Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 64 av 64 64

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 06, 08:43
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg vet at den jeg hørte dette fra ikke farer med usannhet, men alle vet hva som skjer i klubben i dag..Eggen går i strupen på styre og raymond på eggen.. da kan jo ikke mine kilder bare trylle frem dem bare for at jeg skal ha rett i at det er spillere på vei inn.. jeg håper du skjønner det


Mener du FFK har latt være å signere nye spillere fordi det er litt uro i klubben? Seriøst, keiko - det henger ikke på grep. Hvis det derimot skulle vise seg å stemme har FFKs ledelse og trenerapparat et problem på størrelse med Mount F__king Everest... 

Men nå er det EOL på denne debatten for min del.

I kveld skal vi sende nok en gjeng hengehuer tilbake til Jæren .

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 06, 10:31
Endret: 23 jul 06, 10:32
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg vet at den jeg hørte dette fra ikke farer med usannhet, men alle vet hva som skjer i klubben i dag..Eggen går i strupen på styre og raymond på eggen.. da kan jo ikke mine kilder bare trylle frem dem bare for at jeg skal ha rett i at det er spillere på vei inn.. jeg håper du skjønner det


Mener du FFK har latt være å signere nye spillere fordi det er litt uro i klubben? Seriøst, keiko - det henger ikke på grep. Hvis det derimot skulle vise seg å stemme har FFKs ledelse og trenerapparat et problem på størrelse med Mount F__king Everest... 

Men nå er det EOL på denne debatten for min del.

I kveld skal vi sende nok en gjeng hengehuer tilbake til Jæren .
Nei, men jeg kan vel ikke tvinge dem til å hente spillere vel.. 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 06, 10:48
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg vet at den jeg hørte dette fra ikke farer med usannhet, men alle vet hva som skjer i klubben i dag..Eggen går i strupen på styre og raymond på eggen.. da kan jo ikke mine kilder bare trylle frem dem bare for at jeg skal ha rett i at det er spillere på vei inn.. jeg håper du skjønner det


Mener du FFK har latt være å signere nye spillere fordi det er litt uro i klubben? Seriøst, keiko - det henger ikke på grep. Hvis det derimot skulle vise seg å stemme har FFKs ledelse og trenerapparat et problem på størrelse med Mount F__king Everest... 

Men nå er det EOL på denne debatten for min del.

I kveld skal vi sende nok en gjeng hengehuer tilbake til Jæren .
Nei, men jeg kan vel ikke tvinge dem til å hente spillere vel.. 


Du er ikke sann Keiko

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 18 jul 06, 00:30
Hørt det før men vi må smøre oss litt med tålmodighet nå da....
Kanskje de tenker litt kvalitet denne gangen!  
Personlig tror jeg vi kommer til å bli fornøyde når de forsterkningene endelig kommer. Tror de snart ikke tørr å skuffe supportere og andre med enda fler "bomkjøp".

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 30 aug 06, 09:51

Deilig å oppleve at klubben endelig lever opp til de forventningene den selv skaper gjennom uttalelser om å styrke stallen osv. Mener vi nå har en langt sterkere stall etter de 4 (5 om islendlingen blir klar) nyervervelsene. Virker som om det virkelig er noe på gang i klubben nå. Nå er det realistisk å tro at vi sikrer plassen med brukbar margin, og at vi går til finalen.  Og, ikke minst: Vi er nå 2 seire fra Europa, (kanskje bare 1, RBK kan ta både cup- og TL)  og  vi kan starte 07-sesongen på ny arena med en stall bestående av MYE kvalitet... Gleder meg!!! (Men tar ingenting på forskudd..)

 



Flat Trådet Nøstet
Side 64 av 64 64

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340