Husk meg
Brukernavn
Passord

Vålerenga vs. FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 11 sep 06, 20:19
Opprinnelig postet av Kent

Ingen som er enig med meg i at Rami gjør en slett jobb på både det 1. og 2. målet? Det 3. har han jo bortforklart med skade så den er grei...

Når det gjelder taklingen til Brenne som førte til frispark og 1-0 målet var det ingenting å si på at dommern blåser på den! Det var 90% mann og 10% ball. Så den mange ganger i reprise på TV2 og det er ingen tvil!


Jeg er i alle fall ikke enig i at han gjorde noen slett jobb på 1-0. Med flaks hadde han tatt den, men det er veldig vanskelig når en spiller får en liten touch på ballen så nære mål. Da vil jeg sette et større spørsmålstegn til 2-1. Greit nok at han kanskje burde hatt frispark, men har han egentlig noe der ute å gjøre? Der det er flust med spillere i duell?

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 12 sep 06, 10:20
Constanza oppsummerer dette helt perfekt for min del.  Jeg gikk ut fra Ullevål med veldig blandede følelser og var ikke langt nær så skuffet som man skal være ved 5-1 tap.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 12 sep 06, 10:32
Fatter ikke enda hvorfor Eggen måtte forandre på lagoppsettet som fungerte bra. Greit at han måtte sette inn en istedenfor Berti....men flytte spillere så mye, var vel ikke det smarteste han har gjort.

Klokkesvingen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 25

Lagt til: 12 sep 06, 11:57

Haugen hadde aldri vært så bra som den var uten Zoran!

Bra han gikk fram og tok ansvar!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 06, 12:45
Opprinnelig postet av Klokkesvingen

Haugen hadde aldri vært så bra som den var uten Zoran!

Bra han gikk fram og tok ansvar!!



Helt enig. Zoran er en sinnsyk dynamo (dinamo? ;-)...

Hvis Zoran kan kritiseres for noe så må det være at han bør senke ambisjonsnivået noe og konsentrere seg om den delen av tribunen som er med, og ikke den delen som IKKE er med.

Det er nå engang bare sånn at ikke alle vil være med på å stå under hele kampen. Og i dette tilfellet var det åpenbart mange fra hovdetribuna som hadde tatt turen, og da er det begrensa hva det er mulig å få til, uansett hvor sinnsykt det hadde vært med hele VG med på opplegget.

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 12 sep 06, 22:04
Endret: 12 sep 06, 22:06
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av Klokkesvingen

Haugen hadde aldri vært så bra som den var uten Zoran!

Bra han gikk fram og tok ansvar!!



Helt enig. Zoran er en sinnsyk dynamo (dinamo? ;-)...

Hvis Zoran kan kritiseres for noe så må det være at han bør senke ambisjonsnivået noe og konsentrere seg om den delen av tribunen som er med, og ikke den delen som IKKE er med.

Det er nå engang bare sånn at ikke alle vil være med på å stå under hele kampen. Og i dette tilfellet var det åpenbart mange fra hovdetribuna som hadde tatt turen, og da er det begrensa hva det er mulig å få til, uansett hvor sinnsykt det hadde vært med hele VG med på opplegget.
Jeg satt litt bortenfor Plankehaugen, og bak oss klaga to gamle damer hver gang vi reiste oss! "Vi skal se på kampen vi se!" sa de hele tiden. Det var forresten utrolig irriterende at de hylte og skreik hver gang noe skjedde og klaga hele tiden på spillet! Nei, hold dere hjemme, gæmmlisser! ;) Zoran gjør forresten en kjempejobb! :)

---------------------------

Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 06, 02:21
Noen som vet hvor mange vi var på Ullevål ? (nå snakker jeg bare om FFK-fans..)

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 sep 06, 12:49

Opprinnelig postet av Tiger
Fatter ikke enda hvorfor Eggen måtte forandre på lagoppsettet som fungerte bra. Greit at han måtte sette inn en istedenfor Berti....men flytte spillere så mye, var vel ikke det smarteste han har gjort.

 

Det er kanskje av den grunn vi sliter sånn på bortebane i år, nettopp pga at Eggen skal exprimentere hele tiden på bortebane. Tom i cupkampen mot Kongsvinger prøvde han på en ny taktikk som slo aldeles feil. Exprimentere gjør man i treningskamper, ikke i serie- eller cupkamper....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 12 sep 06, 21:39

Tilbake til vålerenga kampen... Det vi tapte på var venstre siden vår. Vi savnet rett og slett Bertie. Szekeres gjør jobben deffensivt men er ikke like mye med opp som Bertie. Husker dere hvordan Kvisvik herjet i cupkampen mot enga? Det var fordi Bertelsen var veldig delaktig på siden av han. Og han opptok en midtbanespiller. Dette klarer ikke Szekeres, og derfor får vi ikke like mange involveringer av Kvisvik, og da også Toth. Dette er hovedproblemet i følge meg! I tillegg mister vi hurtigheten på topp.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 sep 06, 21:41
Opprinnelig postet av ffkmats

Tilbake til vålerenga kampen... Det vi tapte på var venstre siden vår. Vi savnet rett og slett Bertie. Szekeres gjør jobben deffensivt men er ikke like mye med opp som Bertie. Husker dere hvordan Kvisvik herjet i cupkampen mot enga? Det var fordi Bertelsen var veldig delaktig på siden av han. Og han opptok en midtbanespiller. Dette klarer ikke Szekeres, og derfor får vi ikke like mange involveringer av Kvisvik, og da også Toth. Dette er hovedproblemet i følge meg! I tillegg mister vi hurtigheten på topp.



Godt poeng, vi mistet mye hurtighet i forsvaret samt berties livsfarlige og lynraske innlegg på vingen, desverre er det ikke så mange som kan erstatte bertie uansett i tippeligaen.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 10 sep 06, 20:11
Opprinnelig postet av Kent

Problemet er at Shaban ikke gjør en eneste kvalifisert redning i dag. Både det 1. 2. og 3. målet averges av en god keeper etter min mening! Ingen god dag for Shaban!



helt enig, shaaban var elendig i dag og topper det hele med å skade seg. bedre lykke neste gang.
stakkars staw som kommer inn med forsvar i oppløsning, spesielt cwartek og szereettelleannet var møkkdårlige.
hadde ikke akkurat marginene med i dag men uansett hadde vi tapt klart, og fortjent.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 10 sep 06, 20:09
Vi hadde vunnet denne kampen med Bertelsen i laget. Piroja og Gerrbrand rydda bra, men med to back`er som holder max 1. divisjonsstandard blir det vanskelig.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 10 sep 06, 20:52
Endret: 10 sep 06, 21:24

Opprinnelig postet av Tango
Piroja og Gerrbrand rydda bra, men med to back`er som holder max 1. divisjonsstandard blir det vanskelig.

 

Svært vanskelig ! 

Mangel på gode backer ble vår bane idag...

 

Edit:

Satt igjen med en forferdelig følelse fra tidligere epoker,

...muligens bedre kjent som "Pål-Vebjørn - syndromet".

Huff !

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 10 sep 06, 20:02
Total feilvurdering når det gjelder startelever. Fatter ikke hva Eggen tenkte på. Direkte svakt å ikke gjøre grep tidligere i kampen også. Nå er det på tide Eggen begynner å vise bedre taktiske egenskaper under kamp.

Dessverre er det slik at  vi trenger stort sett de samme forsterkningene som før denne sesongen og forrige:

1) Defensiv midtbanespiller med ballfordelingsevner.

2) Høyre back med offensive kvaliteter og innleggsfot.

3) Vinger med fart og innleggsføtter, såkalte krittspillere. Tarik er den eneste vi har.

4) Selvfølgelig en spiss som scorer mål, men får håpe vår nye finne er denne mannen.

Men, men, 5-1 gir et feil bilde av kampen. FFK hadde marginene mot seg og VIF scorer på gunstige tidspunkt. Til slutt går vi helt i oppløsning. Er ikke annet å si enn at Vålerenga vant fullt fortjent.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 sep 06, 20:01

Opprinnelig postet av ffkmufc
2 positive ting! Rindarøy og Grande må stå over for molde neste kamp og det er jo mot oss!!

Og Konate.


FTC

Knøttespiller
Ble medlem: 07 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 06 sep 06, 17:13

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Synes absolutt midtbanen vår bør se slik ut:

-------------------Berg-------------------
Ramberg---------------------Bjørkøy

Det har funka veldig bra. Ser ingen grunn til å benke noen til fordel for Brenne.

Eventuellt kan man vel bruke Jonna på v. back, og Brenne eller Stadheim på midtbanen, men jeg tror at vi får se dette laget:

----------------------Shaaban-----------------------

Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Szekeres

--------------------------Berg-------------------------
------Ramberg --------------------- Bjørkøy------

Elyounoussi -------- Tóth -------------- Kvisvik

Never change a winner team!

---------------------------

Fred og velsingelse


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 aug 06, 14:33

Jeg føler meg absolutt ikke sikker med Tamas på VB. Her trenger vi en med fart....

 

Det begynner nå å bli vanskelig å plukke ut en startsellever, ettersom vi har handlet "godt" i det siste!

Tror vel at det kan bli noe ala dette:

 

                                   Rami

PAC        Gerrbrand        Piroja        Bjørkøy

                                  Berg

              Ramberg             Brenne/Stadheim

Tarik                                                             Kvisvik

                              Toth/Heavy

 

Skal bli deilig å pisse på Vålerenga for tredje gang


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 31 aug 06, 14:36

Mitt forslag:

                  Rami

PAC - Totte - Rajo - Bjørkøy

                      Berg

Ramberg/Stadheim - Brenne

Tarik        -    Heavy     -    Kvisvik

 



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340