Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Ham-Kam

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 06, 00:22
Jeg så på tv2 zebra der kamma håper at Rønningen og Ringberg vil spille, men begge er litt skadet...  uansett kamma skal senkes med eller uten dem 2

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 aug 06, 01:50

Siden kampen går på en mandag,og at folk jobber,så tviler jeg sterkt på at det kommer så veldig mye over 7000 tilskuere..
Tror på 3 poeng og en 3-1 seier til FFK.. Tror desverre ikke de klarer å holde nullen denne gangen heller 
Mål av Tarik(2) og Brenne!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 aug 06, 08:03
Endret: 05 aug 06, 08:03
Blir nok ikke mye over 7000 nei. Har vært litt skuffende i det siste, men det skyldes vel ferie og tv kamper...
Kampen blir den viktigste i år og må vinnes, så jeg skjønner ikke at folk vil sitta hjemme å se på. Alle må møta opp å støtte guttane!!! Jeg har trua på 3 poeng og gleder meg veldig til mandan!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 aug 06, 12:09
Tilskuerantallet blir vel noe ala kampen mot Viking.

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 05 aug 06, 12:38

Fredrikstad – HamKam manadag klokken 19.00
*Dette er den tiende tippeligakampene mellom klubbene. Fredrikstad har vunnet tre, HamKam to, mens fire har endt uavgjort. Fredrikstad har den beste målforskjellen med 10-6.
*Fredrikstad har ikke vunnet noen av de tre siste tippeligakampene mot HamKam. Den siste seieren kom på hjemmebane 12. september 2004 (2-1).
*Fredrikstad har ikke holdt nullen i de siste 20 hjemmekampene i Tippeligaen. Sist gang det skjedde var i 1-0-seieren over Tromsø 24. oktober 2004.
Det er identisk med klubbrekorden fra perioden august 1982 til juni 2004.
*HamKam har tapt de siste to bortekampene i Tippeligaen. Den siste seieren på bortebane var 3-0-kampen mot Rosenborg.
*Klubbrekorden er ti strake bortetap. Den stammer fra perioden oktober 1977 til august 1979.
*HamKam har seriens dårligste statistikk i andre omgang av kampene. Klubben har tapt åtte etter hvilen sammenliknet med pauseresultatet.

(Kilde Infostrada Sports).

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 aug 06, 18:19
Folkens! Kom dere ut i sola og støtt opp om guttane. 

Hils våre to nye spillere velkommen til plankebyen! Det setter de nok stooooor pris på.

Det blir seier 2-0. Ja, vi klarer å holde nullen folkens.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 aug 06, 21:12
Vis FFK vinner med 8 mål imorra går de forbi VIF.. Jippi :)

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 05 aug 06, 22:36

Det blir vel vanskelig, men like mange poeng det har vi etter mandag

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 06 aug 06, 06:15
Opprinnelig postet av oleberg

Håper vi stiller med følgende lag:

Shabaan, Czwartek, Gerrbrand, Bjørkøy, Bertelsen, Multharjo, Brenne, Ramberg, Tarik, Toth, Kvisvik (evt. ytterlige forsterkninger)

 



Håper på følgende lag:

shaban, multaharju, totte, jørgen magnussen, bertil, brenne, bjørkøy, kvisvik, tarik, toth, hoås!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 aug 06, 09:52
Deilig å være tilbake fra ferie og se FFK igjen ;-)
Håper på mye folk med trøkk!!!
De to beste Ham Kam spillerene soner karantene, Pasoja og Michalsen.
Ringberg og Rønningen er halvskadede ,og usikkert om de spiller.
Vi mangler midtstopperene våres og West, men får inn to nye midtstoppere som kan være like gode som de som er ute.
Dette borger for en folkefest og 3 poeng.
MØT OPP FOLKENS!!! FÅ MED DERE FFK RUNDSPILLER HAM KAM!!!
TIPS 5-1 til FFK ;-)
Mål: Tarik2,Toth,Kvisvik,Piroja

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 aug 06, 10:55
Endret: 06 aug 06, 10:55
Opprinnelig postet av benksliter`n
Deilig å være tilbake fra ferie og se FFK igjen ;-)
Håper på mye folk med trøkk!!!
De to beste Ham Kam spillerene soner karantene, Pasoja og Michalsen.
Ringberg og Rønningen er halvskadede ,og usikkert om de spiller.
Vi mangler midtstopperene våres og West, men får inn to nye midtstoppere som kan være like gode som de som er ute.
Dette borger for en folkefest og 3 poeng.
MØT OPP FOLKENS!!! FÅ MED DERE FFK RUNDSPILLER HAM KAM!!!
TIPS 5-1 til FFK ;-)
Mål: Tarik2,Toth,Kvisvik,Piroja


Michalsen soner IKKE karantene, dvs at han spiller. Nye regler i år. Man soner etter 3 gule, deretter etter annenhvert gult.

Og åssen kan Piiroja skåre mål når du selv skriver at vi mangler begge midtstopperne våre?? Det lurer jeg fælt på.

Ellers hadde en reprise av hjemmekampen i 1.divisjon i 2003 vært bra... altså 4-1 til FFK mot Kamma.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 06 aug 06, 10:59
er bare det å si,at denne kampen gleder jeg meg veldig til. Tror vi kan ta dette!!

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 aug 06, 11:17
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av benksliter`n
Deilig å være tilbake fra ferie og se FFK igjen ;-)
Håper på mye folk med trøkk!!!
De to beste Ham Kam spillerene soner karantene, Pasoja og Michalsen.
Ringberg og Rønningen er halvskadede ,og usikkert om de spiller.
Vi mangler midtstopperene våres og West, men får inn to nye midtstoppere som kan være like gode som de som er ute.
Dette borger for en folkefest og 3 poeng.
MØT OPP FOLKENS!!! FÅ MED DERE FFK RUNDSPILLER HAM KAM!!!
TIPS 5-1 til FFK ;-)
Mål: Tarik2,Toth,Kvisvik,Piroja


Michalsen soner IKKE karantene, dvs at han spiller. Nye regler i år. Man soner etter 3 gule, deretter etter annenhvert gult.

Og åssen kan Piiroja skåre mål når du selv skriver at vi mangler begge midtstopperne våre?? Det lurer jeg fælt på.

Ellers hadde en reprise av hjemmekampen i 1.divisjon i 2003 vært bra... altså 4-1 til FFK mot Kamma.


ok...litt rask på avtrekkeren der. Leste i en eller annen avis,at de to måtte sone. Pasoja 3 gule og Michalsen 6 gule.
Begge fikk gult sist mot Viking. Det er vel ikke sånn at de soner etter 3 gule og så etter 2 gule,deretter etter hvert gule kort de får?
Ok...må vel trekke meg fra at Piroja scorer he he....men kanskje det blir jerrbrand istedet ;-) Hadde vært morro for han, i sin debut ;-)

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 aug 06, 12:13
Endret: 06 aug 06, 12:15
Opprinnelig postet av benksliter`n


ok...litt rask på avtrekkeren der. Leste i en eller annen avis,at de to måtte sone. Pasoja 3 gule og Michalsen 6 gule.
Begge fikk gult sist mot Viking. Det er vel ikke sånn at de soner etter 3 gule og så etter 2 gule,deretter etter hvert gule kort de får?
Ok...må vel trekke meg fra at Piroja scorer he he....men kanskje det blir jerrbrand istedet ;-) Hadde vært morro for han, i sin debut ;-)


Man soner etter 3, 5, 7, 9, 11 osv gule kort.

Og ja, det hadde vært moro om Gerrbrand hadde skåra!! Han heter Gerrbrand med G, men uttales med J. Men det vet du vel tenker jeg.

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 06 aug 06, 19:30
Nå som også Shaaban er uaktuell mot ham-kam blir det jo et relativt ferskt FFK som skal i aksjon, blir nok en interessant kamp.

---------------------------

Utvikler og Medeier.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 aug 06, 19:43
Det blir spennende! Hvem er på benk da? Satser på Shabaan kanskje?? Får håpe Staw gjør en like god kamp igjen da!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 aug 06, 19:55
Endret: 06 aug 06, 19:56
Uten Rami Shaaban, Raio Piiroja og Brian West - kanskje våre tre beste og viktigste spillere - blir dette usedvanlig spennende.

Heldigvis har resultatene så langt i dag gått med oss. Håper bare Brann fikser Start. Da vil vi klatre noen plasser med seier i morgen :)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 aug 06, 19:58
Jeg føler egentlig at vi kun er svekket på keeper plass jeg! Vi kommer selvfølgelig til å savne Piiroja, men sett under ett trur jeg forsvaret er minst like sterkt som forrige kamp. Og Tarik er ikke mye dårligere enn Brian, litt dårligere fart, men klart bedre med ballen... Trur uansett vi skal ha gode sjanser på 3 poeng i morra!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 aug 06, 20:00
Er det forresten noen som vet hvordan situasjonen til Mihaly Toth er? Ser at Øyvind Hoås skal spille fra start, men er Toth på benken eller fortsatt helt ute med skade?

Hoås gjorde en god figur i Bergen, men føler at Toth er langt mer målfarlig så ser også på dette som en liten svekkelse av laget.



Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 aug 06, 20:04
Ser at dine antagelser tok feil igjen Keiko, Rami spiller ikke.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f