Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 37 av 61 37

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 06 aug 06, 17:16
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hjelper ikke at Risholt evt er spillesugen. Først må han bli treningssugen. Deretter må han forstå at fotball er et lagspill. Da er han i bestefall en god 1. div spiller.


Okay... Godt å høre, da har vi fått det fastslått...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 aug 06, 17:32
Endret: 06 aug 06, 17:32
Opprinnelig postet av Costanza
Ingen som har dratt for å se brasilianerne på dagens trening og kan komme med rapport?




Det er ikke sikkert de skal trene i dag, kommer an på når de kommer fram.
Det er jo en lang reise fra Brasil til Fredrikstad., de er sikkert døgnville, bedre å la de vile til i morgen.
Da er de i hvertfall mer utvilt, selv om døgnrytmen sitter i.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 aug 06, 17:58
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hjelper ikke at Risholt evt er spillesugen. Først må han bli treningssugen. Deretter må han forstå at fotball er et lagspill. Da er han i bestefall en god 1. div spiller.


Godt vi har forskjellige meninger. 
Syns han var en av våre klart beste spillere første året i tippeligaen. Å si at han kan bli en god 1.divisjonsspiller, er jo skandale! Da har du ikke sett mye fotball...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 aug 06, 18:24
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hjelper ikke at Risholt evt er spillesugen. Først må han bli treningssugen. Deretter må han forstå at fotball er et lagspill. Da er han i bestefall en god 1. div spiller.


Godt vi har forskjellige meninger. 
Syns han var en av våre klart beste spillere første året i tippeligaen. Å si at han kan bli en god 1.divisjonsspiller, er jo skandale! Da har du ikke sett mye fotball...


Han VAR god - det har du helt rett i. Vi kan sikkert kjøpe en spiller som VAR god en sesong for en åtte-ti år siden også, men  vil vi det?  Vi behøver spillere som ER gode - stort sett hver gang....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 06 aug 06, 23:28
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hjelper ikke at Risholt evt er spillesugen. Først må han bli treningssugen. Deretter må han forstå at fotball er et lagspill. Da er han i bestefall en god 1. div spiller.


Den var god

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 07 aug 06, 09:36
Endret: 07 aug 06, 09:40
Roger Risholt har vært skadet, og spiller med AGF`s 2. lag for å trene seg i form.

---------------------------

Any given sunday


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 07 aug 06, 09:50
Endret: 07 aug 06, 09:50
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Costanza
Ingen som har dratt for å se brasilianerne på dagens trening og kan komme med rapport?




Det er ikke sikkert de skal trene i dag, kommer an på når de kommer fram.
Det er jo en lang reise fra Brasil til Fredrikstad., de er sikkert døgnville, bedre å la de vile til i morgen.
Da er de i hvertfall mer utvilt, selv om døgnrytmen sitter i.


De skal ikke bli med på trening før tirsdag... 
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060806/FFK/108060025/1017/AKTUELT

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 07 aug 06, 21:52
Ja, nå er det ikke tvil, grav dypt i sekken og kjøp en leder utpå banen og det litt kvikt. Jeg vil ha kvalitet. Kvalitet!
Spiller nesten ingen rolle om det er en god spiss, en sjef på midtbanen eller en god back. Vi må ha nytt blod nå, i det minste før Startkampen.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 07 aug 06, 22:07

Syntes det var gøy å se Ringberg som midtstopper i dag jeg...
Var tryggere bak der enn våre sisteskanser, og da begynner det å bli flaut å gå på kamp!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 aug 06, 22:51
RYKTE: Hørte på stadion idag, at FFK skulle få svar fra 1860 München ang en spiss derifra.... hvor mye sannhet det er i det vet jeg ikke, men han som satt vedsiden av meg sa at han hadde snakket med en eller annen om det idag... noen andre som har hørt noe?

Han nevnte også at faren til espen olsen hadde sagt at espen sto imellom ffk og lyn, mn ønsket å spille forran stort publikum.... og da mener jeg at lyn burde være den siste klubben å gå i forhandlinger med...


dette er som sagt rykter fra sittetribunen på fredrikstad stadion, så jeg tar det ihvertfall med en klype salt...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 aug 06, 00:07

Kanksje Allbæck er på vei??

Går rykter i kullissen som det ofte gjør.. 
Samtidig som brasilineren Potty kanskje kan fikse litt på angrepsrekka

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060808/FFK/108080025/1017/AKTUELT#

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 aug 06, 00:10
Opprinnelig postet av wergis

Kanksje Allbæck er på vei??

Går rykter i kullissen som det ofte gjør.. 
Samtidig som brasilineren Potty kanskje kan fikse litt på angrepsrekka

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060808/FFK/108080025/1017/AKTUELT#



første gang jeg hører dette ryktet...hvor har det opphav?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 aug 06, 00:11
Endret: 08 aug 06, 00:11
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av wergis

Kanksje Allbæck er på vei??

Går rykter i kullissen som det ofte gjør.. 
Samtidig som brasilineren Potty kanskje kan fikse litt på angrepsrekka

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060808/FFK/108080025/1017/AKTUELT#



første gang jeg hører dette ryktet...hvor har det opphav?


Hvis du mener det med Allbæck står det nederst i denne linken

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060808/FFK/108080025/1017/AKTUELT#

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 aug 06, 00:12
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av wergis

Kanksje Allbæck er på vei??

Går rykter i kullissen som det ofte gjør.. 
Samtidig som brasilineren Potty kanskje kan fikse litt på angrepsrekka

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060808/FFK/108080025/1017/AKTUELT#



første gang jeg hører dette ryktet...hvor har det opphav?


Hvis du mener det med Allbæck står det nederst i denne linken



Tenkte litt mer på hvor dette ryktet svirrer rundt, har ikke hørt noe her på forumet..Og tror omtrent alle spillerne i verden er nevnt i rykte og overgangs tråden

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 08 aug 06, 00:14
Om Allbãck skulle komme, da er trua på medaljer tilbake!!`Fy faen for en forsterkning det ville blitt!!!!!
Men fy faen så urealistisk å.... Hehe

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 06, 00:19
FFK-kulissene var da et meget vagt ord, på lik linje med ordet dings, så jeg lurer på hvilke kilder denne journalisten opererer med...

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 08 aug 06, 00:27
Endret: 08 aug 06, 00:28
Uvant at F-B bruker en annen kilde enn forumet her gett... hehe...


Nekter å tro at Allbäck er aktuell (men håper jeg tar skrekkelig feil). Det ville ihvertfall vært en solid spiller. Men hvis han brasilianske spissen er halvparten så god som agenten hevder vil han vel være en klar forsterkning for FFK? Eller hva synes dere?

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 08 aug 06, 00:47
Står noe om en som hadde hørt snakk om allbæck på tribunen under kampen her da... Husker ikke hvor, men regner med det var i kamptråden.. Der har dem nok snappa det opp!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 06, 00:54
Hvorfor i all verden skal Allbäck gå fra FC København til FFK??

Mistenker at dette er et stunt fra FB som for en sjelden gang ønsker å starte et rykte selv, og ikke kun plukke opp noe fra dette forumet.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 aug 06, 01:11
Opprinnelig postet av Costanza
Hvorfor i all verden skal Allbäck gå fra FC København til FFK??

Mistenker at dette er et stunt fra FB som for en sjelden gang ønsker å starte et rykte selv, og ikke kun plukke opp noe fra dette forumet.



Jeg tror det er noen som har litt for mye fantasi her.

På de siste treningene har det versert et rykte på sidelinjen at en av de spillerne FFK prøver seg på er en Svensk spiss som har A-landskamper for Sverige.
En eller annen har tenkt: Det kan jo ikke være Zlatan, så da er det vel Allback. Men som Costanza skriver, hvorfor i all verden skal Allback gå fra FC København til FFK?

Fredrikstad blad har jo også vært på sidelinja på treningene og hørt de samme ryktene, men jeg må si de skuffer en smule, ved at de ikke skjønner at dette er totalt urealistisk.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 37 av 61 37

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340