Husk meg
Brukernavn
Passord

Vålerenga - FFK (kvartfinale NM)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 aug 06, 16:54
Opprinnelig postet av Bob Page

Har mine tvil. Folk regner vel med et tap og blir hjemme....

 

Tror du folk regner med tap?

Hvilke folk er det som har den meningen?

En gammel tante fra Gjøvik, eller kanskje en Mossing.

Jeg har inntrykk av at supporterene, værtfall de jeg har snakka med, har trua på guttane og semifinalespill.

 

 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 06, 17:33
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Bob Page

Har mine tvil. Folk regner vel med et tap og blir hjemme....

 

Tror du folk regner med tap?

Hvilke folk er det som har den meningen?

En gammel tante fra Gjøvik, eller kanskje en Mossing.

Jeg har inntrykk av at supporterene, værtfall de jeg har snakka med, har trua på guttane og semifinalespill.

 

 



Er nok enig i resonnementet til Bob Page. Det er altfor mange som tenker slik. Jeg tenker ikke oss som står på PL-feltet, men alle de andre. Det er ikke på PL-feltet det svikter om dagen, men resten rundt.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 06, 17:54

Folk kan ikke gå rundt å regne med tap!

Trur mange har fått trua på guttane igjen etter at vi tok poeng på åråsen og etter alt som har skjedd i det siste!

Trur vi kan bli ganske mange på ullevål jeg!! Og vi skal komme oss til semien!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 06, 17:55

Opprinnelig postet av Bob Page
Joda, men det er da et hav enklere å kjøpe hos Aristokraten...

 

Ikke hvis du ikke bor i fredrikstad! Går vel ann å gi et ordentlig svar...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 06, 18:03
Opprinnelig postet av ffkmufc

Folk kan ikke gå rundt å regne med tap!

Trur mange har fått trua på guttane igjen etter at vi tok poeng på åråsen og etter alt som har skjedd i det siste!

Trur vi kan bli ganske mange på ullevål jeg!! Og vi skal komme oss til semien!!



Kan ikke tenke meg at det blir mer en halvfullt i beste fall ( 1500 ).

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 06, 18:57
Jo, men nå mente jeg folk som bor i Fredrikstad..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 aug 06, 19:01

Jeg tror vi ser en konsekvens av at serien ikke er utvidet til 16 eller 18 lag. Serien går foran alt, beholde plassen i tippeligaen er det som betyr noe. Ingen er sikre og det blir spenning hele veien og serien blir prioritert. Dette tror jeg går utover cupen. Parallelt med at serien har blitt jevnere de siste årene har interessen for cupen dalt sakte men sikkert.

Utvid serien til i allefall 16 lag nå sier jeg.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 aug 06, 19:40
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror vi ser en konsekvens av at serien ikke er utvidet til 16 eller 18 lag. Serien går foran alt, beholde plassen i tippeligaen er det som betyr noe. Ingen er sikre og det blir spenning hele veien og serien blir prioritert. Dette tror jeg går utover cupen. Parallelt med at serien har blitt jevnere de siste årene har interessen for cupen dalt sakte men sikkert.

Utvid serien til i allefall 16 lag nå sier jeg.



Norsk fotball og de fleste lag med visse unntak som ikke spiller i TL har ikke noe der å gjøre i mine øyne. Slik det er nå er for mange norske lag i 1. divisjon for små til å kunne spille i TL. Og med flere lag i TL må også flere lag rykke ned og opp, og altfor mange små lag slipper til. Av de lagene som spiller i dagens 1. divisjon mener jeg at kun Aalesund og Strømsgodset er lag som kunne spilt i TL. Det skal også sies at lag som Sandefjord er for små lag til å bli værende i TL, mener jeg. Dette var litt off topic, men jeg måtte liksom bare svare!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 17 aug 06, 19:58
Vet noen hva priser på buss og inngang til kampen er? Jeg har medlemskap i Plankehaugen, får vel rabatt da? Hadde vært kjekt om noen kunne gi priser i kveld, for da kjøper jeg etter skolen i morra...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 17 aug 06, 20:03
Opprinnelig postet av FFKgutten
Vet noen hva priser på buss og inngang til kampen er? Jeg har medlemskap i Plankehaugen, får vel rabatt da? Hadde vært kjekt om noen kunne gi priser i kveld, for da kjøper jeg etter skolen i morra...


150 for ikke-medlemmer, 100 for medlemmer. Er du medlem av PH blir vel hele  pakka på 250,- siden inngang på Ullevål koster 150,-

Se her:
http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=11637

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 17 aug 06, 21:09
Opprinnelig postet av ffkmufc

Det er solgt over 600 billetter nå!

Aristokraten har 3000 billetter som skal selges! Døm sendes tilbake i morra, så jeg håper så mange som mulig kjøper i dag! Vi bør væra mange på denna kampen!

 

Nå har døm runda 1000 solgte billetter.. regner med hvertfall 200-300 selges imorra før de resterende billettene returneres kl. 1700..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 18 aug 06, 02:19

I tl i fjor var vi 3000 mot lyn bare på VG. Dette er alt for dårlig i en viktig cup-kamp mot vif.

Jeg synes det er trist å se at så få møter opp. Dette burde være en gledes dag for FFk da vi slår vålerenga 3-1 på ullevoll. Jeg kan ikke se for meg at vi taper. Vi er og blir et cup-og serie-lag. Støtt opp de som kan, det ikke langt til ullevoll, og de som føler for det rekker å skifte før de skal på byen.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 18 aug 06, 02:33
Etter hva jeg har forstått så er det mulig å kjøpe billett utafor Ullevaal på kampdagen, så det kan jo hende det er noen hundre kæll som har planlagt å gjøre det på den måten ;)

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 18 aug 06, 07:25

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Etter hva jeg har forstått så er det mulig å kjøpe billett utafor Ullevaal på kampdagen, så det kan jo hende det er noen hundre kæll som har planlagt å gjøre det på den måten ;)

Vet om en del Osloborgere som ikke drar til Plankebyen for å kjøpe billett til Ullevaal ja! Jeg tar ihvertfall sykkelen til kamp imorra, altfor sjelden jeg kan gjøre det!

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 06, 07:49

Jeg og flere jeg kjenner kommer også til å kjøpe bilett på ullevål! Vi bør bli værtfall 2000, helst flere også!

Håper mange tar seg turen til Aristokraten før klokka 17.00 i dag og kjøper seg en bilett...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 aug 06, 13:14
Dårlige nyheter:

Simen Brenne og Øyvind Hoås er begge skadet og spiller ikke mot Enga. I likhet med Tarik.

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 06, 13:34

Det var meget dårlige nyheter ja!

Regner med at Toth og Berg starter da!

Håper også på Mackie jeg da...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 18 aug 06, 13:42
MacDonald holdt vel ikke akkurat TL nivå i fjor. Siden har han vært skadet. Jeg tror han skal konsentrere seg om å spille seg inn på B-laget. Mikael Trulsen har gjort det bra på venstrekanten der i år.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 06, 13:47

Opprinnelig postet av kanogvetalt
MacDonald holdt vel ikke akkurat TL nivå i fjor. Siden har han vært skadet. Jeg tror han skal konsentrere seg om å spille seg inn på B-laget. Mikael Trulsen har gjort det bra på venstrekanten der i år.

 

Så du kampen mot start? Om han er stabil nok veit jeg ikke, men på sitt beste er han en god TL spiller!!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 18 aug 06, 13:49
He he, blir spennende dette her. Håper ikke det er alvorlig for Brenne og Hoås. Vi får kjøre Multu opp på midtbanen og Hornseth inn for Hoås da. Kan  bli bra det.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340