Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Bryne Cup kamp

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jul 06, 22:57
Opprinnelig postet av Costanza
Kampen vises også live på fxt.no til 50 kroner.

Helt grei 1. omgang, men synes Bryne slipper litt for lett til ved flere anledninger. Piiroja og Szekeres er ikke helt patente. Ellers synes jeg Simen Brenne er oppløftende og det er en del gode kombinasjoner fremover. Straffesparket er soleklart. Ramberg blir lagt i bakken etter at han kommer først på ball og fortsetter i løpsretningen. Bjørkøy er iskald.

Men helt utrolig det Ramberg får til når han kommer alene med keeper senere i omgangen. Han er ikke akkurat noen måltyv...



Har du sett samme kamp som meg ?? Brenne var en av de dårligste som var ut på der. Og resten av midtbanen var ikke stort bedre de heller. Nå skjønner du kanskje hvorfor jeg til stadighet klager på midtbanen våres. Det kom veldig til syne i denne kampen. For denne lagdelen holder ikke på greip spør du meg.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jul 06, 23:16

Med denne seieren innkaserte FFK 731.000 kroner. Med tap ville vi fått 488.000 kroner.
Får håpe at pengene går til en god spiss.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 jul 06, 23:31
Opprinnelig postet av Patrioten

Med denne seieren innkaserte FFK 731.000 kroner. Med tap ville vi fått 488.000 kroner.
Får håpe at pengene går til en god spiss.



Håper vi møter Follo i neste kamp,og at det blir seier!!
Da blir vel den summen betydligere større??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 19 jul 06, 23:43
Brenne har vært svak lenge nå spør du meg!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jul 06, 23:46
Jeg synes Simen Brenne var vår klart mest positive spiller i dag...

 

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 06, 23:48
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg synes Simen Brenne var vår klart mest positive spiller i dag...

 
i 1/2 omgang var han bra..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 jul 06, 00:37
Opprinnelig postet av Patrioten

Med denne seieren innkaserte FFK 731.000 kroner. Med tap ville vi fått 488.000 kroner.
Får håpe at pengene går til en god spiss.




En god spiss er verdt 10 ganger denne summen?  Du har vel snakke med Eggen og gjengen og det er vel det de vil betale. Men er han god da ??? 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 jul 06, 00:56
jeg så ikke kampen.. ifølge fxt sier brynetreneren at  Bryne fortjente  å vinne? har han røyka sokker eller?   Virker på folk her inne som om vi fortjente å vinne etter 90 min..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 jul 06, 00:56
Endret: 20 jul 06, 00:59
For det første så skjønner jeg ikke at det skal være mulig å spille en fotballkamp 19.07 klokka 18.00. Slike kamper skal spilles tidligst 20.00. Dette her ødela mye både for spillere og for publikumet. Jeg er temmelig sikker på at kampen hadde vært helt annerledes hadde den startet 20.00. For det første så hadde det vært minst dobbelt så mange tilskuere og spillet... hja spillet da.... Nå er jeg glad at jeg kjenner gutta så jeg kan snakke med dem personlig ellers hadde dere hatt mye å leser her.  Det meste om kjeft og innsats og lydenskap og blod og masse annet. Jeg mener ,,, altså... i morgen kan alle Toyota kunder bare glemme å få ne service og eller reparasjoner hos oss ??? hvorfor ??? jo for det blir varmt det og da....... nei er du gærn .... går ikke ann å yte så mye i varmen.... Og så dem to blekfisker ved siden av benken som sitter der og bare nipper av vannflaksa si ....... Halo ... sitte der i 45 minutter uten reaksjon på det elendige vi så idag.,.. Vet du hva KTE ... jeg synes faktisk at du skal ta deg selv i nakken , røske deg litt og se å sett ræva i gang.. Nei du er ikke konge av Fredrikstad og klarer ikke du å prestere mere idag for å få gutta til å "få ræva i gir" da kan du jammen pakke sekken og dra.... 

Nå vil jeg gjerne høre snabbusen (som er på nesten hver trening) hva er det dem gutta driver med på treninga da???? Altså nå har jeg sparket fotball i 30 år og har sett at trening gjør mester ... dette vil si terper du på avslutninger da kommer dette av seg selv på kampen også ... Nå er det slikt at det går noen rykter om såkalte "stjerner" som får lov å avslutte som dem vil på trening mens andre (les bl.a. Wig) for pepper og "dritt" uansett hva .... altså... dette her likner ikke på noe som helst.... Ikke kom og snakk om uflaks. Dette her er udiktighet... det vil si det samme som om du får luftfilter istedet for olje filter fra meg ... og hvem bør ta ansvar for dette da???????????????? 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 jul 06, 01:03
er det det man kan kalle en uklar klar tale?    glad jeg ikke har toyota

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jul 06, 07:40
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Patrioten

Med denne seieren innkaserte FFK 731.000 kroner. Med tap ville vi fått 488.000 kroner.
Får håpe at pengene går til en god spiss.




En god spiss er verdt 10 ganger denne summen?  Du har vel snakke med Eggen og gjengen og det er vel det de vil betale. Men er han god da ??? 



Vet jo selvsagt at en spiss koster mer enn det, mener at man kan legge disse pengene de har fra før.
Ellers når man først er i cupen kommer det mer inntekter til.

For Odds sin cupexit betydde det 750.000 mindre enn budsjertert, slik at de ikke har råd til flere spilleforsterkninger.
Skriver http://www.ta.no/lokal_sport/oddgrenland/article2181638.ece



Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 jul 06, 08:34
Opprinnelig postet av Husgutt
er det det man kan kalle en uklar klar tale?    glad jeg ikke har toyota


He he he .... Du skal jammen angre at du ikke har den. Etter å ha lest det jeg skrev i natt , så må jeg bare le... Jeg var så sinna at jeg skrev litt uklart kanskje... og så kom jeg jo rett fra brygga da.... Men en ting er i hvretfall sikkert da, nå er det en god del mennesker i klubben brukt opp kreditten sin. Ikke bare ledere men spillere også og da bør dem nesten tåle å høre litt kritikk da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 jul 06, 09:09
Opprinnelig postet av Patrioten


For Odds sin cupexit betydde det 750.000 mindre enn budsjertert, slik at de ikke har råd til flere spilleforsterkninger.
Skriver http://www.ta.no/lokal_sport/oddgrenland/article2181638.ece



En ting er å ha kvartfinale som målsetning - men å basere deler av klubbens økonomi på cup-resultater høres ut som noe en naiv BI-student kunne finne på.  Å budsjettere med kvartfinaleplass er risikabelt. 

Jeg ville budsjettert tilogmed 3. runde - alt etter ville vært ren bonus. 

Vet du hva FFK har basert seg på i sine budsjetter?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 jul 06, 10:13
Endret: 20 jul 06, 10:14
Morsomt og bra at FFK til slutt sjangla videre.
Vi som var der fikk mye "fotball" og spenning for pengene, men kvalitet nei.
FFK framsto som det laget det er, bestående av hovedsaklig kvantitets spillere, plukket ut av KTE .
Midtbanen ble overspilt av ett middels 1.div lag, forsvaret slurvet og angriperne, ja hvor var de meste parten av tiden.
Det hele var som en "mardrøm" av en dårlig feriepreget 1.divisjons kamp.
Forstår meget godt at ett 1.div lag med ambisjoner (Moss) slo dette laget 5-1.

Må jo selvsagt fortsatt leve i håpet om fortsatt TL neste år, men da bør jammen noen positive endringer foretas eller skal FFK satse på flaks og at nivået i TL er så lavt.

Foruten resultatet var vel det eneste positive at FFK for engang skyld møtte ett lag som var dårligere trent.
Noe som kom til syne i ekstraomgangene.

Komikveld når en tenker på at det var dette laget KTE mente ville komme på øvre halvdel før seriestart.

PS. noen snakker hele tiden om at  FFK bare er 3 poeng etter fjoråret, hummmm hvor mange poeng skilte FFK fra nedtrykk i fjor?

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 20 jul 06, 11:49
Opprinnelig postet av dracula
Morsomt og bra at FFK til slutt sjangla videre.
Vi som var der fikk mye "fotball" og spenning for pengene, men kvalitet nei.
FFK framsto som det laget det er, bestående av hovedsaklig kvantitets spillere, plukket ut av KTE .
Midtbanen ble overspilt av ett middels 1.div lag, forsvaret slurvet og angriperne, ja hvor var de meste parten av tiden.
Det hele var som en "mardrøm" av en dårlig feriepreget 1.divisjons kamp.
Forstår meget godt at ett 1.div lag med ambisjoner (Moss) slo dette laget 5-1.

Må jo selvsagt fortsatt leve i håpet om fortsatt TL neste år, men da bør jammen noen positive endringer foretas eller skal FFK satse på flaks og at nivået i TL er så lavt.

Foruten resultatet var vel det eneste positive at FFK for engang skyld møtte ett lag som var dårligere trent.
Noe som kom til syne i ekstraomgangene.

Komikveld når en tenker på at det var dette laget KTE mente ville komme på øvre halvdel før seriestart.

PS. noen snakker hele tiden om at  FFK bare er 3 poeng etter fjoråret, hummmm hvor mange poeng skilte FFK fra nedtrykk i fjor?


Ikke at jeg synes kampen igår var noe å skryte av, men døm er videre, og det skal vi ta som positivt

Det er faktiskt flere tippeligalag ute fra cupen som har tapt for et relativt dårligere lag fra første og andre div. 

Når man tar f.eks RBK igår da, de slo MK 1-0, på papiret skulle resultatet vært minst kanskje 5-0, mens FFK slo et langt bedre lag enn MK igår.

Har ikke FFK hatt mange gode kamper iår?? De har hatt mange møkka kamper også, men det har faktiskt alle lag, Hvis du ser på start, så har de nesten identiskt lik stall som ifjor å hvor ligger de?? 

Hva sier du "hvis" FFK ender på en plass blandt de 5-6 beste, med en 9-10 poeng ned til nedrykksplass??
Er det urealistisk?? ikke hvis du ser på hvordan kampene laga imellom har vært.. 
Hvorfor skulle ikke FFK ha den høsten de hadde i 2004?? 

Når en halv sesong er unnagjort vil jeg ikke si at jeg synes dette ser håpløst ut med tanke på TL spill neste sesong, men helt klart så trengs det en forsvarssjef og en midtbanespiller med en løpskraft som løper en hel kamp igjennom.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 jul 06, 14:24
Dersom FFK med de mannskapet de i dag har ender på 5-6 plass, skal jeg bøye meg i nesegrus beundring.
Jeg skal  innrømme feil og også be alle om unnskyld og ikke tro at jeg har den minste greie på fotball lengre, bare holde meg til kunnskap om spillere, tabeller og fotballhistorie. 
Dersom FFK klarer å hente inn kvalitetsspillere og ender på 5-6 plass, tja godt gjort, men ikke istrid med noen av mine uttalelser.Det er faktisk i strid med KTE sine uttalelser og bedømmelse av spillestall og TL nivå. 
På den måten forhåpentlig en viktig lærdom å ta med seg videre.
Dersom FFK ender på 8-11 tiltross for innhenting av kvalitets forsterkning, har KTE bomma totalt, og dersom det fordanna jævlige skulle skje med nedtrykk ja da har KTE &co "drite skikkelig på draget"



---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 20 jul 06, 14:46
Endret: 20 jul 06, 14:46
TREKNING I PAUSEN PÅ START-BRANN I DAG KAMPEN BEGYNNER 19 PÅ TV2

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f