Husk meg
Brukernavn
Passord

nye spillere og noen i avgang

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 20 aug 06, 01:29
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av JJunior

Helt enig i at Wiig har ett stort uforløst potensiale, men siden han kun har kontrakt ut 2006 så blir det vel snakk om fristillang fra kontrakten tenker jeg...

Da er jeg mer skeptisk til at Are slippes uten at vi har en erstatter klar. Syns Tronseth ikke holder nivået, men vil fortsatt at vi skal ha minimum to forsvarspillere i backup i tilfelle skader og karantener...

 

wiig er og blir i bestefall en middelmådighet i TL. selg/gi bort. spar lønnskostnader. det samme gjelder tronseth, garro, røn og tronseth.

 

Hvor mange tronseth`er har vi da??????


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 aug 06, 12:59
Opprinnelig postet av Oslo
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av JJunior

Helt enig i at Wiig har ett stort uforløst potensiale, men siden han kun har kontrakt ut 2006 så blir det vel snakk om fristillang fra kontrakten tenker jeg...

Da er jeg mer skeptisk til at Are slippes uten at vi har en erstatter klar. Syns Tronseth ikke holder nivået, men vil fortsatt at vi skal ha minimum to forsvarspillere i backup i tilfelle skader og karantener...

 

wiig er og blir i bestefall en middelmådighet i TL. selg/gi bort. spar lønnskostnader. det samme gjelder tronseth, garro, røn og tronseth.

 

Hvor mange tronseth`er har vi da??????

 

ops!hehe,skriveleif fra meg...

---------------------------

FFK på øvre halvdel!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5406

Lagt til: 20 aug 06, 18:10
Da var ihvertfall Wiig klar for Sparta

Link

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 aug 06, 18:16
Det betyr at FFKs nye spiss er klar, de ville nemlig ikke slippe han før de fikk inn ny spiss, spennende å se hvem nye spissen er.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 aug 06, 18:20
Endret: 20 aug 06, 18:22
For Wiig sitt tilfelle er det snakk om lån:

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1015

Men siden kontrakten hans med FFK går ut etter årets sesong, så er det vel ganske tvilsomt om han kommer tilbake til Fredrikstad...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 aug 06, 21:17

Bare å ønske han lykke til i Særp..

Håpe han slår til bedre der

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 aug 06, 21:27

Opprinnelig postet av Patrioten
Det betyr at FFKs nye spiss er klar, de ville nemlig ikke slippe han før de fikk inn ny spiss, spennende å se hvem nye spissen er.

 

Det blir spennende... Eller kanskje oppdaget vi at de vi har ikke er for dårlige?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 20 aug 06, 21:30
Endret: 20 aug 06, 21:32
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Patrioten
Det betyr at FFKs nye spiss er klar, de ville nemlig ikke slippe han før de fikk inn ny spiss, spennende å se hvem nye spissen er.

 

Det blir spennende... Eller kanskje oppdaget vi at de vi har ikke er for dårlige?

 

Nå må vi ikke ha store forhåpninger om spissene våres da..  Alle kan ha en god dag.. Men jeg håper Toth kan vise seg fram på den måten han gjorde igår utover høsten

 

Forøvrig trodde jeg vi hadde norges beste keeper 24 april ifjor

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 aug 06, 23:30
Lykke til i særp martin. Synd du ikke helt slo til, men det er ikke forsent enda

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 aug 06, 11:07

Opprinnelig postet av Lex
11 mål i fjor...7 av 7 i år...denne gutten er bedre enn hoås og toth...det er det bare og innse...

Syns du fortsatt at Toth er dårlig??? Lurer på om denna klassespissen din hadde scora 2 mål mot Vålerenga jeg???


Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 21 aug 06, 11:31
2 nye spisser på vei, så får vi se... kanskje plassen ryker for Toth nå også..

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

---------------------------

Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 06, 11:31
nå bør vi heller ikke hornseth når vi fikk in 2 tell.. sorry jeg forandrer meg raskt

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 06, 11:40
[quote=Snæbbuss-aristokrat #16]2 nye spisser på vei, så får vi se... kanskje plassen ryker for Toth nå også..

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article[/quote] Det blir konkuranse for alle spisser nå.. det er slik vi kommer til å spille oss opp over på tabbellen

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 21 aug 06, 11:45
ja får satse på det: :)
blir spennende å se hvem det er. han eldste skulle jo være god nok til å gå rett inn på laget..

---------------------------

Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 21 aug 06, 12:42

Med to nye spisser inn, har vi disse angriperne i stallen: Toth, Kvisvik, Tarik, Hoås, West, Macdonald, Multaharju, Hornseth, pluss de to nye. dvs ti spillere som kjemper om tre plasser.. er minst tre for mye det. Med andre ord, hvem blir den/de neste som forsvinner fra klubben?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 aug 06, 12:48
Opprinnelig postet av Julekake

Med to nye spisser inn, har vi disse angriperne i stallen: Toth, Kvisvik, Tarik, Hoås, West, Macdonald, Multaharju, Hornseth, pluss de to nye. dvs ti spillere som kjemper om tre plasser.. er minst tre for mye det. Med andre ord, hvem blir den/de neste som forsvinner fra klubben?

Tre plasser? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 21 aug 06, 12:59
jeg vet ikke helt hvem de tre skal være jeg heller, men kommer sikkert ann på kontrakter og sånt. kanskje hornseth forsvinner.. ? tviler iallefall på at toth, kvisvik, tarik, hoås eller multaharju forvinner..

---------------------------

Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 21 aug 06, 14:19
2 spisser inn. Da er nok Hornseth og Wiik sine dager i klubben talte.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 06, 14:54
I følge sikre kilder er hornseth klar nybergsund

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 21 aug 06, 15:20
Håper vel at Brian West forlater klubben.. Hvorfor? Han er en spiller som er utenfo EU og er ekstremt skadeforfulgt. Ingen klassespiller når han er skadefri heller. Kvitte oss også med Hornseth burde vel være en ide.. Røn, Garro, MacDonald, Hoås, Tronseth? Da hadde det blitt bra. Men da måtte vi henta inn 1 midtbanespiller og 1 forsvarsspiller.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340