Husk meg
Brukernavn
Passord

Lasse Staw

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 06, 20:44
Endret: 31 jul 06, 21:05
En meget overraskene og en glad  lasse fikk en melding fra meg  at han hadde blitt tatt ut på tv2 sitt rundens lag... Gratulerer lass

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 31 jul 06, 20:48
Det var en snill gest fra TV 2, selv om han neppe fortsatt er på laget etter kampen idag.. Såå mye hadde han ikke å gjøre, men snilt av TV2 å la oss få med en, foreløpig hvertfall... hehe

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 31 jul 06, 21:03

Du tror kanskje det er snilt av tv2, men det de gjør er at de nesten alltid gir keeperne våre litt for høye score slik at fremstillingen deres ( at FFK sliter) virker mer troverdig. Er det ingen som har lagt merke til det? Tv2 er gjennomførte i allefall. Det skal de ha.


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 01 aug 06, 00:02
Opprinnelig postet av frekkrik
Det var en snill gest fra TV 2, selv om han neppe fortsatt er på laget etter kampen idag.. Såå mye hadde han ikke å gjøre, men snilt av TV2 å la oss få med en, foreløpig hvertfall... hehe

Beholdt plassen han. 

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 aug 06, 00:27

Synes jeg var merkelig.. Staw stod en omgang og hadde kanskje 2 redninger hvis jeg er snill..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 aug 06, 02:41
Endret: 01 aug 06, 02:42
hva er det med dere da? jeg synes absolutt at lasses plass på rundens lag kan forsvares. her blir en 18 år gammel gutt som har minimalt med tippeliga-erfaring, kastet inn foran nærmere 20000 på brann stadion, og står en prikkfri kamp! hadde flere gode redninger, nydelige utspark, trygg og autoritær! dirigerte forsvaret akkurat som om det skulle vært en 3. divisjonskamp (som er det nivået han er vant med). lasse er helt klart et keeper talent av de sjeldne, og når du er så ung og blir kasta inn i heksegryta og står så bra og trygt, da er det klart gutten må på rundens lag! er ikke lett å bli kasta inn slik, hvertfall ikke når du er en 18 år gammel keeper. selv om rami sikkert ikke hadde kommet på rundens lag selv om han hadde stått sånn som lasse gjorde, så er det også stor forskjell på forventningene. og ordet forventninger er nok nøkkelordet her. alle forventer at rami skal stå sånn, med når en 18 åring blir kasta ut i heksegryta mellom stengene så vet man ikke hva man får (hvertfall ikke de som ikke vet hvor stort keepertalent lasse egentlig er) håper virkelig han blir satsa på videre!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 aug 06, 02:48
Ganske enig her.. Staw gjorde en veldig bra kamp i går. Ble veldig imponert over utspillene. Like presise som Sørlie sine. Bare at han traff midt på banen istede for rad 15 på hovedtribunen. Hadde også en veldig bra redning ganske tidlig. Her har vi en MEGET god keeper om noen få år..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 aug 06, 08:23
Opprinnelig postet av Culemart
Ganske enig her.. Staw gjorde en veldig bra kamp i går. Ble veldig imponert over utspillene. Like presise som Sørlie sine. Bare at han traff midt på banen istede for rad 15 på hovedtribunen. Hadde også en veldig bra redning ganske tidlig. Her har vi en MEGET god keeper om noen få år..


Jeg synes vi har en meget god keeper allerede nå... Men Lasse behøver rutine - og jeg håper han har tålmodighet til å bli hos oss noen år til. Når Rami forsvinner/legger opp vil vi ha en knallgod erstatter. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Loppa

Bedriftsspiller

Ble medlem: 11 apr 06
Innlegg: 8

Lagt til: 01 aug 06, 18:21
Opprinnelig postet av ajg
hva er det med dere da? jeg synes absolutt at lasses plass på rundens lag kan forsvares. her blir en 18 år gammel gutt som har minimalt med tippeliga-erfaring, kastet inn foran nærmere 20000 på brann stadion, og står en prikkfri kamp! hadde flere gode redninger, nydelige utspark, trygg og autoritær! dirigerte forsvaret akkurat som om det skulle vært en 3. divisjonskamp (som er det nivået han er vant med). lasse er helt klart et keeper talent av de sjeldne, og når du er så ung og blir kasta inn i heksegryta og står så bra og trygt, da er det klart gutten må på rundens lag! er ikke lett å bli kasta inn slik, hvertfall ikke når du er en 18 år gammel keeper. selv om rami sikkert ikke hadde kommet på rundens lag selv om han hadde stått sånn som lasse gjorde, så er det også stor forskjell på forventningene. og ordet forventninger er nok nøkkelordet her. alle forventer at rami skal stå sånn, med når en 18 åring blir kasta ut i heksegryta mellom stengene så vet man ikke hva man får (hvertfall ikke de som ikke vet hvor stort keepertalent lasse egentlig er) håper virkelig han blir satsa på videre!




Goo you! Enig!

---------------------------

FFK!!


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 01 aug 06, 23:53
Gratulerer Lasse! :) Var så kult å se hvor trygg han virket bak der! Håper han blir i stallen i mange år framover!

---------------------------

Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 aug 06, 11:49
Jeg ser for meg at Staw står fast neste sesong, at Shaban er solgt og en annen ung keeper er reserve. Føler meg trygg på Staw allerede etter det jeg har lest i avisene og så mot Brann.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 02 aug 06, 18:46
Ja Staw imponerte  veldig, virket veldig rolig og fokusert.  Hadde to klasseredninger: Den ene som tok i et bein og skiftet retning, og avslutningen fra to meter han var nede og tok. Plass på rundens lag er gøy for Staw, og fullt fortjent.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 aug 06, 22:33
Lasse holdt oss inne i kampen han i 2 omgang, hadde ihvertfall 2-3 kjempe redninger! Målet kunne han ikke gjøre noe med,. 

Han fortjener plassen på rundens lag, helt klart!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340