han muligens blir sykemeldt en periode og at en ung og talentfull erstatter vil dekke serieavslutningen på hans bekostning

 

For et talentløst innlegg. Vidar Henriksen er den beste sportsjournalisten i f-b. Min personlige mening hvertfall.

 

Men å håpe at folk blir sykemeldt er vel ikke pent? Mulig jeg er litt hårsår, men synes innlegget var unødvendig.


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 29 aug 06, 09:16
Hva er det som er så ille med Vidar Henriksen Dag? Bortsett fra at han har null greie på engelsk fotball. Regner med at dette var en dårlig spøk fra din side.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 aug 06, 09:48

Opprinnelig postet av djpete
Leste i referatet fra kampen mot Selbak at F-b journalist Vidar Henriksen skadet seg. Er det lov å håpe at han muligens blir sykemeldt en periode og at en ung og talentfull erstatter vil dekke serieavslutningen på hans bekostning

 

Haha! Dagens morsomste. Som selvsagt surpompene her inne ikke klarer se humoren i.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 29 aug 06, 10:02
...at han er FB`s beste sportsjournalist sier vel mest om FB.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340