Husk meg
Brukernavn
Passord

Vålerenga - FFK (kvartfinale NM)

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 aug 06, 04:08
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Olavesen
Det glemte jeg også å ta med: Plankehaugen var fenomenale, ihvertfall virket det sånn på tv.
hæ ? du ikke ta i.. Jeg satt å så akkurat samme kamp som deg og dem var ikke noe fenomenale som du skal ha det til. En sang dem dro som jeg en gang ikke hørte hva dem sang om var da folk sto og slo seg baken. Kan si bra, men ikke mer

 

hold kjeft søppel, hold kjeft!!!!!!!

 



Jeg begynner å lure på om du er bevisst negativ Keiko, og farget av ditt syn på Zoran. Noe jeg ikke har trodd tidligere. I dag var Haugen faen meg bra!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 aug 06, 04:14

vennligst ikke bland meg i denne diskusjonen. Jeg har ikke noe problemer med Keikos kommentarer og vil be dere å ikke bry dere heller.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 aug 06, 04:18
Den er grei, mente ingen skade. men fortsatt mektig imponert over nivået vi holdt i dag på Ullevåll

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 20 aug 06, 04:19
Endret: 20 aug 06, 04:19

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Olavesen
Det glemte jeg også å ta med: Plankehaugen var fenomenale, ihvertfall virket det sånn på tv.
hæ ? du ikke ta i.. Jeg satt å så akkurat samme kamp som deg og dem var ikke noe fenomenale som du skal ha det til. En sang dem dro som jeg en gang ikke hørte hva dem sang om var da folk sto og slo seg baken. Kan si bra, men ikke mer

 

Jeg fikk sponsorbilletter av telenor til kampen, og selvfølgelig var de setene blant Klanen.. De jeg snakka med mente at vi kjørte over VIF både på banen og tribunen. Plankehaugen og guttane var fenomenale i dag!

 

Gleder meg til ny stadion, håper vi får en tribune hvor vi får samlet oss mer enn på Plankehaugenfeltet på den gamle stadion. Høyde funker bedre enn bredde

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 aug 06, 04:38

Fy faen for en dag jeg har hatt idag..

 

FFK FFK FFK.... Knuste VIF, Knuste Klanen..

 

 

Keiko gå hjem og vågg...


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 aug 06, 07:01
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av SveinHjalmar

Eliot: Må nok si at jeg forsatt stiller spørsmålstegn til hvorfor Toth spiller..

 

Hvem er Eliot?   Og hvis Eliot lurer på hvorfor Toth spiller er vel to mål svar godt nok?  Hva f__n forlanger du mer av en spiss?

  Var en liten misforståelse ute og gikk.  Jeg er Eliot.  Jeg var strålende fornøyd med Toth.  Si VIF til mannen og han
får ekstra krefter.

 

Aaahh! Da er jeg med.  Vi skal jo møte VIF om ikke så mange dager. Får håpe Toth har rukket å putte et par mål mot Start - og at han har ladet batteriene til en ny krig mot VIF-puddingene.  Det var morsomt å se Wæhler bortforklare seg med at "Toth er så sterk".

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 aug 06, 07:42

Dette smakte såååå godt, snakk om å spille ut Vålerenga til de grader, hvis Vålerenga ble pissa på sist vi hadde de hjemme, ble de ikke mindre i går, må være flaut for Rekdal.

Dette var Toths tredje mål mot Vålerenga og da må han jo kalles http://www.fxt.no/cupen/article715129.ece


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 aug 06, 07:59
Nå er det da ikke på TV vi skal høres bra ut, men på banen. Veldig bra organisering av synginga og.. Ikke bare Zoran, men hverfall en til som stilte seg forran der jeg satt/stod på venstre side og prøvde å få folk til å synge... Hadde vi vare klart å få dratt igang hovedtribunen hjemme på samme måte hadde det blitt et sabla trøkk....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 aug 06, 08:14
Jeg stiller meg bak Bob page. live er nok bedre en tv. Jeg var ikke der, men på tv var vi ikke noe fantastisk som ble nevn. vi var bra..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 aug 06, 08:18
Endret: 20 aug 06, 08:19

Det var bra jo...laget var bra, og for en midtbane vi har.... og VG svingen hørte vi på tv stort sett hele kampen...vakkert og pent...

 trykke på + vol knappen hjelper som regel..hehe

 

---------------------------

Heia FFK


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 20 aug 06, 08:55
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg stiller meg bak Bob page. live er nok bedre en tv. Jeg var ikke der, men på tv var vi ikke noe fantastisk som ble nevn. vi var bra..


TV-lyden er jo helt og holdent avhengig av hvordan mikrofoner plasseres, så i det hele tatt å prøve å vurdere en innsats ut fra TV-lyden blir for dumt.

En annen ting; for de som trodde vi nå skulle få hjemmekamp i semien...det blir trukket, så sjansen er kun 50%.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 aug 06, 09:46
Endret: 20 aug 06, 09:47

Opprinnelig postet av Costanza


Ellers imponerte Multaharju meg i dag. Hele tiden villig til å komme på løp og stor arbeidskapasitet! Et friskt pust på høyreback. Tror han er bedre fremover på banen enn som høyreback.

 

Multaharju spillte da ikke høyreback, det gjorde Czwartek.

Multaharju spillte høyreving i 4-3-3, og etter min mening har han mye å gå på og trenger nok mere kamptrening på 2. laget.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 aug 06, 09:53

Ja, da kom nye kroner inn på FFKs konto.

Fra kvartfinalen til semifinalen, økte beløpet med 244000 kroner og med semifinaleplass er vi sikkret 975000 kroner.

Og med seier der, er FFK blitt millionærer, da er vi sikkret 2,9 millioner

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 aug 06, 10:33
Rekdal kan få sparken etter det ydmykende tape fra oss i går, dette i følge http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article715235.ece

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 aug 06, 10:45
Endret: 20 aug 06, 10:50

[quote=Patrioten]Rekdal kan få sparken etter det ydmykende tape fra oss i går, dette i følge http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article715235.ece] [/quote

Eller dette.. Lettere å klikke seg inpå da

 

Hm. Enten det eller han går selv. Husker etter FFK-VIF i fjor da han uttalte at han ikke gadd å reise rundt i  Norge med Vålerenga "å bli pissa på" som han så kjekt sa det.. Den gangen og var fokuset stort  sett på hvor dårlig Enga spilte og ikke hvor bra FFK spilte....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 aug 06, 11:10

Takk FFK.

For en fantisk flott Ullevål opplevelse og etterfølgende timer både i "Tigerstaden" og på veien hjem. 

Nå "Post Festum" kan jeg klare å klore ned noe av inntrykka fra dagen i går. Først må jeg berømme forsvarsfemmeren inkludert Shaban. Den begynne å fungere skikkelig mot LSK; nå var den nærmest feilfri. Er det bare inntreden av Gãrrbrand som har gjort dette, eller har det noe med en annen organisering. Jeg vet ikke , men slik jeg ser det utviser hele gjengen nå større selvtillit.  LIkevel her stort pluss til Raio som var som en levende forsvarsmur, Bertie sine raid og spesielt innlegget til det første målet var en nytelse. Shaban sikkerheten sjøl. VIF klarte faktisk ikke å skape en eneste reell farlighet i går.

Midtbanen jobbet og slet og tok og deffensive krafttak så vel som offensive. Ramberg stå fram som en arbeidsmaur av dimensjoner. Savnet ikke Brenne.

Raymond er stor i rollen som tilrettelegger når han får litt tid på seg.

Selvsagt vil jeg også gi en mange lovord til Toth som i går viste klasse. Har gitt mannen så mye pepper at jeg faktisk synes det er moro å skrive dette. Godt jobba Toth.

Tarik er bare Tarik. Hans inntreden løftet FFK opp på nye høyder, og hans geniale pasning til 2-0 var en stor fotballhjerne verdig.

Rammen rundt kampen var også stor, og jeg vil gi (iallefall) den delen av "klanen" som jeg hadde kontakt med blomster for hvordan de taklet nederlaget og deres oppførsel overfor en FFK supporter.

Idag sakl jeg ikke komme med noen negative tanker, ønsker ikke engang å lytte til "Reka`s" forklaring om at VIF var "ræva".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 aug 06, 11:30
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av Costanza


Ellers imponerte Multaharju meg i dag. Hele tiden villig til å komme på løp og stor arbeidskapasitet! Et friskt pust på høyreback. Tror han er bedre fremover på banen enn som høyreback.

 

Multaharju spillte da ikke høyreback, det gjorde Czwartek.

Multaharju spillte høyreving i 4-3-3, og etter min mening har han mye å gå på og trenger nok mere kamptrening på 2. laget.


Det var selvfølgelig en skrivefeil av meg. Det skulle stå: "Han var et friskt pust på høyre kant. Tror han er bedre fremover på banen enn som høyreback".

Hvis han har enda mer å gå på, som du skriver, så tror jeg han kan bli en stor forsterkning for oss.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 20 aug 06, 12:04
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Olavesen
Det glemte jeg også å ta med: Plankehaugen var fenomenale, ihvertfall virket det sånn på tv.
hæ ? du ikke ta i.. Jeg satt å så akkurat samme kamp som deg og dem var ikke noe fenomenale som du skal ha det til. En sang dem dro som jeg en gang ikke hørte hva dem sang om var da folk sto og slo seg baken. Kan si bra, men ikke mer

 

hold kjeft søppel, hold kjeft!!!!!!!

 

 

Så forferdelig enig Dag. Det var bare utrolig morsomt! Plankehaugen hadde sin beste bortekamp på lenge. Varmet hjertet mitt å se FFK rundspille dem.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 20 aug 06, 12:08
Hm.. Jeg prøvde faktisk å følge litt med på miika, men syns han gjorde noen feil jeg altså. Han har gode innlegg og løper mye, han gjør faktisk veldig mye bra. Men det hendte jo at han mistet ballen i farlige posisjoner også. Så hvis han vokser med oppgaven så kan han bli en forsterkning, men jeg har allikevel vanskelig for å se at han skal ta plassen til Tarik eller Kvisvik altså

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 20 aug 06, 12:22
Veldig bra kamp mot VIF. Ser utsom det defensive har satt seg nå. Synes forsvarsfirern har spilt meget bra mot både LSK og VIF. Med Christian Berg som et godt defensiv anker på midten.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340