Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 aug 06, 13:18
Opprinnelig postet av SpaceBob

Hadde håpet på å se nye finnen på høyrekant, er kanskje ikke helt i matchform enda.


Synes jeg var overraskende at ikke Miika starter.. Hmmm. Synes han virka bra på trening også..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 06, 13:19
Opprinnelig postet av JonAG
Da var laget klart: fra fredrikstadfk.no:

Christian Berg spiller på midtbanen fra start mot Lillestrøm i morgen.

 

Skadeforfulgte Christian Berg er endelig helt restituert. Han spiller fra start mot Lillestrøm lørdag, og går inn på midtbanen. Christian har vist seg som en god ballvinner og får endelig sjansen til å vise seg frem i en startoppstilling. Rami Shaaban har trent bra de siste dagene og vokter buret. FFK legger seg i en slags 4-4-2-formasjon.på Åråsen med Raymond Kvisvik litt bak Tarik Elyounoussi som spisser.

Laget som starter: Rami Shaaban, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Trond Erik Bertelsen, Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy, Christian Berg, Raymond Kvisvik og Tarik Elyounoussi.

håper vi tar 3 poeng i en 4-4-2 kansje eggen skjønnter at jeg burde ikke satsa på 4-3-3

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 11 aug 06, 13:25
Endret: 11 aug 06, 13:26
denne oppstillingen tror jeg passer bedre borte , fler på midten og med satsing på det defensive og kontringsfotball via tarik.
Nå tror jeg sjansene øker for poeng.

MÅ si jeg er overrasket over at PAC fortsatt er med i startoppstilling.  Hadde forventet at han hadde spillt sin siste kamp

2 av de nye på benken, er jo uforståelig.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 11 aug 06, 13:28
jeg er enig med deg wergis. det ser i hvert fall ikke ut til at eggen legger opp til mye kantspill i denne kampen. bare se på midtbanen med ramberg, brenne, berg og bjørkøy.

for meg virker det som dette er et valg som er tatt av defensive grunner. lsk har sin styrke sentralt i banen. det er nok spesielt lagt vekt på å fylle på med folk sentralt for å gi koren minimalt med plass. spørsmålet er om ikke dette blir en for passiv tankegang. hadde vi dyttet våre offensive kvaliteter ut på kantene, kunne vi i større grad vært mer med i kampen, istedenfor å lage en mølje sentralt. mølja sentralt kommer nemlig lsk til å gå vinnende ut av.

---------------------------

med ffk til champions league!


lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 11 aug 06, 13:33
Tror dette er en fornuftig løsning. Vil anta at Christian Berg får en ankerrolle på midtbanen. Kanskje kampen åpner for kantspill etterhvert, og at Miika kan få et godt innhopp. Jeg var og en av de som la merke til at finnen har gode innlegg.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 aug 06, 13:34
Endret: 11 aug 06, 13:35
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av JonAG
Da var laget klart: fra fredrikstadfk.no:

Christian Berg spiller på midtbanen fra start mot Lillestrøm i morgen.

 

Skadeforfulgte Christian Berg er endelig helt restituert. Han spiller fra start mot Lillestrøm lørdag, og går inn på midtbanen. Christian har vist seg som en god ballvinner og får endelig sjansen til å vise seg frem i en startoppstilling. Rami Shaaban har trent bra de siste dagene og vokter buret. FFK legger seg i en slags 4-4-2-formasjon.på Åråsen med Raymond Kvisvik litt bak Tarik Elyounoussi som spisser.

Laget som starter: Rami Shaaban, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Trond Erik Bertelsen, Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy, Christian Berg, Raymond Kvisvik og Tarik Elyounoussi.

håper vi tar 3 poeng i en 4-4-2 kansje eggen skjønnter at jeg burde ikke satsa på 4-3-3

Håper vi tar 3 poeng ja, men jeg mener fortsatt at 4-3-3 er den beste formasjonen og spille i for FFK. Tror dette er et engangstilfelle, eller mulig Eggen har tenkt at dette er en mulig "bortekamp" formasjon resten av sesongen..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 aug 06, 13:36

Satser på kontringer og at Tarik med sin bevegelighet, fandenivolsdshet og fart skal binde 2 midtstoppere hos LSK.
Kvisvik som playmaker og Brenne litt fri og resten defensivt.
Dersom det holder defensivt kan Tarik /Kvisvik kanskje sørge for at LSK- FFK ender 0-1.
Men er faktisk redd det ikke holder.
Ser for meg formasjon.
1-4-1-3-1 uten andre kanter enn PAC & Bertie.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 06, 14:35
Stiller meg positiv til at det blir 4-4-2, men spørs nok om jeg ikke ville hatt Kvisvik på venstre midtbane + Toth ved siden av Tarik på topp. Da ville Ramberg gått ut av laget.

Er også litt skeptisk til hvordan Tarik vil klare seg som sentral spiss mot store og sterke stoppere som Frode Kippe og Anders Rambekk. Her kan vi hvert fall ikke slå lange, høye baller!



Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 06, 15:15
Endelig... og ikke toth og hoås... bra eggen...dette liker jeg...

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 06, 16:19

I følge Radio Fredrikstad var ikke Eggen på treningen p.g.a. sjukdom. Begynner han kanskje å merke kjøret kanskje?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 06, 16:57
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge Radio Fredrikstad var ikke Eggen på treningen p.g.a. sjukdom. Begynner han kanskje å merke kjøret kanskje?

eller at du slenger deg på med pressen og koker suppe på spiker..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 aug 06, 17:54
Opprinnelig postet av Lex
Endelig... og ikke toth og hoås... bra eggen...dette liker jeg...


Jeg har også en god følelse med denne lagoppstillingen.
Hoås og Toth har vært svake de siste kampene, mens Tarek og Raymond har vært gode.

Dessuten trenger vi en sterk midtbane mot Lillestrøm og her mener jeg absølutt at Christin Berg bidrar til å styrke den lagdelen.
Nå må vi bare passe på å holde lagdelene samlet og ikke få strekk i laget spesiellt bakover på banem, så tror jeg faktisk på minst 1 poeng i morra.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 06, 18:24
Godt å se at Eggen velger 4 4 2!
Trur vi kan komme godt ut av denne kampen, bare midtbanen og forsvaret spiller med små rom. Vi har ikke råd til å gi LSK og spesiellt Koren mye plass! Trur kanskje Berg velges for å få litt deffensiv trygghet inn på midtbanen!
Håpet er at Kvisvik skal slå en nydelig stikkpasning til Tarik som avgjør kampen til 1-0!!!
Trur uansett vi må satse på kontringer i denna kampen!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 06, 18:36
Kan vi kjøpe biletter sammen med bortesupporterene på Åråsen?
Eller må det kjøpes på Aristokraten?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 06, 18:42

Jeg gleder meg så sinnsykt til og se raio og patrik sammen...har skikkelig trua på det stopperparet...kjempeartig med tarik og raymond som spisser også...så håper jeg pål andre får sin livs kamp,,,det hadde han fortjent...synns han kommer seg...Har bedre feeling denne kampen en mot ham-møkka-kam...vet ikke hvorfor...bare har det...

Tenk bare den følelsen med å vunnet borte mot lsk... 1-2 til ffk....helt rått

---------------------------

Heia FFK


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 aug 06, 19:05
Syntes Eggen virker litt defensiv i tankegangen her egentlig..
Greit nok at han velger en slags 4-4-2 formasjon,men med Kvisvik som en slags spiss??

Håper nå hvertfall å se en sikker 4`er bak.. Skal bli spennende å se åssen Gerrbrand & Piroija fungerer sammen

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 06, 19:58
Kvisvik litt bak tarik, ikke deffansivt det. da får Ray ha ballen i beina og gi geniale pass til tarik...
bra offansiv takktikk tror jeg...Tarik og ray var meget bra mot ham-kam...håper det fortsetter

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 06, 20:02
vi kan håpe at det kommer en stor spiss så for super ray heller ta en annen plass på banen så setter vi tarrik og super spissen der så vinner vi

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 aug 06, 20:05
Virker som en spennende oppstilling dette. Men jeg forstår ikke hvorfor dem røper laget, når man gjør såpass store forandringer. Kunne det ikke vært litt artig og overrasket LSK litt da æ?

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 11 aug 06, 20:50
Kanskje det er det vi gjør? Kanskje Eggen har andre planer..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340