Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan Andersen tiltrer FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 10 aug 06, 13:55
Opprinnelig postet av Costanza
En av bloggerne på f-b.no har et litt annet syn på Morgan Andersen-ansettelsen enn det som går igjen her på forumet...

Her blir Andersen fremstilt som en kjeltring og Rune Hauge troverdigheten selv. Jaja...


At Andersen er kjeltring er vel det største faktum i denne saken. Han har fått en dom mot seg for bl.a. forflaskning av reiseregninger som leder i NISO. Jeg fester uansett mer lit til en lagmanrettdom enn mannen i gatas oppfatning. 

Hvor stor kjeltring Andersen er en en annen diskujon....

Og det er ikke sagt at FFK uansett vil komme styrekt ut, selv med en kjeltring ved roret... det sier vel litt om hvordan skuta har blitt styrt frem til nå....

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 aug 06, 14:03
Opprinnelig postet av remtan
Opprinnelig postet av Costanza
En av bloggerne på f-b.no har et litt annet syn på Morgan Andersen-ansettelsen enn det som går igjen her på forumet...

Her blir Andersen fremstilt som en kjeltring og Rune Hauge troverdigheten selv. Jaja...


At Andersen er kjeltring er vel det største faktum i denne saken. Han har fått en dom mot seg for bl.a. forflaskning av reiseregninger som leder i NISO. Jeg fester uansett mer lit til en lagmanrettdom enn mannen i gatas oppfatning. 

Hvor stor kjeltring Andersen er en en annen diskujon....

Og det er ikke sagt at FFK uansett vil komme styrekt ut, selv med en kjeltring ved roret... det sier vel litt om hvordan skuta har blitt styrt frem til nå....

Det var Mikel-saken og ikke NISO-saken jeg henviste til når jeg sammenlignet med Rune Hauge. I NISO-saken er det jo liten tvil om at Morgan Andersen ikke har hatt sitt på det tørre.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 aug 06, 15:36
kan dette være grunnen at han måtte gå tidligere fra lyn tro...såfall helt greit...

Mandag var Morgan Andersen på Stadion for å se oppgjøret mellom FFK og Ham-Kam. Med seg hadde han den profilerte proffagenten og Ole Gunnar Solskjærs rådgiver, Jim Solbakken. Mange forventer at Morgans omfattende kontaktnett skal bli gull verdt for klubben.

---------------------------

Heia FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 aug 06, 15:51
Det er nok summen av alt dette som har vært utslagsgivende, Lex. Morgan Andersen har flere ganger vært på Fredrikstad Stadion etter at han sa opp stillingen sin i Lyn. Han skal angivelig ha tipset FFK om spillere (de brasilianske) og har også uttalt seg til media om hva han synes om at gamle lokale helter som eksempelvis Herlovsen kritiserer klubben.

Ut av dette er det lett å trekke den slutningen at Morgan Andersen ikke har vært spesielt lojal overfor Lyn de siste ukene, og at styret til slutt derfor valgte å slippe ham på dagen. Tror alle parter er tjent med det - spesielt FFK og Morgan Andersen. Men det kan heller ikke være heldig for Lyn å ha en direktør som har litt for mange tanker i Fredrikstad.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 aug 06, 16:49
Uansett om det skjedde noe ikke helt bra i NISO. Han bygde opp organisasjonen fra bunn av. Lyn har vokst som klubb på alle mulig måter under hans tid. Nå bør alle gi mannen en sjanse i FFK.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 aug 06, 18:33
Han får en kjangse av meg...det er helt klart...så lenge han gjør "gode" ting for oss er det samme f....om han kødder med lyn...hehe..

Har trua på dette her...bare vi holder oss i tippeligaen så blir det storsatsning til neste år...og det er det viktigste...

---------------------------

Heia FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 aug 06, 20:07
Endret: 13 aug 06, 20:08
Hmmm, han har trukket seg fra nettintervjuet på FB ser jeg. Er det noen dem har skrevet om han (kanskje bloggen de la ut som Costanza refererte til) som gjør at det ser ut som han boikotter FB?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 aug 06, 01:14
I følge denne linken fikk Morgan aldri noe forespørsel om noe tidspunkt for nettmøte. En annen ting, SA skriver at Morgan er sarping. Trodde han var fra Fredrikstad jeg. Er det noen som kan kaste litt lys over saken ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 aug 06, 01:22
Endret: 15 aug 06, 01:23
Opprinnelig postet av Bob Page
SA skriver at Morgan er sarping. Trodde han var fra Fredrikstad jeg. Er det noen som kan kaste litt lys over saken ?

Morgan er fra Yven i Sarpsborg kommune.

Men etter mange år i Stjernen så er han nesten å regne som adoptert av Fr.stad. Han bor jo også på Lisleby.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 06, 01:38
Opprinnelig postet av Bob Page
I følge denne linken fikk Morgan aldri noe forespørsel om noe tidspunkt for nettmøte. En annen ting, SA skriver at Morgan er sarping. Trodde han var fra Fredrikstad jeg. Er det noen som kan kaste litt lys over saken ?
her er det en del info om morgan

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 aug 06, 02:18
Kult. Det er jo der jeg bor...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f