Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Ham-Kam

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 07 aug 06, 21:49
Midtbanen er ikke problemet vårt at all. Det er jo det som er vår virkelig gode lagdel. Jonna jobber bra, og synes ikke Simen er noen pingle heller. Til og med Hansi driver jo potetmidtbanen til Kamma til vannvidd m lekre detaljer. Problemet er et godt drilla forsvar, noe jeg tror vi kan få i Gerrbrand og Rajo. Så er mangelen spissen på topp med styrke og fart, som binder opp forvarerer slik som Abidiuon gjør for Kamma.

---------------------------

math


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 07 aug 06, 21:52
noe av problemet er også at folk skyter jo for f... meg ikke

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 07 aug 06, 21:55
Helt enig, og spesielt blir dette stusselig når spissene våre ikke skyter eller skyter veikt. Elendig av Hoås, og Toth forsøker dytt til siden uti ingenting istedetfor å bykse inn i feltet eller skyte.

---------------------------

math


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 aug 06, 21:56
Mye feil idag, mye feilpassninger, folk som ikke skyter o.s.v.. Samtidig var norges "beste" dommer Terje Hauge kjøpt og betalt + at vi skulle hatt ihvertfall 3  - 2 men at han forbanna gnomen Rønning klarte å bortforklare målet!!

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 07 aug 06, 21:56

MØKKK!!! Ham-kvalm er og blir et HATLAG.. Hvordan de greier og fullføre kampen uten å få flere kort er en gåte for meg, men det hjelper jo egentlig ikke FFK med å score mål..

Staw synes jeg gjør en god kamp, synes han var god i feltet jeg..

Når det gjelder de to nye, synes jeg de klarer seg greit. Gerrbrand tror jeg vi får mye glede av, mens Miika var litt uheldig , men synes han greier seg bedre en PAC.

Tarik er vel det lysspunktet jeg leter etter, en fantastisk spiller som vær og en forsvarsspiller har problemer med..

Abiodun var god idag, men misslikte sterkt det han gjorde på slutten av kampen.. Usportselig og ligge nede og vil bytte, men når Fjode skriker at de ikke har flere bytter spretter han opp!! Herregud skulle vært tatt fra visumet for det..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 07 aug 06, 22:03
Dette var skammelig FFK!

Savnet Piroja noe fryktelig i dag... 

Vil forøvrig sette spørsmålstegn ved Eggens taktiske egenskaper... Noen som så noe til Berg etter at han kom inn?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 07 aug 06, 22:11
Endret: 07 aug 06, 22:12
Opprinnelig postet av Tango
Dette var skammelig FFK!

Savnet Piroja noe fryktelig i dag... 

Vil forøvrig sette spørsmålstegn ved Eggens taktiske egenskaper... Noen som så noe til Berg etter at han kom inn?


Kom Berg inn????

- i dag er jeg en bitter FFK-supporter....ergelig!

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 07 aug 06, 22:13
HEHEHE...jepp...i det 71.minutt

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 07 aug 06, 22:24
Hvorfor gjør vi to bytter i pausa, når vi går ut av første omg. med kontroll på kampen.
Det.............-lurer jeg på?!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 07 aug 06, 22:30
det hadde holdt med 1 bytte, pac skulle vært tatt av etter 10 minutter.   Tror det og håper det var hans siste opptreden i rød hvitt. Om ikke kan vi tilskrive et nedrykk på han personlig.  Han er vel ansvarlig for ca 30 % av måla i år

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 aug 06, 22:39
Mye en kan lure på etter av FFK ga Kamma 1poeng.
Mener iallefall at med Marcus som midtspiss og R.R på midtbanen hadde FFK easy tatt 3 poeng, mao ledelsen ga de bort ifjor.
Når det er sagt så er bare Tarik STOR, Raymond meget bra og seg synes vel også at Bertie gjorde jobben, men resten tja, oppjaget og ukonsentrert.
Slik det er nå, må en snart håpe på mirakler eller at noen hvisker KTE noen kloke ord. Hans taktikk og grep over hva som skjer er nesten uforståelig.

Når han byttet ut Hoås, som ikke hadde vært god, enig i det, la han veien åpen slik at kamma kunne kjøre Marcus fram.
Hva det førte til så vi en konstant trussel .

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 07 aug 06, 22:49
Må si at Patrick var et kjempekjøp! Håper for guds-skyld at han bare var rusten! Mange skumle, og ekstremt dårlige pasninger bak.. Minner mye om en ny Christian P etter noe han gjorde bak der...

Denne kampen var en kamp som "måtte vinnes" for å overleve i tippeligaen.. Det er skuffende å spille 2-2 mot 10 hamar-bønder. Altfor dårlig!

Trenerbytte må til for å ikke rykke ned! Guttene må tennes, de er altfor taffatte, er det noen som er enige i at Nordlie er rett mann? FFK spillerne trenger disiplin

Leste forresten for noen dager siden om det ekstremt bra TIFO showet Plankehaugen skulle fremføre, jeg kom 10 min før kampstart og så ikke mye til noe TIFO-show? Var det tidligere? Eller var de flaggene og dorullene TIFO-showet?

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 07 aug 06, 22:51
Vel, Markus Ringberg viser vel at han er en middels nyttig spiss idag, men han er IKKE  den spissen vi trenger. Når det gjelder Roger Risholt så skal man vel være ganske grønn for ikke å se at spillere som Brenne og Jonna går han en høy gang. Problemet ligger som sagt ikke på midten. Der har vi en fin kombinasjon av løpskapasitet og kreativitet. Har ikke tall på hvor mange ganger Kamma må kakke ned f.eks Simen for å stoppe han ...

---------------------------

math


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 07 aug 06, 22:51
Det handler ikke bare om enkeltspillere. Det handler om å fungere sammen.
Det laget som gikk av banen etter 1. omg, hadde etter min mening klart å justere lagdelene og fått rimelig kontroll på hamkams spillere. 
Derfor mener jeg disse byttene var meget taktisk ukloke.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 07 aug 06, 23:23
hva eggen tenkte på med sine to bytter i pausen, er en gåte.

---------------------------

jeg har`n!!!!!!!!!!!!!! så smatt den mellom bena på`n


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 aug 06, 23:31
Endret: 07 aug 06, 23:31
Du har desverre helt rett ang tifo. Det var også blussere +  hovedtribune-banneret. Helt ok show det, men langt fra årets beste...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 07 aug 06, 23:44
Opprinnelig postet av tomroar
det hadde holdt med 1 bytte, pac skulle vært tatt av etter 10 minutter.   Tror det og håper det var hans siste opptreden i rød hvitt. Om ikke kan vi tilskrive et nedrykk på han personlig.  Han er vel ansvarlig for ca 30 % av måla i år

Han var vel ansvarlig for 2-2 målet også.
HALLO fotball er et lagspill.

Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 07 aug 06, 23:51
Greit at han ikke hadde noen stor kamp, men syns det blir helt feil og gi PAC skylda for at forsvare ikke holder mål..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 aug 06, 23:52
Årets beste "tifo-show" kom ikke fra tifo. Det kom fra værgudene. Hjemme mot Tromsø lå det an til å bli dårlig vær fram til tippeligasangen begynte da spellerne ruslet ut på banen. Da kom sola skikkelig sterkt inn på stadion og varmet skikkelig.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 07 aug 06, 23:59
Det var nå ikke akkurat første gang han ikke holder mål da... Han er og blir vårt klart svakeste punkt, noe jeg tror mange vet om å, slik at dem bevisst angriper mot ham... Han sliter fryktelig med markeringsspillet sitt, men som andre har sagt, så får vi håpe finnen kan overbevise på høyreback!

Ellers ville jeg sendt Tronset å Pål på en laaaaaaaaaang straffetur etter den usannsynlig talentløse opptredenen på 1-0! Jeg blir KVALM når jeg ser såkalte "profesjonelle" fotballspillere stå å rekke opp handa som et jævla skolelys i 3 klasse som ivrer etter å lese opp leksa si!! Det er grunn nok til å sette dem på tribunen framover! Gi dem gjerne trekk i lønna å! Noe må gjøres så dem lærer!!!! Det er absolutt ikke første gang i år det skjer bak der!! 
AMATØRER


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f