Husk meg
Brukernavn
Passord

Radio Fredrikstad suger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 06, 16:36

Satt og ventet på sporten klokken 16:15, for å kose meg med mye stoff om Terje Høili og investorpoolet og reaksjoner fra Eggen og kanskje andre inspilerte.

Synes det var så tamt, greit de snakket med den ansvarlige for investorpoolet, men det intervjuet har gått på radioen i flere timer allerede, dårlig at de ikke kunne oppdatere med noe nytt.

De kunne ha hatt reaksjoner fra sentralepersoner i FFK-systemet, deriblant kanskje Eggen, Kværneng og Jensen og ikke minst Terje Høili.

Men, det som setter prikken over in i dagens sending,er at pressekonferansen i kveld, ikke vil bli kommentert før i morgen ettermiddag, Jeg sier bare kom tilbake Tobben.

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 aug 06, 16:43
Helt enig. Sporten har blitt en vits etter at Tobben forsvant. Sendte en email til Rene Svendsen når dem kastet Tobben til Moss, at dem driter seg ut. Fikk til svar at jeg kunne være helt trygg på at sporten skulle bli trygt ivaretatt og at den skulle være like bra også i fremtiden. For oss som følger med på FFK og sport gennerellt atskillig mer enn Svendsen, forstår og vet at det har den ikke blitt..........

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 aug 06, 17:26
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Helt enig. Sporten har blitt en vits etter at Tobben forsvant. Sendte en email til Rene Svendsen når dem kastet Tobben til Moss, at dem driter seg ut. Fikk til svar at jeg kunne være helt trygg på at sporten skulle bli trygt ivaretatt og at den skulle være like bra også i fremtiden. For oss som følger med på FFK og sport gennerellt atskillig mer enn Svendsen, forstår og vet at det har den ikke blitt..........


Enig. De som tar seg av sporten nå om dagen har mer enn nok med å lese rett fra papiret. De er jo fullstendig hjelpesløse hele gjengen, hva gjelder sport iallefall.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 06, 17:36
Må dessverre si meg enig.

Tidligere satt jeg alltid stor pris på sportsendingene 1615. Tobben var flink til å få tak i aktuelle intervjuobjekter og stille de riktige spørsmålene. Fisket fram ferske nyheter. Etter at han måtte forlate kanalen, så har sporten tapt seg kraftig og er nå stort sett totalt uinteressant.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 aug 06, 18:19
Og svenskane kan dra pokker i vold. De har ikke noe i Radio Fredrikstad å gjøre.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 aug 06, 19:12
Utrolig at ikke r-f kunne tatt seg bryet med å sende ut en reporter som kunne rapportert fra en av våre største sportsnyheter på veldig lenge. Ja, ja så får vi ta frem tålmodighetskremen og smøre oss godt inn til det kommer noe på f-b.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 06, 19:22

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og svenskane kan dra pokker i vold. De har ikke noe i Radio Fredrikstad å gjøre.

Hun er gruuuuuusom å høre på


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 14 aug 06, 20:41
Enig sportsendingene er ikke like bra lenger.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 14 aug 06, 22:02
Hvem er denne "Tobben"? Og hvilken stilling har han RM??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 aug 06, 22:08
Hva med å utvide disse sidene Costanza? www.ffksupporter-radio.net!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 06, 22:10

Begynner nesten å lure på om de fleste har boikottet både f-b.no og Radio Fredrikstad siden både NRK Østfold og TV2 har hatt meget bedre og fyldigiere reportasjer angående saken.

Skulle vel tro at FB og Radio Fredrikstad nesten skulle vært enerådene med dette?

 


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 15 aug 06, 00:01
Javel? Måtte Tobben forlate RF? Han var jo jaggu faan danse meg den eneste som var verdt å høre på i den kanalen!

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 15 aug 06, 00:18
Endret: 15 aug 06, 00:19

Jepp, grunnet nedskjæringer. Tragisk!

Tror han fikk et tilbud fra Radio Moss, men det gadd han ikke. Det sa hvertfall bror mi

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 06, 07:57
Han jobber som freelans i Demokraten

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 15 aug 06, 08:40

Tobben ble beordret til Radio Moss. Dette på bakgrunn av et samarbeid mellom FB (og RF) og Moss avis (og Radio Moss). Han fikk mail fra sin sjef om å begynne i Radio Moss en angitt dato som jeg ikke husker. Og tror faktisk han ikke hadde noen valg selv, ei heller inflytelse på avgjørelsen.  Tragisk.

---------------------------

Marching on together!


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 aug 06, 09:25
Har hørt noe rykter om dette selv. gidder ikke å høre på RF lenger. Kanalen har tapt seg betraktelig etter at Tobben forsvant, og jeg får skjegg av å høre på de damene der om morran..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340