Husk meg
Brukernavn
Passord

Yherland MacDonald

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 06, 12:42
Han bør være med allerede mot vålerenga!! Blir viktig utover høsten!

ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 13 aug 06, 13:43
Gledelig å høre at Mcdonald er på gang, men en spiller som kun har spilt en kamp siden han ble skadet i vinter er vel neppe klar for å være med i første elveren, men kan kanskje komme inn på slutten av matchen.
Synes vel at noen har overdreven stor tro på han, Mcdonald har vel ikke akkurat så mange kamper i eliteserien.
Virker også som han er veldig utsatt for skader noe som sikkert skyldes spillestilen, men tror også han mangler litt på den fysiske biten. Men det hadde vært veldig gledelig om han hadde fått sitt gjenombrudd snart

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 aug 06, 14:20

Det kommer vel av at de fleste har gitt opp de spissene vi har?

Og mener vel Yherland ikke kan bli verre enn de vi har.

Men, jeg har på følelsen at øyvind Hoås kan bli i en hit for hos i høst, bare han får tillitt og får spille kampene ut.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 aug 06, 15:43
Opprinnelig postet av A.Scheie
Jepp.

Påstanden min har jo sammenheng med at jeg mener det er problemer i midtbaneleddet som er mye av årsaken til at vi slipper inn så mange mål.

Hadde FFK-spillerne hatt bedre ork gjennom en hel kamp, kunne det ikke vært uaktuelt. Men presset hos midtbaneleddet er allerede for dårlig, og med Kvisvik og Brenne der sammen har vi to spillere som etter min mening (per dags dato) er alt for sløve i presset sitt og den defensive jobbingen. Og med enda en utrena (for det er MacDonald nå) offensiv spiller ute på venstre, ville det rett og slett blitt for drøyt.


Jeg tror problemet ligger helt foran i laget, A.Scheie.

Våre spisser er for dårlige og det resulterer i at midtbanen må påta seg altfor store offensive oppgaver, som igjen resulterer i at de ikke kan bidra nok defensivt.
Vi får for stor strekk i laget og de fire forsvarerne blir ofte overlatt til seg selv når motstanderlaget bryter og kommer på raske overganger.

Mot Lillestrøm var det tydelig at Eggen la opp til en tett samhandling mellom midtbane og forsvar, for å prøve å holde nullen. Det fungerte bra og holdt nesten på å lykkes.

For å ta nok poeng på bortebane i høst, så tror jeg vi må spille slik vi gjorde mot Lillestrøm, det vil si mye mere kynisk.

Jeg vil påstå at hvis vi hadde hatt med en frisk Brian West og den nye spissforsterkningen, som vi venter på, så hadde vi vunnet over Lillestrøm i går.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 aug 06, 15:55
Endret: 13 aug 06, 15:55
Opprinnelig postet av Patrioten
Snæbus mente at han var aktuell for troppen


Og slik situasjonen er nå, med Tarek ute mot Våerenga, så mener jeg han bør gå inn på hans plass på topp, sammen med den nye superspissen som forhåpentlig blir klar for spill til denne kampen.

Forsvaret og midtbanen bør vi beholde nesten slik den var mot Lillestrøm, det fungete bra. Men med en ny spiss på plass bør Kvisvik flyttes ned på sentral midtbane og da blir det ikke plass til Ramberg, eller Christian Berg..

Men en spiller som Christian Berg, tror jeg vi kommer til å få mye glede av i høst.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 19 aug 06, 19:51
Hvis det er sånn å forstå at Macky er på vei tilbake. Hvorfor var ikke han i stallen i dag når det var så mange skader? Det forundret meg litt!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 aug 06, 21:03

Opprinnelig postet av ffkmats
Hvis det er sånn å forstå at Macky er på vei tilbake. Hvorfor var ikke han i stallen i dag når det var så mange skader? Det forundret meg litt!

 

Å gruse VIF 3-0 på Ullevål sier vel hvorfor han ikke var i stallen engang.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 19 aug 06, 21:04
han er en av de som ryker ut etter serieavslutningen. FK vil rense ut Han, Garro. Hornset, Wiig, Tronseth, PAC, Hoås, Ungareren som kom fra Trømsø, Nye friske bein inn.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 20 aug 06, 12:23

Opprinnelig postet av Topscorer
han er en av de som ryker ut etter serieavslutningen. FK vil rense ut Han, Garro. Hornset, Wiig, Tronseth, PAC, Hoås, Ungareren som kom fra Trømsø, Nye friske bein inn.

 

Hmm, merkelig i såfall når Morgen sier at Bertelsen, Tarik og McDonald er de 3 mest talentfulle og spennende spillerne man har i FFK

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 aug 06, 12:51
Opprinnelig postet av Topscorer
han er en av de som ryker ut etter serieavslutningen. FK vil rense ut Han, Garro. Hornset, Wiig, Tronseth, PAC, Hoås, Ungareren som kom fra Trømsø, Nye friske bein inn.

Dette tror jeg ikke stemmer. Og det virker jo også veldig rart. Nå må vi stoppe å skifte ut så mange spillere fra sesong til sesong! Det tar jo helt av med spillere som hentes inn og skal ut igjen etter kort tid. De fleste av de spillerne som nevnes her har jo mer eller mindre akkurat kommet til klubben! Det er IKKE bra for noen dersom FFK skal bli en klubb med så mange utskiftninger og lite langsiktig tenkning.

Nå vet jeg det ikke er Morgan Andersen som primært bestemmer over det sportslige og hvilke spillere man bør satse på, men han har jo allerede røpet at han er stor tilhenger av Øyvind Hoås. Flere ganger har han sagt og skrevet allerede at han ønsker "Hoås-feber" i byen og at Hoås kan bli for FFK hva Crouch er for Liverpool.

Garro, Hornseth og Wiig kan jeg være med på at kan forlate klubben. Men det får være måte på utskiftninger... Szekeres og Tronseth blir nok heller aldri toppspillere, men hvorfor da hente de inn og så kvitte seg med de under ett år etter? Her har i såfall klubben dummet seg kraftig ut.

McDonald, Czwartek og Hoås mener jeg hvert fall bør bli minst én sesong til.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 aug 06, 11:18
Kan ikke skjønne hvorfor vi skal kvitte oss med døm!! Mackie er jo et stort talent og kan bli en god TL spiller allerede neste år!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 aug 06, 14:52
Jeg kan skjønne tronseth, hornseth og garro. Pac legger vel kanksje opp, mens jeg tror Røn kan bli skikkelig god.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 26 aug 06, 11:03
Da ser det ut til at det ikke blir noen spissforsterkning likevel - da bør vel McD ihvertfall kunne lukte på noen innhopp utover høsten? Jeg har fortsatt troa på ham, men skeptisk til at han ikke har spilt på TL-nivå på lenge.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 26 aug 06, 13:30
Opprinnelig postet av DrDRE
Da ser det ut til at det ikke blir noen spissforsterkning likevel - da bør vel McD ihvertfall kunne lukte på noen innhopp utover høsten? Jeg har fortsatt troa på ham, men skeptisk til at han ikke har spilt på TL-nivå på lenge.
Helt enig...nå bør vi gi Mackie sjansen...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 aug 06, 18:39
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg kan skjønne tronseth, hornseth og garro. Pac legger vel kanksje opp, mens jeg tror Røn kan bli skikkelig god.


Røn har jeg dessverre begynt å miste trua på. Hodet hans er ikke bra nok tror jeg.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f