Husk meg
Brukernavn
Passord

Dag Frode Hornseth

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

roy cowboy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 05
Innlegg: 7

Lagt til: 13 aug 06, 11:55
Endret: 13 aug 06, 11:57
Finnes det en eneste god grunn for å sette inn på denne mannen istedet for Hoås eller Toth når Tarik blir skadet. Jeg ville foretrukket å se Staw bli byttet inn fremfor Hornseth.
"- Jeg spilte en time i går, men jeg ble egentlig bedre og bedre i beina og skulle gjerne vært lenger der ute, sa Hornseth til TV2." Gode bein trenger man i Tour de France. I fotball trenger man fotballforståelse og gode ferdigheter.
1000,- på at den mannen aldri kommer til å bidra med en eneste god ting på banen for oss - noen som setter imot?


/Roy Cowboy

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 13 aug 06, 11:59
Endret: 13 aug 06, 12:02
Han har faktisk gjort det meget bra på 2.laget, så jeg forstår meget godt at han får sjansen!
Han ble jo kasta inn i det, så jeg synes han gjorde det greit jeg 

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 06, 12:02
Endret: 13 aug 06, 12:03
Eggen gamblet og gjorde en feil. Lev med det.

Grunnen til at Hornseth ble satt inn er fordi han var den eneste på benken som har ganske lik spillestil som Tarik. Hvis Eggen hadde satt inn Hoås eller Toth, så måtte laget ha endret på hele den offensive planen allerede etter fem minutter. Derfor valgte Eggen å sette inn den eneste bakromsspissen han hadde på benken, slik at man kunne spille på det man hadde øvd på offensivt.

I ettertid kan man si det var feil å sette inn Hornseth, men hva om han hadde scoret? Var faktisk bare et par skostørrelser unna i en situasjon...

Forresten synes jeg overskriften din Roy Cowboy er håpløs og nedsettende om en av våre egne spillere. Tenk før du skriver neste gang.

Og angående veddemålet ditt; er du så treg i hukommelsen at du ikke husker den superviktige scoringen Hornseth samme inn mot Tromsø i 2004 på hjemmebane slik at vi berget plassen i Tippeligaen??



DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 13 aug 06, 12:03
Endret: 13 aug 06, 12:04
Det har vel blitt nevnt begrunelser for det fra flere hol, bl.a. på TV-kampen der det  ble sagt at han kom innpå på grunn av hurtigheten hans og at spillestil / spillerolle var mest lik den Tarik var tiltenkt. Det er vel allerede nevnt av noen her på forumet enten i går eller i dag. At han ikke hadde en god dag i går var lett å se, men det er ikke umulig at han kan få noen fine innhopp utover, han skal ihvertfall ha vært god på treningene i det siste. Men personlig håper jeg mer på Hoås/Toth sammen med McDonald og Tarik i angrep, alternativt en ny superspiss som det stadig ryktes kommer. Tror det når jeg ser det, da det i mange uker har vært sagt at han kommer "snart".

Edit - der kom Constanza meg i forkjøpet

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 13 aug 06, 12:03
Bra sagt!!! Sukk....
Har du sett Hoås og Toth stort sett hele sesongen, så skjønner man at det ville vært bedre med en spiller med 10 i O2 opptak og null innsatsvilje framfor dem.. Absolutt på tide å prøve noe nytt, men tidspunktet ble helt feil. Dette var ike en kamp som Dag Frode skulle blitt kasta inn i relativt kald, med slitne bein fra dagen før! 
En taktisk bommert fra trenerteamet. Men at han var så ufattelig mye dårligere enn de med friske bein i første omgang er bare dumt å si! Han fikk jo knapt en pasning innenfor en radius av 15 meter!! Har stor tro på at vi vil få se mere til Dag Frode framover.. Det sier jo litt om hva trenerteamet føler angående de andre spissene om dagen da....

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 13 aug 06, 12:26
Jeg synes Roy "Ubrukelige" Cowboy og andre kan drite i å starte møkkatråder som bare har til hensikt å drite ut enkeltspillere. Gå inn på kamptråden, der diskuteres Hornseth og de andre spillerne.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 aug 06, 12:54
Opprinnelig postet av roy cowboy
Finnes det en eneste god grunn for å sette inn på denne mannen istedet for Hoås eller Toth når Tarik blir skadet. Jeg ville foretrukket å se Staw bli byttet inn fremfor Hornseth.
"- Jeg spilte en time i går, men jeg ble egentlig bedre og bedre i beina og skulle gjerne vært lenger der ute, sa Hornseth til TV2." Gode bein trenger man i Tour de France. I fotball trenger man fotballforståelse og gode ferdigheter.
1000,- på at den mannen aldri kommer til å bidra med en eneste god ting på banen for oss - noen som setter imot?


/Roy Cowboy


Hvorfor skal du kritisere spillere som en av de første inlegga dine her? jeg håper noen stenger denne idiotiske tråden her!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 13 aug 06, 12:56
Men dere, på TV sa Ahlsen at han hadde scoret 2 mål i FFK2 kamp. Samtidig sier kommentatorene at han hadde stått i mål. Dette står også i dagens aviser???

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 13 aug 06, 13:04
Opprinnelig postet av teoball
Men dere, på TV sa Ahlsen at han hadde scoret 2 mål i FFK2 kamp. Samtidig sier kommentatorene at han hadde stått i mål. Dette står også i dagens aviser???


Morsomt nok er begge deler feil. I siste FFK2-kamp scoret han ett mål, ikke to...mens han sto i mål for FFK2 i den forrige kampen tidligere samme uke.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 06, 13:27
For en tråd.. Hadde hornseth putta mål så hadde vi priset han... Jeg syns denne tåden også bør stenges

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 13 aug 06, 13:29
Endret: 13 aug 06, 13:30
Hvorfor i allverden får Hornset all krtikken her? Det gikk en kule varmt i hue på Eggen når byttet skulle gjøres, og for å slippe å bytte på taktikken etter 5 min, satt han innpå Hornset, som er den spilleren i troppen som har kvaliteter som likner mest på Tariks. Han løper og gjør mange forsøk på å finne rom, men får ingen passninger i rom. Å sette opp Hornset med en hard pasning i brysthøyde, med Kippe eller Rambækk i ryggen er jo bare tull.

Dessuten har han gjort det veldig bra på rekruttlaget etter han kom tilbake fra skade, og da er man "nødt" til å gi de en sjanse. Det har med motivasjon og muligheten til å hente talenter å gjøre. Blir jo ikke mye talenter som velger FFK dersom de ser at å storspiller på rektruttlaget ikke betyr noen ting?

Helt greit gjennomført innhopp av Hornset, ikke så mye hjelp å få av lagkammeratene, taktisk gambling som skjærte seg fra Eggen. Er ikke værre enn det! Tror vi kommer til å se mer av Hornset i troppen framover, ihvertfall så lenge West er skada.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 aug 06, 13:35
Endret: 13 aug 06, 13:36
enig, denne tråden bør stenges, syntes det hele var ett idiotisk innlegg... Dag Frode har ikke spilt fotball på toppnivå siden 04 sesongen, da han redda ffk fra nedrykk, med ett viktig mål.... Men han har gjort det bra på rekrutlaget, og da ville sikkert eggen prøve han ut litt...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 13 aug 06, 13:47
Steng Tråden!

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 06, 13:58
Etter ønske fra brukerne er tråden nå stengt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340