Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 61 35

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 04 aug 06, 20:59
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060804/FFK/108040027/1020

Det kommer to unge "brasser"!

Legg samtidig merke til at Eggen sier at klubben også jakter på spillere som ikke trenger å vise seg frem på FFK-treningene.

Noen som har fått en blanding av slag og feber nedi der eller???



Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 aug 06, 21:00
Opprinnelig postet av Oslo
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060804/FFK/108040027/1020

Det kommer to unge "brasser"!

Legg samtidig merke til at Eggen sier at klubben også jakter på spillere som ikke trenger å vise seg frem på FFK-treningene.

Noen som har fått en blanding av slag og feber nedi der eller???




Etter det jeg har hørt skal det være en norsk spiller.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 04 aug 06, 21:19
faen for en ryktebørs denne posten har blitt... snart nok spillere klare for ffk til å dekke halvparten av lagene i tippeligaen..

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 aug 06, 21:41
Litt av poenget med denne tråden er vel rykter? Selv om at det kanskje ikke var meningen fra starten av.. Dessuten må det  være rykter på et forum. De færreste her inne vet hva som egentlig skjer på klubbhuset.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 04 aug 06, 22:58
Det blir nok en fra RBK skal du se.........

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 04 aug 06, 23:25
Noen som har fått has på noe navn på disse aktuelle spillerne eller ??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 aug 06, 23:42

- De kommer til byen i løpet av helgen, sier Thoralf Hvidsten, nestleder i FFK Sport ASA. 
Spillerne er mellom 20 og 25 år. 

Brasilianere kan spille fotball

- Hvilke forventninger har dere til brasilianerne? 
- Jeg synes vi skal ha et litt avslappet forhold, i og med at vi ikke har sett dem på forhånd. Derfor synes jeg ikke vi skal ha veldige forventninger. Men spillere som kommer fra Brasil har jo før vist at de kan spille fotball, sier Hvidsten. 

Trener søndag?

Brasilianerne skal være med på treningen søndag hvis de rekker fram tidsnok. - Det er jo en lang reise fra Brasil til Fredrikstad. Vi stresser ikke for å rekke det, sier Thoralf Hvidsten til http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.809684


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 05 aug 06, 04:13
Håper de er bedre enn Allan Patrick Cipriani :P

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 aug 06, 07:14
Det er sikkert Allan som har omskolert seg fra keeperrollen

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 aug 06, 07:34
Blir moro å se døm 2 brasilianske spissene som kommer på prøve i morra. Håper værtfall en av døm kan heve laget skikkelig! Er også fryktelig spent på hvem denna spilleren døm ikke trenger å se... Uansett bra døm har skjønt at det må forsterkninger inn!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 aug 06, 08:38
Opprinnelig postet av ffkmufc
Blir moro å se døm 2 brasilianske spissene som kommer på prøve i morra. Håper værtfall en av døm kan heve laget skikkelig! Er også fryktelig spent på hvem denna spilleren døm ikke trenger å se... Uansett bra døm har skjønt at det må forsterkninger inn!


Det er spillere - i flertall altså - og det faktum at spillerne ikke kommer på prøvespill betyr ikke at FFK ikke skal se dem:

"Han sier også at klubben jakter på spillere som ikke trenger å vise seg frem på FFK-treningene.
– Da må vi i tilfelle reise og se dem spille, sier Eggen."

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060804/FFK/108040027/1017/AKTUELT

Jeg håper selvsagt at FFK tar seg den kostnaden og brydderiet med å reise dit det enn måtte være for å se spillerne i aksjon før vi går på en ny shopping-runde.   Multaharju og Gerrbrand kan synes som klare forsterkninger, og vi behøver spillere som er i form NÅ, og ikke neste år etter en lang opptreningsperiode.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 06, 08:59

FFK er vist fortsatt interessert i Espen Olsen, dette skriver Hamar Arbeiderblad

Fredrikstad på gjerdet
Fredrikstad har også vist interesse for Olsen, men østfoldingene sitter foreløpig på gjerdet:
- Så lenge Espen Olsen ikke har signert noen avtale med Lyn så er han fortsatt interessant. Dette er en pågående sak, og kan fort svinge fram og tilbake, så vi forholder oss foreløpig avventende i denne saken, sier styreleder i Fredrikstad Bjørn Jensen.

Blir spennende å se om han kommer til uken



Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 06, 09:03
Endret: 05 aug 06, 09:05

Når det gjelder Andreas Strand som FFK skulle ha lagt inn bud på er han helt uaktuell for 
spill  hos oss
Avviser Strand-salg
Sportslig leder i Stabæk, Tom Schelvan, avviser blankt at det er aktuelt å selge Andreas Strand til Fredrikstad skriver http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/article94158.ece


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 aug 06, 09:09
Skjønner ikke at FFK fortsatt er interessert i Olsen! Vi må da kunne få noe bedre enn han. Hvis vi først skal kjøpe spiss, bør vi kjøpe en som er bedre enn døm vi har!!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 aug 06, 10:22
Har du sett Andreas Strand spille før da? 

Jeg har ikke sett ham, men at han ikke får spille på stabæk skyldes at begge de andre spissene deres har scoret 10 hver seg. Det kan jo godt være at Strand er like god, men man bytter ikke ut noen som har scoret så mange. 

For meg, ut i fra det jeg har hørt og ser av utseende/kroppsbygning, synes jeg fyren minner om en kraftspiss al`a Rune Lange. Umulig å si selvfølgelig, men jeg syns vi er litt vel kjappe med å avskrive spillere vi ikke vet så mye om. Dessuten er det en kjentsak at vi ikke har råd til å kjøpe megabra spillere som har slått igjennom. 

Jeg avskriver ingen før de gjør det dårlig.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 aug 06, 10:32
Er vel ingen som har avskrivi Andreas Strand. Døm fleste her inne er langt mere positiv til han enn Olsen!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 aug 06, 13:58
Ja. Men et moment er jo at Olsen har jo de fleste av oss sett. Selv ser jeg et blandet syn på han. Han har gjort det både bra og dårlig. Men det virker som det har med hvem han spiller med og hvordan laget liker å spille. Tror Olsen liker seg bedre langs bakken og i et litt mer spillende lag. 
Derfor kan jo han være god i FFK selv om han har vært ikke så bra i Kamma. Jeg også håper på en annen spiller egentlig, men jeg skal ikke avskrive Olsen heller. Det er mange spillere som ikke slår igjennom som unge slik som Hæstad / Grindheim osv. Se bare på Bjørkøy. 

Ellers er jeg litt enig det Arne Erlandsen sa for litt siden; At klubbene i tippeligaen var for fokusert på enkeltspillernes ferdighetsnivå og at de glemte å tenke nok på spillemønster, samspilthet osv.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 06, 14:07
Opprinnelig postet av Shadar
Ja. Men et moment er jo at Olsen har jo de fleste av oss sett. Selv ser jeg et blandet syn på han. Han har gjort det både bra og dårlig. Men det virker som det har med hvem han spiller med og hvordan laget liker å spille. Tror Olsen liker seg bedre langs bakken og i et litt mer spillende lag. 
Derfor kan jo han være god i FFK selv om han har vært ikke så bra i Kamma. Jeg også håper på en annen spiller egentlig, men jeg skal ikke avskrive Olsen heller. Det er mange spillere som ikke slår igjennom som unge slik som Hæstad / Grindheim osv. Se bare på Bjørkøy. 

Ellers er jeg litt enig det Arne Erlandsen sa for litt siden; At klubbene i tippeligaen var for fokusert på enkeltspillernes ferdighetsnivå og at de glemte å tenke nok på spillemønster, samspilthet osv.



Siden FFK ser etter en erstatter for Brian West, så ser vel de etter en som har speed i bena, hverken Espen Olsen, eller Andreas Strand har vel ikke noe fart som kan sammenlignes med Brian?

Brasilanske spisser pleier ikke de å ha bra speed, kanskje det her FFK håper å finne spissen, men skulle de mislykkes har de kanskje Espen, eller Andreas i bakhånd?




Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 05 aug 06, 14:16

Olsen er vel ikke så treg?

---------------------------

Fredd


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 aug 06, 15:54
Endret: 05 aug 06, 15:55
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Shadar
Ja. Men et moment er jo at Olsen har jo de fleste av oss sett. Selv ser jeg et blandet syn på han. Han har gjort det både bra og dårlig. Men det virker som det har med hvem han spiller med og hvordan laget liker å spille. Tror Olsen liker seg bedre langs bakken og i et litt mer spillende lag. 
Derfor kan jo han være god i FFK selv om han har vært ikke så bra i Kamma. Jeg også håper på en annen spiller egentlig, men jeg skal ikke avskrive Olsen heller. Det er mange spillere som ikke slår igjennom som unge slik som Hæstad / Grindheim osv. Se bare på Bjørkøy. 

Ellers er jeg litt enig det Arne Erlandsen sa for litt siden; At klubbene i tippeligaen var for fokusert på enkeltspillernes ferdighetsnivå og at de glemte å tenke nok på spillemønster, samspilthet osv.



Siden FFK ser etter en erstatter for Brian West, så ser vel de etter en som har speed i bena, hverken Espen Olsen, eller Andreas Strand har vel ikke noe fart som kan sammenlignes med Brian?

Brasilanske spisser pleier ikke de å ha bra speed, kanskje det her FFK håper å finne spissen, men skulle de mislykkes har de kanskje Espen, eller Andreas i bakhånd?





Husk at FFK ser etter to spisser.
Allerede før West ble skadet var det meningen å finne en spiss. Da West ble skadet ble det aktuelt  å finne en erstatter for ham også.
Jeg hadde blitt fornøyd dersom en av disse Brasilianske spissene hadde vært en slags kopi av Brian West, når det gjelder fart, men med mer teknikk.

Da hadde det vært perfekt dersom den andre spissen blir Anders Strand, som er en tankspiss ala Rune Lage.

Jeg tror Anders Strand er undervudert av de fleste på grunn av at han lever i skyggen av Nannskog og Gunnarson.
I fjor bøttet han inn mål for Follo i 1. divisjon, nok til at de til slutt reddet plassen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 61 35

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340