Husk meg
Brukernavn
Passord

2.div spiller skal trene med FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 06, 06:51
Kan trene med FFK

I likhet med Ole Kristian Hagmann har Robert Evensen en avtale med Knut Torbjørn Eggen om at han trene med Fredrikstad FK når det passer.

Men om det blir noe av denne uken vet ikke Robert Evensen.
– Jeg har hatt en uformell prat med Knut Torbjørn tidligere, hvor vi har blitt enige om at jeg bare kan ringe ham og avtale når det passer at jeg trener med dem.

Sentrale spillere

Ole Kristian Hagmann trente med FFK for et par uker siden, og er sammen med Evensen en av spillerne som Eggen og hjelpetrener Per Morten Haugen har et våkent øye til.


Ønsker lykke til

– På kort sikt vil det være synd å miste Robert og Ole Kristian. Det er gode spillere, som ikke er lette å erstatte.
– Særlig Robert viser jo uke etter uke at han kan prestere på et høyere nivå enn 2. divisjon.
– Jeg skjønner veldig godt at de vil velge en overgang til en elitserieklubb, dersom de skulle få sjansen, og jeg vil i så tilfelle bare ønske dem lykke til, sier Sprints hovedtrener til http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060807/SPORT/108070009/1044/ABON


Noen som kjenner til disse spillerne?

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 07 aug 06, 08:44
mener å huske at evensen tidligere spilte i moss, og at han ble vraket og gikk til sprint
ble sett på som stort talent for i starten hos moss

den andre er helt ukjent for meg

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 09 aug 06, 03:30
Stemmer det! Robert hadde tllbud fra både Newcastle og Bolton for 3 år siden, men ville være i Moss noen år tell, før han stakk utenlands!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 06, 06:09

Husker Robert Evensen var et stort talent for noen år sia! Har han utvikla seg videre, tar jeg han gjerne i FFK. Men han er kanskje ikke god nok lenger..
Trur uansett detta er bedre backup enn Are og Tamas!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 aug 06, 09:30
Ja det er nok derfor de er i sprint i 2.div...
De er nok mye bedre en are og tamas...HALLO

---------------------------

Heia FFK


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 09 aug 06, 10:57

Tamaz mot Brann og Tronseth mot Hamkam...Alle fra 2.div og opp kunne gjort en like god jobb. Mot HamKam opptrådte Ringberg med større defensiv kontroll enn våre midtstoppere, og det sier en del... Tippeligaen holder et lavt nivå, og det må folk snart innse..

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 09 aug 06, 11:21
ringberg var jo først midtstopper, før han ble omskolert til spiss i sin tid


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340