Husk meg
Brukernavn
Passord

nye spillere og noen i avgang

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 aug 06, 15:44

Skjønner ikke hvorfor MacDonald blir dratt inn her.. Han er en av de beste talentene i klubben..

Så jeg syntes han bør få seg noen kamper før mann kan begynne å spekulere

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 aug 06, 17:05
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Lex
11 mål i fjor...7 av 7 i år...denne gutten er bedre enn hoås og toth...det er det bare og innse...

Syns du fortsatt at Toth er dårlig??? Lurer på om denna klassespissen din hadde scora 2 mål mot Vålerenga jeg???

 

Toth scora 2 mot vif...kjempebra...men han er ingen klassespiss...men om m/s karen er no dårligere enn toth tror jeg ikke...

---------------------------

Heia FFK


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 aug 06, 17:28
Opprinnelig postet av Christoffer
Håper vel at Brian West forlater klubben.. Hvorfor? Han er en spiller som er utenfo EU og er ekstremt skadeforfulgt. Ingen klassespiller når han er skadefri heller. Kvitte oss også med Hornseth burde vel være en ide.. Røn, Garro, MacDonald, Hoås, Tronseth? Da hadde det blitt bra. Men da måtte vi henta inn 1 midtbanespiller og 1 forsvarsspiller.


Røn, Garro og Tronseth er jeg enig med deg i, men Mackie og Hoås bør vi beholde. Mackie har et kjempetalent men han har dessverre vært skadeforfulgt ganske lenge, men ser heldigvis ut til å være på vei tilbake, dog sakte men sikkert. Hoås kan være en god joker å ha med sine dribleferdigheter og sine 2,03 til å heade inn mål inne i boksen med. Jf. målene han heada inn mot Start i sesongavslutningen i fjor og målet han satte inn bak Brynekeeperen i cupen.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 aug 06, 00:34

å nå var Hornseth historie for FFK!!

 

Dette er nok best for både spiller og klubb..

 

Lykke til videre Hornseth..

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060823/FFK/108230002/1017/AKTUELT

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 aug 06, 07:57

Når det gjelder FFK på sine aktiviteter på spillermarkedet den siste tiden , etter at man ble lovet 2 nye "kvalitetsspillere",gj elder trolig  "reklamen".

" Når høres for godt ut til å være sant, er det som regel det".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 23 aug 06, 09:40

Opprinnelig postet av dracula
Når det gjelder FFK på sine aktiviteter på spillermarkedet den siste tiden , etter at man ble lovet 2 nye "kvalitetsspillere",gj elder trolig  "reklamen"." Når høres for godt ut til å være sant, er det som regel det".

Det gjelder ihvertfall dersom "løftet" blir tatt ut av luften. To spillere ønskes av FFK og oppsøkes, kontraktsinnholdet gjennomgås og stemmer for begge parter, spillerne er positive men vil først se på forholdene i Plankebyen, FFK vil også ha en rutinemessig legesjekk av begge. Hvis alt dette er ok så skrives man kontrakt. På vei til kontraktsbordet skjer ting og man står igjen med en av de to ønskede.

I det ene øyeblikket ønsker publikummerne en "åpen klubb" som gir informasjon, klubben ble jo så lukket med Mokkelbost ble det sagt. Når man nå får tak i en handlingens mann som gir korrekt informasjon om status og videre vei, men så blir ikke utfallet 100 % som man ønsket, da blir det definert som løftebrudd. Hva vil du egentlig?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 aug 06, 09:51
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Opprinnelig postet av dracula
Når det gjelder FFK på sine aktiviteter på spillermarkedet den siste tiden , etter at man ble lovet 2 nye "kvalitetsspillere",gj elder trolig  "reklamen"." Når høres for godt ut til å være sant, er det som regel det".

Det gjelder ihvertfall dersom "løftet" blir tatt ut av luften. To spillere ønskes av FFK og oppsøkes, kontraktsinnholdet gjennomgås og stemmer for begge parter, spillerne er positive men vil først se på forholdene i Plankebyen, FFK vil også ha en rutinemessig legesjekk av begge. Hvis alt dette er ok så skrives man kontrakt. På vei til kontraktsbordet skjer ting og man står igjen med en av de to ønskede.

I det ene øyeblikket ønsker publikummerne en "åpen klubb" som gir informasjon, klubben ble jo så lukket med Mokkelbost ble det sagt. Når man nå får tak i en handlingens mann som gir korrekt informasjon om status og videre vei, men så blir ikke utfallet 100 % som man ønsket, da blir det definert som løftebrudd. Hva vil du egentlig?

 

Jeg tror jeg vet hva Dacula vil; at klubben signerer, som de lover, to nye kvalitetsspillere...    Det vil jeg ha også - og sikkert de fleste andre her inne.  Men, når det er sagt, har jeg stor forståelse for at "ting skjer" underveis i prosessen. 

Hele saken koker vel ned til at vi får uforholdsmessig høye forventninger når klubbens ledelse går ut med såpass saftige lovnader. Hvis klubben hadde sagt "Vi skal MINST forsterke laget med én kvalitetsspiller" hadde vi vært i skyene dersom vi hadde fått to... Men klubben sier "Vi skal ha MINST to spillere" - og da blir fallhøyden stor.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 23 aug 06, 10:17

Har selv ikke hørt dette garanti løftet om to nye spillere, uansett så kan ting endre seg og man tar nye avgjørelser basert på at verden hele tiden endrer seg. Og hvis det er som du sier et uttalt løfte fra klubben (Morgan) så blir det selvfølgelig litt feil å si, men det var kanskje intensjonen men så kom forhold inn som endret dette.

Synes generelt at folk her inne bør få litt bakkekontakt, og ha tillit til at "geniærklærte" Morgan Andersen får arbeidsro. Blir det for mye bråk av slikt så blir det mindre info. ut fremover


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 06, 12:01
Opprinnelig postet av wergis

å nå var Hornseth historie for FFK!!

 

Dette er nok best for både spiller og klubb..

 

Lykke til videre Hornseth..

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060823/FFK/108230002/1017/AKTUELT

 

 

 

Han er klar for Nybergsund i følge fredrikstadfk.no


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 06, 12:37
Opprinnelig postet av keiko99
I følge sikre kilder er hornseth klar nybergsund
eller om du ser her patrioten så har vel jeg sagt det

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 aug 06, 12:49
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av keiko99
I følge sikre kilder er hornseth klar nybergsund
eller om du ser her patrioten så har vel jeg sagt det


Forskjellen er bare den at du førte ikke opp noen kilde, og det vil folk stusse på og videre anse det som rykter inntil det motsatte er bevist!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 06, 19:39

Syns det er bra vi kvitter oss med stallfyllet! Det er nok viktig for kvaliteten på treningene!

Ønsker han lykke til i Nybergsund!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 aug 06, 22:22
Allbäck er i hvert fall klar for Champions League, ganske store kontraster i forhold til å spille bunnstrid i norsk Tippeliga vil jeg tro. Morsom kamp også, i hvert fall det avgjørende selvmålet...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 aug 06, 10:20
Hornseth vurderte å gi seg i følge http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060824/SPORT/108240015

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 aug 06, 14:59
På tide med opprydding.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340