Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad have signed Icelandic striker Jóhannsson

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 aug 06, 07:54

kan ikke uttale meg om Johansson, da jeg ikke kjenner mer til han enn det som har stått i avisa.

Er likevel skepsisk til at en islandsspiller uten noen som helst form for meritter skal kunne gå inn å heve FFK.

Likevell, venter i spenning og håper det beste

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 06, 08:24

Jeg er skeptisk til at de ikke bruker de millionene de har igjen til en å kjøpe inn en spiss til.

Vi sitter igjen med:

Øyind Hoås

M Toth

Den nye spissen

Tarik

Lurer bare på hva som skjer hvis Tarik skulle få en langvarig skade, da har vi et skikkelig problem, da er det ikke mye fart igjen i anrepet.

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 06, 09:34
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg er skeptisk til at de ikke bruker de millionene de har igjen til en å kjøpe inn en spiss til.

Vi sitter igjen med:

Øyind Hoås

M Toth

Den nye spissen

Tarik

Lurer bare på hva som skjer hvis Tarik skulle få en langvarig skade, da har vi et skikkelig problem, da er det ikke mye fart igjen i anrepet.

 

 

du vet ikke mere en meg om den nye spissen.. å mot vif så det heller ikke ut som at vi måtte ha en tarik på banen.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 23 aug 06, 10:49
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg er skeptisk til at de ikke bruker de millionene de har igjen til en å kjøpe inn en spiss til.

Vi sitter igjen med:

Øyind Hoås

M Toth

Den nye spissen

Tarik

Lurer bare på hva som skjer hvis Tarik skulle få en langvarig skade, da har vi et skikkelig problem, da er det ikke mye fart igjen i anrepet.

 

 

du vet ikke mere en meg om den nye spissen.. å mot vif så det heller ikke ut som at vi måtte ha en tarik på banen.
Vi klarte oss fint uten Simen Brenne også...med Toth i form lurer jeg på hvor det skal bli plass til den nye spissen...men vi får vel la han få en sjanse først...kanskje han scorer mål for oss...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 06, 11:28
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg er skeptisk til at de ikke bruker de millionene de har igjen til en å kjøpe inn en spiss til.

Vi sitter igjen med:

Øyind Hoås

M Toth

Den nye spissen

Tarik

Lurer bare på hva som skjer hvis Tarik skulle få en langvarig skade, da har vi et skikkelig problem, da er det ikke mye fart igjen i anrepet.

 

 

du vet ikke mere en meg om den nye spissen.. å mot vif så det heller ikke ut som at vi måtte ha en tarik på banen.

 

Du kødder nå Keiko?

Så det ikke ut som vi trengte Tarik, det var jo han som la opp til 2-0 målet og ikke minst 3-0 scoringen var jo han som skjøt i stanga og Toth scoret på returen, det er jo nok et bevis på at vi trenger Tarik.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 06, 11:31
Patrioten: jeg kødder ikke, men jeg sier heller ikke at vi skal benke eller selge tarik bare så du ikke begynner med den praten.. Jeg sier at vi hadde klart oss..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 23 aug 06, 12:02

Skjønner ikke at dette er ett diskusjonstema i det hele tatt.. Spør du meg, har vi plass til både Tarik, Toth og han nye Islendingen.

 

Forslag til startoppstilling hjemme mot Start;

 

                                                                            Shabaan

             P.A.C.                                      Piroija                       Patrik G                  Bertelsen

 

                                                     Bjerkøy               Brenne              Berg

 

                                              Toth                              Johansson                 Tarik

 

 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 aug 06, 12:06
Opprinnelig postet av matkri

Skjønner ikke at dette er ett diskusjonstema i det hele tatt.. Spør du meg, har vi plass til både Tarik, Toth og han nye Islendingen.

 

Forslag til startoppstilling hjemme mot Start;

 

                                                                            Shabaan

             P.A.C.                                      Piroija                       Patrik G                  Bertelsen

 

                                                     Bjerkøy               Brenne              Berg

 

                                              Toth                              Johansson                 Tarik

 

 



Dårlig gjort å benke Kvisvik nå som han begynner å bli i form, kanskje?

---------------------------

Ære være Plankebyen


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 23 aug 06, 12:11
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av matkri

Skjønner ikke at dette er ett diskusjonstema i det hele tatt.. Spør du meg, har vi plass til både Tarik, Toth og han nye Islendingen.

 

Forslag til startoppstilling hjemme mot Start;

 

                                                                            Shabaan

             P.A.C.                                      Piroija                       Patrik G                  Bertelsen

 

                                                     Bjerkøy               Brenne              Berg

 

                                              Toth                              Johansson                 Tarik

 

 



Dårlig gjort å benke Kvisvik nå som han begynner å bli i form, kanskje?

Dårlig gjort??? Nei, faktisk helt usansynlig...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 23 aug 06, 12:18

Klart at man må benke Kvisvik. Han slår jo ikke noe annet enn de passningene som FFK skaper sjanser på. ; )

Nei nå må nok Kvisvik få lov til å jobbe ifred ute på den grønne matta, han gjør jo nesten hvor vondt han vil ute på der.

Det skal bli inntressant å se på utviklingen til de fremme, når det virkelig begynner å tetne til i kampen om en plass blant de 11 som starter. 


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 23 aug 06, 12:26
Enig at jeg burde hatt med sjølvaste Kvisviken... Men jeg mener Berg gjorde en god kamp mot enga, og burde få tillitt på nytt. Kanskje tatt bort Brenne i stedet for?? Synes ikke han har levert varene i år, og hadde kanskje våknet om han fikk en kamp på benken... Inn med kvisvik, og ut med Brenne... Da har jeg bestemt meg

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 aug 06, 12:43
Synes ikke, og tviler på, at han nye kommer til å starte, med mindre han er en klar forsterkning.Får bare 2-3 treninger med laget. Da synes jeg heller vi burde få inn Simen igjen og kjøre Raymond fram på kanten. Berg bør definitivt starte for Ramberg!

Valsari

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 11

Lagt til: 23 aug 06, 19:09
Endret: 23 aug 06, 19:10

In my opinion Gardar is nowhere good enough for Norwegian football.  He has not played for Iceland at any level and his goalscoring was at best for Stjarnan in the Icelandic 1st division (not the Premiership) - his record in the Premiership is very poor.   I could probably name ten strikers or more in the league now who are better than Gardar.  I repsect him for scoring goals for Valur but I dont rate him and I am not that upset that he`s gone.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 aug 06, 19:24
høres overhodet ikke bra ut

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 23 aug 06, 19:48
Opprinnelig postet av Valsari

In my opinion Gardar is nowhere good enough for Norwegian football.  He has not played for Iceland at any level and his goalscoring was at best for Stjarnan in the Icelandic 1st division (not the Premiership) - his record in the Premiership is very poor.   I could probably name ten strikers or more in the league now who are better than Gardar.  I repsect him for scoring goals for Valur but I dont rate him and I am not that upset that he`s gone.

Var jeg ikke skeptisk før, så ble jeg det nå. Nå har ledelsen snakket høyt til media helt siden juni om forsterkninger som skulle gå rett inn på laget. Om dette skulle det ikke være tvil. Ikke nok med det, men de har skrudd opp forventingene etterhvert som tiden har gått, og kulminerte med millionene til Høili.  Det her lyser jo 3,5 års flopp lang vei.

Hvorfor i helvete kjøpte vi ikke Baldvinson?


Valsari

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 11

Lagt til: 23 aug 06, 19:52
Endret: 23 aug 06, 19:52
Opprinnelig postet av seal_dm
Opprinnelig postet av Valsari

In my opinion Gardar is nowhere good enough for Norwegian football.  He has not played for Iceland at any level and his goalscoring was at best for Stjarnan in the Icelandic 1st division (not the Premiership) - his record in the Premiership is very poor.   I could probably name ten strikers or more in the league now who are better than Gardar.  I repsect him for scoring goals for Valur but I dont rate him and I am not that upset that he`s gone.

Var jeg ikke skeptisk før, så ble jeg det nå. Nå har ledelsen snakket høyt til media helt siden juni om forsterkninger som skulle gå rett inn på laget. Om dette skulle det ikke være tvil. Ikke nok med det, men de har skrudd opp forventingene etterhvert som tiden har gått, og kulminerte med millionene til Høili.  Det her lyser jo 3,5 års flopp lang vei.

Hvorfor i helvete kjøpte vi ikke Baldvinson?

Stoke City striker Sigurdsson could be coming. Maybe the manager has seen Gardar in training and not liked what he has seen - or has he not arrived yet?


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 23 aug 06, 19:52

Nei så absolut ente.

Men gudoghverman må vel forstå at en ukjent islender, uten veeeldig gode meritter, ente kommer til å hærje Tippeliga`n istykker. Vel det finnes sikkert unntak, uten at jeg kan non på rams.

Har ente ønske om å fremstå som en "brønnpissær", og jeg tror vi klarer oss med glødende innsats av gubbæne vi har.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 24 aug 06, 21:59
noen som vet om legesjekken gikk i orden??  Merkelig at det ikke har stått noe somk helst!!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 aug 06, 22:14

Legesjekken gikk i orden.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 24 aug 06, 22:22
knall... han virka hvertfall heltent på treninga.. tror vi ganske sikkert får se han til søndag..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f