Husk meg
Brukernavn
Passord

Virvar på topp - Nå må du snart ta et valg Eggen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 08 aug 06, 14:14

Et lag må spilles inn. Men noen ganger må man selvfølgelig endre på et innspilt lag p.g.a. skader, formsvikt etc. 

Som i Bergen startet Hoås på topp, etter 45 minutter byttes han ut mot en dårligere løsning. Javel, en middels 1.omgang men ikke spesielt dårlig heller, var bl.a. særs delaktig i at Raymondscoringen ble noe av med sin fysikk/skjerming. 
Så bærer det ut igjen, og Toth får sin omgang som dessverre var tragisk dårlig.

Men hvordan kan Hoås og Toth bli gode og fungere godt med Brenne, Tarik & co når de kun spiller 20 minutter og halve kamper av gangen? Nå må Eggen la Hoås få spille hele kamper, eller hvertfall til han må ut p.g.a. mangel på ork.
Dette virvaret av bytter svekker laget mye, nå må du ta et valg Eggen, ta en telefon til Orkdal og lær av far din!


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 08 aug 06, 14:28
Hoås trenger ikke spille en hel kamp! Han duger rett og slett ikke i Norsk tippeliga! Enkelt å greit. mannen ble pepet ut på stadion i går. Det er kun ett få tall som vil se mannen spille i ffk drakt. Vi trenger en ny spiller. Vi har kun Tarik på topp som klarer å være en trussel for de andre lagene. Heller Hornseth enn Hoås.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 aug 06, 14:36
greit nok at hoås ikke er verdens beste spiss, men hvis vi piper han ut på den måten der er vi verdens kjipeste publikum.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 08 aug 06, 14:49
Opprinnelig postet av matkri
Hoås trenger ikke spille en hel kamp! Han duger rett og slett ikke i Norsk tippeliga! Enkelt å greit. mannen ble pepet ut på stadion i går. Det er kun ett få tall som vil se mannen spille i ffk drakt.


Det er greit for meg at du og andre ikke har sansen for Hoås, det er din rett. Men holdningen din som du beskriver overfor Hoås, en FFK-spiller som aldri har skrytt opp seg selv eller ytret seg negativt om sine kolleger eller abeidsgiver er det lite klasse over. Skjerpings, du trenger ikke å lire av deg noe mer om dette nå, dette handlet om prinsipper, egentlig ikke Hoås, Toth eller andre.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 08 aug 06, 14:52
Opprinnelig postet av matkri
Hoås trenger ikke spille en hel kamp! Han duger rett og slett ikke i Norsk tippeliga! Enkelt å greit. mannen ble pepet ut på stadion i går. Det er kun ett få tall som vil se mannen spille i ffk drakt. Vi trenger en ny spiller. Vi har kun Tarik på topp som klarer å være en trussel for de andre lagene. Heller Hornseth enn Hoås.


Vet at moderatoren sikkert fjerner dette innlegget, men om du er med å pipe en a FFK`s spillere av banen fordi du synes han er dårlig rent sportslig, så håper jeg du brenner lenge og vel i helvete! FFK trenger publikum som støtte, ikke for å bryte ned selvtilliten deres. Sånne folk trenger vi ikke på stadion! Da er det bedre at du blir hjemme og tar ut aggresjonen din på komentatoren på tv.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 08 aug 06, 15:43
Opprinnelig postet av matkri
Hoås trenger ikke spille en hel kamp! Han duger rett og slett ikke i Norsk tippeliga! Enkelt å greit. mannen ble pepet ut på stadion i går. Det er kun ett få tall som vil se mannen spille i ffk drakt. Vi trenger en ny spiller. Vi har kun Tarik på topp som klarer å være en trussel for de andre lagene. Heller Hornseth enn Hoås.


Noen burde virkelig gi deg den julinga du fortjener.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 aug 06, 15:48
å pipe ut en medspiller er skammelig! jeg kan godt akseptere at hoås ikke har spilt bra i år, og jeg sa også det til sidemann på stadion igår, og vi snakket litt ang nettop hoås, men ikke høyt, og ihvertfall ikke med intensjoner om å pipe han ut! 

derimot etter kampen igår slang jeg ut en komentar retta til spillerne, trenerne og andre som har med FFK å gjøre om at de må skjerpe seg! og at det er skammelig å ikke slå kamma, og ihvertfall når vi spiller med en mann mer. men det var da også flere som gjorde...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 aug 06, 17:34
Det er flere som sitter på tribuna kun for å klage på enkelte spillere. Sånne folk trenger vi ikke på stadion, døm kan heller holde seg hjemme. Vi skal støtte døm 11 gutta som er på banen hele tia!!! Jeg syns Pål Andre og Hoås spesielt blir utsatt for mobbing fra tilskuerene, og det bedrer iværtfall ikke selvtilliten dømes!!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 08 aug 06, 20:38
Endret: 08 aug 06, 20:39
Pål andre var ikke bra sist kamp,men får ufortjent mye tyn fra tribunen ja.syns han er javnt over god. hoås syns jeg sinker spillet for mye.med kunne ikke falt meg inn å pipe på egne gutter.FFK spiller fin rask fotball og dermed blr nok feilprosenten i pasninger større enn hos drillo fotball lag

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 08 aug 06, 20:57
Jeg vil fortsatt ha Cunningham fra Real salt lake.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 08 aug 06, 22:39
Har denne cunningham noengang vært aktuell for spill i fredrikstad? trodde han bare var på besøk hos brian jeg, og at han trente litt med klubben mens han var her...

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 aug 06, 22:51
Opprinnelig postet av Julekake
Har denne cunningham noengang vært aktuell for spill i fredrikstad? trodde han bare var på besøk hos brian jeg, og at han trente litt med klubben mens han var her...


Han var aktuell ja, men Eggen mente vel den gangen at Cunningham og West var litt for like.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 09 aug 06, 00:26
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det er flere som sitter på tribuna kun for å klage på enkelte spillere. Sånne folk trenger vi ikke på stadion, døm kan heller holde seg hjemme. Vi skal støtte døm 11 gutta som er på banen hele tia!!! Jeg syns Pål Andre og Hoås spesielt blir utsatt for mobbing fra tilskuerene, og det bedrer iværtfall ikke selvtilliten dømes!!


Forsåvidt enig med deg. Men da hadde det  kun vært plankehaugen igjen + kanskje noen nøytrale tilskuere. Fotball engasjerer på godt og vondt, og det er en grunn til at tilskuertallet synker fra 10-9-8-7-6000 på Fredrikstad Stadion. Det som blir prestert utpå der er rett og slett ikke godt nokk. 

Tenk på at dette er spillere som mottar lønn for å spille for klubben. Hadde dette vært i det private næringsliv - hadde veldig mange fått fyken!!!

Folk vil se innsats, tæl, glød og vinnervilje. Er det der - kommer finspillet etterhvert. Tror flere av FFK spillerne ikke hadde det snev at dette igår.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340