Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny Dinamo sessong

Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jul 06, 11:55
Oppkjøringen har startet og det ser ikke så verst ut. Vant mot Auxere, spilte uavgjort mot Basel og Sochaux og tapte mot ukrainske Sahtar.  På spillerfronten skjer mye. Tidligere prof Cvitanovic (Prof i Italia og belgia) er tilbake og Vugrinec (Italia) er kjøpt. I tillegg er Ljubojevic (som jeg mer enn gjerne ville se i FFK drakta men det var ikke av interesse for dem) tilbake fra utlån i St.Galen fra Sveits. Dinamo sliter med midtstoppere og det er to spillere som forhandles med. Den ene er Giovanni Espinoza fra Equador og den nadre er Jens Novotny , tysk landslagspiller. I tilleg er Robert Kovac fristilt fra Juventus så...... 

Serien starter om 2 uker men før dette har Dinamo superkup kampen mot Rijeka og 2 runde kvalikken for CL hvor dem spiller mot enten latviske Ekrenes (eller noe sånt) eller Albanske (albanese) . Dette bør var overkommelig. Da er det kun 3. runde og da er det mer flaks som bestemmer om å få så lett som mulig motstander. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 jul 06, 00:07
Bra start da.... 
Vant 4:1 mot Rijeka i supercuppen 

Se bare overskriften da..... 

http://www.sportnet.hr/index.aspx

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 jul 06, 20:00
Endret: 25 jul 06, 20:01
Da fortsetter jeg med oppdateringer da.... Vant 4:1 mot Ekrenes i 2. kvalikken for CL.  Trekning for 3. runde er til fredag ... gleder meg veldig. Men spørs om det blir 3. runde for det ble bråk der borte i lithauen. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 jul 06, 22:35
Da kan jeh jo fortsette å arte enkelte mennesker her.

Skal prøve å holde meg kun til denne tråden fremover å Dere som har lyst å lese det er bare å titte inn vel.
Endelig skjer det noe med stadion maksimir også ( navnet til Dinamo stadion da). fra og med våren 2007 begynner endelig renovering og stadion til 52 000 tilskuere blir klar til høsten 2009.  her er noen tegninger hvordan stadion kommer til å se ut. Rull deg ned 5-6 poster og da ser du bilder og tegninger da.... 

www.badblueboys.hr/forumv2/index.php?topic=17.90

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 jul 06, 03:35
Bilder fra litauen---- Turen tok ca 50 timer med buss... 
http://www.badblueboys.hr/forumv2/index.php?topic=351.0

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 jul 06, 12:28
Og da er det klart da..... Kavalifisering i CHL blir vel mission immposible .... Dinamo ble ikke akuratt heldig og trakk Arsenal.... Første kampen spilles 8 eller 9 august i Zagreb. Returen går 22 eller 23 i London .... 


Snufs ........ 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 jul 06, 17:28

Dober dan!
Endelig tilbake på nettet igjen. Som du vet Zoran så var jeg i Zg på dagen da dinamo skulle spille mot Rijeka. Jeg tapte dra kampen i familien om vi skulle ta en tur på Maximir stadion eller det å dra til Balatonsjøen i Ungarn. Ettersom det var rundt 40 grader og bading lokket mest ble det ikke noen BBB opplevelse på meg i sommer, men jeg invisterte i dinamo drakter til guttene mine. 

Ellers var det mange som hadde mye å si om BBB, men det kan vi jo prate om senere.

Hvis noen i Plankehaugen eller i fotball Norge ikke har fått med seg hvor mye fotball betyr i Kroatia, og hvor store dinamo Zagreb er,  har de gått glipp av mye fotballkunnskap.

Mange her hjemme snakker om derbyer mellom Celtic-G.Rangers, Juventus-Milan, Barca-Real M., osv. Da tror jeg de aller fleste av oss bør ta en tur til Zg når dinamo møter Hajduk Split.

Hva tror du Zoran? Kunne det ha vært en tur for Plankehaugen en kald februar helg, med deg som reise leder?


---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 06, 17:43
Opprinnelig postet av Jonek

Dober dan!
Endelig tilbake på nettet igjen. Som du vet Zoran så var jeg i Zg på dagen da dinamo skulle spille mot Rijeka. Jeg tapte dra kampen i familien om vi skulle ta en tur på Maximir stadion eller det å dra til Balatonsjøen i Ungarn. Ettersom det var rundt 40 grader og bading lokket mest ble det ikke noen BBB opplevelse på meg i sommer, men jeg invisterte i dinamo drakter til guttene mine. 

Ellers var det mange som hadde mye å si om BBB, men det kan vi jo prate om senere.

Hvis noen i Plankehaugen eller i fotball Norge ikke har fått med seg hvor mye fotball betyr i Kroatia, og hvor store dinamo Zagreb er,  har de gått glipp av mye fotballkunnskap.

Mange her hjemme snakker om derbyer mellom Celtic-G.Rangers, Juventus-Milan, Barca-Real M., osv. Da tror jeg de aller fleste av oss bør ta en tur til Zg når dinamo møter Hajduk Split.

Hva tror du Zoran? Kunne det ha vært en tur for Plankehaugen en kald februar helg, med deg som reise leder?




Dober dan er vel ikke riktig å si på denne tiden av dagen. Det er vel kveld nå Jonek.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 jul 06, 18:13
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Jonek

Dober dan!
Endelig tilbake på nettet igjen. Som du vet Zoran så var jeg i Zg på dagen da dinamo skulle spille mot Rijeka. Jeg tapte dra kampen i familien om vi skulle ta en tur på Maximir stadion eller det å dra til Balatonsjøen i Ungarn. Ettersom det var rundt 40 grader og bading lokket mest ble det ikke noen BBB opplevelse på meg i sommer, men jeg invisterte i dinamo drakter til guttene mine. 

Ellers var det mange som hadde mye å si om BBB, men det kan vi jo prate om senere.

Hvis noen i Plankehaugen eller i fotball Norge ikke har fått med seg hvor mye fotball betyr i Kroatia, og hvor store dinamo Zagreb er,  har de gått glipp av mye fotballkunnskap.

Mange her hjemme snakker om derbyer mellom Celtic-G.Rangers, Juventus-Milan, Barca-Real M., osv. Da tror jeg de aller fleste av oss bør ta en tur til Zg når dinamo møter Hajduk Split.

Hva tror du Zoran? Kunne det ha vært en tur for Plankehaugen en kald februar helg, med deg som reise leder?




Dober dan er vel ikke riktig å si på denne tiden av dagen. Det er vel kveld nå Jonek.

Jeg vet ikke når du skal gå å legge deg, Rune? Men passer det å si lakonotch? Sov godt!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 06, 18:24
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Jonek

Dober dan!
Endelig tilbake på nettet igjen. Som du vet Zoran så var jeg i Zg på dagen da dinamo skulle spille mot Rijeka. Jeg tapte dra kampen i familien om vi skulle ta en tur på Maximir stadion eller det å dra til Balatonsjøen i Ungarn. Ettersom det var rundt 40 grader og bading lokket mest ble det ikke noen BBB opplevelse på meg i sommer, men jeg invisterte i dinamo drakter til guttene mine. 

Ellers var det mange som hadde mye å si om BBB, men det kan vi jo prate om senere.

Hvis noen i Plankehaugen eller i fotball Norge ikke har fått med seg hvor mye fotball betyr i Kroatia, og hvor store dinamo Zagreb er,  har de gått glipp av mye fotballkunnskap.

Mange her hjemme snakker om derbyer mellom Celtic-G.Rangers, Juventus-Milan, Barca-Real M., osv. Da tror jeg de aller fleste av oss bør ta en tur til Zg når dinamo møter Hajduk Split.

Hva tror du Zoran? Kunne det ha vært en tur for Plankehaugen en kald februar helg, med deg som reise leder?




Dober dan er vel ikke riktig å si på denne tiden av dagen. Det er vel kveld nå Jonek.

Jeg vet ikke når du skal gå å legge deg, Rune? Men passer det å si lakonotch? Sov godt!


Er det ikke dobro wetche, eller noe i den duren som er riktig. ( har sikkert stava feil )

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jul 06, 19:47
Opprinnelig postet av Jonek

Dober dan!
Endelig tilbake på nettet igjen. Som du vet Zoran så var jeg i Zg på dagen da dinamo skulle spille mot Rijeka. Jeg tapte dra kampen i familien om vi skulle ta en tur på Maximir stadion eller det å dra til Balatonsjøen i Ungarn. Ettersom det var rundt 40 grader og bading lokket mest ble det ikke noen BBB opplevelse på meg i sommer, men jeg invisterte i dinamo drakter til guttene mine. 

Ellers var det mange som hadde mye å si om BBB, men det kan vi jo prate om senere.

Hvis noen i Plankehaugen eller i fotball Norge ikke har fått med seg hvor mye fotball betyr i Kroatia, og hvor store dinamo Zagreb er,  har de gått glipp av mye fotballkunnskap.

Mange her hjemme snakker om derbyer mellom Celtic-G.Rangers, Juventus-Milan, Barca-Real M., osv. Da tror jeg de aller fleste av oss bør ta en tur til Zg når dinamo møter Hajduk Split.

Hva tror du Zoran? Kunne det ha vært en tur for Plankehaugen en kald februar helg, med deg som reise leder?




De fleste her på forumet som leser innlegga til Zoran har vel fått med seg det...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jul 06, 19:51
Ok, nå har jeg sett den , og for meg er det bare en masse bokstaver kastet tilfeldig utover, men du kan vel kanskje oversette, Zoran ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 aug 06, 22:03
Altså-.-- til tirsdag eller onsdag vises kampen fra Zagreb på kroatisk tv som jeg har tilgang til via parabol. Dem som vil se på kampen (Dinamo-Arsenal) er velkommen.  Er vi mange fint hvis noen har tilgang til større plass med parabol som viser 13 grader øst. Jeg har kort til kroatisk tv da.... 
Litt kjedelig med 20 stk i min lille stue da... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 aug 06, 23:18
Dinamo vant hjemmekampen 5:2 og er klar for Arsenal.  Første kampen går tirsdag klokka 21.00 i Zagreb.  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 02 aug 06, 23:41
nå som hvertfall Henry og Lehman skal stå over kampen(e) mot Dinamo Styrker vel håpe ørlite grand..

for min del håper jeg Arsenal ryker på hue og ræva ut av CL 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 aug 06, 13:02
JA DET ER faktisk enda flere som ikke er klare. så det kan skje mye her ... Jeg tar det som en stor pluss hvis vi holder nullen i Zagreb, resten er bare å drømme om vel. Kampen i Zagreb går til tirsdag.....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 aug 06, 13:06
Og så en fin fin gest fra både Dinamo og Arsenal. De bytter billetter . Arsenal får 2000 for Zagreb og Dinamo får 2000 for London. Med dette går prisen i London ned fra 32 til 15 pund....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 aug 06, 19:57
Opprinnelig postet av Klokan
JA DET ER faktisk enda flere som ikke er klare. så det kan skje mye her ... Jeg tar det som en stor pluss hvis vi holder nullen i Zagreb, resten er bare å drømme om vel. Kampen i Zagreb går til tirsdag.....


Mulig det er å drømme, men mener det er mulig..

Se hva RBK gjorde for noen år siden, hvorfor skulle ikke Dinamo klare det??

Tror nok Dinamo ligger et par hakk over det Rosenborg en gang var..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 aug 06, 22:39
Er det virkelig ingen som vil ta seg en pils på Tirsdag og se på kampen sammen med meg ???

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 aug 06, 23:41
Opprinnelig postet av Klokan
Er det virkelig ingen som vil ta seg en pils på Tirsdag og se på kampen sammen med meg ???


Om det er nå til tirsdag, så er jeg klar jeg..

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 aug 06, 11:40
Ok ... passer bra bønna. Datteren min kommer mandag kveld og har supporter utstyr dere bestilte med seg. Da kan du hente det også.... Kampen begynner 21.00 .... Vi snakkes om dette til mandag på stadion vel...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 04 aug 06, 12:16
Opprinnelig postet av Klokan
Ok ... passer bra bønna. Datteren min kommer mandag kveld og har supporter utstyr dere bestilte med seg. Da kan du hente det også.... Kampen begynner 21.00 .... Vi snakkes om dette til mandag på stadion vel...


Flott! Passer bra

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 aug 06, 13:37
Fra i går . 

Dinamo-Sibenik 

http://www.youtube.com/watch?v=eWjwknkwbLg

http://www.youtube.com/watch?v=1chOj_5-aVs

http://www.youtube.com/watch?v=9dVy8X61YrY

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 aug 06, 15:44
3.95 I Odds på Dinamo i dag. Hja hvis det ikke blir noe penger i dag så vet ikke jeg ....... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 06, 09:16
Da ble det ikke noe peng på Oddsen da....Arsenal ble rett og slett flere hakk for stor. Men BBB derimot viste hva supportere er. Skal prøve å ordne noen små klipp for dere så dere kanskje lærer noe. Uansett det ser ut som om det blir fin fin tur til London . Det er fortsatt nesten 1000 BBB som skal være med

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 09 aug 06, 09:38
Hvorfor i det hele tatt ha denne diskusjonen Zoran? Det er kun du som legger inn innlegg her;) Artige innlegg du har her, og morsomt at du er supporter for dette laget, men det virker ikke som om det er så mange andre som bryr seg. Lykke til I London forresten.. Blir vel sikkert tap, men opplevelsen er sikkert stor;)

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 09 aug 06, 10:41
Hehe, Zorans mål er nok en BBB (korrekt?) Norwegian Branch. Men spørs om han får så mange med seg. Er jo både artig og eksotisk med innblikkene i den kroatiske supporterverdenen, men får vel ikke inntrykk av at de (BBB) skiller seg så veldig ut sammenlignet med andre land i Europa. Kanskje bortsett fra en sinnsyk blussing da (er det ingen regler for sånt i Kroatia Zoran?)

---------------------------

math


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 09 aug 06, 13:20
Endret: 09 aug 06, 13:24
Ingen har sagt at vi skiller oss ut, men når du er inne på det temaet så kan jeg vel svare. Fordi vi skiller oss ut, vi skiller oss ut fordi vi synger konstant og brutalt, vi synger i 90  minutt enten vi leder eller ligger under 0-3. Lurer på hvilke land du mente i Europa, fordi hele supporter scenen i Balkan skiller seg ut fra resten av europa. Vi synger mer og høyere enn italienerne, vi er bedre organisert enn engelskmennene og vi stopper ikke å synge når laget er i motgang som alle de andre. Og en ting til. Jo det finnes regler mot blussing, regler som er 10x verre en her i Norge men det stopper ikke noen, der ligge forskjellen mellom "oss" og "dere"

---------------------------

BBB since.1986


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 09 aug 06, 13:26

Hvis dere også er fredrikstad supportere, hvorfor ikke ta med seg noe av dette på stadion??? Kanskje dere kan lære opp "oss" andre.


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 09 aug 06, 13:42
Her var det mange rare poster. stå på klokan. synes det er morro å følge med jeg.

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 09 aug 06, 13:43
Vel, etter å ha leste en del feature-artikler fra fotball-Balkan har jeg skjønt at fotball-scenen der er ganske vill, men dine synspunkter ang. dere kontra andre lands supportere (du nevner England og Italia) er nok ganske subjektive. Nå er ikke jeg ute etter å disse BBB eller kroatisk fotball, men blei ikke så veldig imponert over de youtube-klippa i denne tråden. Mye skrål og bluss, men ikke noe overlegent sammenligna med hva jeg har vært med på i f.eks England.

---------------------------

math


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 09 aug 06, 14:01
Opprinnelig postet av matkri

Hvis dere også er fredrikstad supportere, hvorfor ikke ta med seg noe av dette på stadion??? Kanskje dere kan lære opp "oss" andre.



bor ikke i fredrikstad og er heller ikke fredrikstad supporter. Og hvis du er ffk supporter da burde du visst hvem klokan er og hva han har gjort for dere

---------------------------

BBB since.1986


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 09 aug 06, 14:12
Opprinnelig postet av math
Vel, etter å ha leste en del feature-artikler fra fotball-Balkan har jeg skjønt at fotball-scenen der er ganske vill, men dine synspunkter ang. dere kontra andre lands supportere (du nevner England og Italia) er nok ganske subjektive. Nå er ikke jeg ute etter å disse BBB eller kroatisk fotball, men blei ikke så veldig imponert over de youtube-klippa i denne tråden. Mye skrål og bluss, men ikke noe overlegent sammenligna med hva jeg har vært med på i f.eks England.


jeg sammenligner ikke supportergrupper over noen videoer jeg har sett på nettet, du er velkommen til å være med oss på kamp i London . Forskjellen mellom oss og engelskmenn er den at de er 200 i Zagreb og vi kommer sikkert til å bli minst 1000( selv om vi tapte 3 -0 og selv om økonomien til folk flest i kroatia er 10x verre enn til dem i England). Og så kan jeg også oversette alle de komentarene som vi fikk av arsenal supporterne i går, også de  vi fikk av united supporterne for noen år siden. Du må skjønne at den Kroatiske ligaen er katastrofal, nivået der er skremmende og  vi ligger tusenevis av lysår bak den engelske, derfor blir også interessen i kroatia veldig dårlig. med tanke på alt dette så holder vi oss veldig bra når det gjelder supporterkulturen. jeg sier ikke at vi er verdens beste, men at vi er spesielle og at vi skiller oss fra de andre og er på noen punkter bedre enn dem.(da tenker jeg på dem fleste supporter gruppene på balkan)

---------------------------

BBB since.1986


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 09 aug 06, 14:17
Som sagt, ikke ute etter å disse noen, synes kanskje bare det var en tendens til litt mye "look-to-Zageb, det er målet" over enkelte her. Flott at dere engasjerte og har  særpreg, samt at dere får skryt fra engelske fans. Omtrent som FFK-fansen fikk av Klanen etter bortekampen i fjor ;)

---------------------------

math


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 06, 14:21

Tjaaaaaaaa, la meg si at jeg prøver så godt jeg kan men spørsmålet er om det hjelper. Det ser ut som om det er meget vanskelig jobb så.... 


Her er i hvertfall bilder fra kampen i går. 

http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/football/607040/showPhotoSerie.do


Og så tilbake til tråden min. Det er en del folk som synes det er ok at jeg legger frem info og det er sikkert enda flere som synes det er mas. Nå er det slikt at administrator gutta har vært snille og jeg har ikke fått noen tilbakemelding at dette er imot regler for forumet. Så lenge jeg får låv til dette så kommer jeg til å gjøre det og det kun på denne tråden. Er du ikke interesert i å lese så er det å hoppe over dette vel.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 09 aug 06, 14:26
Opprinnelig postet av math
Som sagt, ikke ute etter å disse noen, synes kanskje bare det var en tendens til litt mye "look-to-Zageb, det er målet" over enkelte her. Flott at dere engasjerte og har  særpreg, samt at dere får skryt fra engelske fans. Omtrent som FFK-fansen fikk av Klanen etter bortekampen i fjor ;)


vel supporter kulturen i Norge er ikke akkurat på topp, så jeg tror dere må ha noen "å se opp til" eller lære av, måtte det være italienske, franske, engelske, kroatiske  eller serbiske supportere. og at det ble litt mer bbb og zagreb har vel bare med klokan å gjøre.

---------------------------

BBB since.1986


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 09 aug 06, 14:31

Jeg følger med jeg....
Zoran har mange artige videoer fra diverse Dinamo kamper. Mye imponerende.
Dog med en noe yngre utgave av Zoran, men like engasjert...

---------------------------

Marching on together!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 aug 06, 15:12
Opprinnelig postet av math
Vel, etter å ha leste en del feature-artikler fra fotball-Balkan har jeg skjønt at fotball-scenen der er ganske vill, men dine synspunkter ang. dere kontra andre lands supportere (du nevner England og Italia) er nok ganske subjektive. Nå er ikke jeg ute etter å disse BBB eller kroatisk fotball, men blei ikke så veldig imponert over de youtube-klippa i denne tråden. Mye skrål og bluss, men ikke noe overlegent sammenligna med hva jeg har vært med på i f.eks England.


Engelske supportere er vel ikke noe å skryte av. Se bare kampene vi får servert derfra. Det er ikke noe å juble for. Greit at de er bedre enn oss, men sammenlignet med Italia er de smågutter. Noen kamper tar de av i England, men det er i fåtall.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 09 aug 06, 15:19
Vel, igjen. Subjektivt. Får servert derfra? Har du vært på kamp i England? Dessuten snakker vi litt to forskjellige supporterkulturer her. I England er man veldig på synge-bagen, mens Italia nok er flinkere på f.eks TIFO. Dette har liten tradisjon i England. Det er klart en del av trøkket har blitt borte med innførselen av all-seater-krav. Trist, men sånn er det jo blitt over hele Europa nå ...
Men EN viktig forskjell på Italia kontra England er at sistnevnte faktisk har gjort en grovjobb for å få bukt med pøbelpakket. Der har Italia fortsatt en jobb å gjøre. Var faktisk England sjøl, ved Maggie Thatcher, som la 5-års-suspensjonen på engelske klubber i Europa etter Heysel-bråket.

---------------------------

math


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 09 aug 06, 15:21
Hvis du leser innlegget mitt, har jeg skrevet Zoran!!!! les før du snakker

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 09 aug 06, 15:25
Hvem var den til?

---------------------------

math


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 06, 16:30
Opprinnelig postet av matkri
Hvis du leser innlegget mitt, har jeg skrevet Zoran!!!! les før du snakker



Que ???????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 06, 17:21
Mere fra kampen 

http://www.youtube.com/watch?v=TYfV84a4JNI    -  Tifoen 

http://www.youtube.com/watch?v=le4-3ZCUqPE     BBB baner

http://www.youtube.com/watch?v=NJlGnP29T-4&NR    hilsen etter kampen 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 06, 17:27
Opprinnelig postet av math
Vel, igjen. Subjektivt. Får servert derfra? Har du vært på kamp i England? Dessuten snakker vi litt to forskjellige supporterkulturer her. I England er man veldig på synge-bagen, mens Italia nok er flinkere på f.eks TIFO. Dette har liten tradisjon i England. Det er klart en del av trøkket har blitt borte med innførselen av all-seater-krav. Trist, men sånn er det jo blitt over hele Europa nå ...
Men EN viktig forskjell på Italia kontra England er at sistnevnte faktisk har gjort en grovjobb for å få bukt med pøbelpakket. Der har Italia fortsatt en jobb å gjøre. Var faktisk England sjøl, ved Maggie Thatcher, som la 5-års-suspensjonen på engelske klubber i Europa etter Heysel-bråket.


Hadde faktisk ikke brydd meg om å lese men når du sammenlikner så må jeg bare svare .  Før du begynner å skrive så bør du kanskje undesrøke litt om ting og tang. Engelske supportere ???? Det jeg kjenner til er kun enten slossing som f eks WM eller CH league kamper hvor gjestesupportere lager faktisk mer liv en hjemme supportere, Ja du kan sikkert snakke om Maggie loven men tror du at Englend er eneste land som har "supporter" låven. Jeg kan fortelle deg at i Kroatia er "billigere" å ha på seg en uregistrert pistol enn blus., i tillegg så er det enklere å vare mafioso enn supporter,. og uansett dette så holder på dem gutta med det .. Og ikke snakk om krigen. 60% av garden som forsvarte Kroatia var supportere.  

Og så snakker du om små blus greier og sånn... 

Se på dette her og så kan vi snakke da... 

http://www.youtube.com/watch?v=S8gS1C_0f-w&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=eUQTRswESsQ&mode=related&search=

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 06, 22:04
Og enda mer etter kampen så kanskje vi lærer noe om hva er meningen med supporterklubben 

http://www.youtube.com/watch?v=DKP7083vIUM

http://www.youtube.com/watch?v=dMtMgVuqFXw

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 aug 06, 23:05
Opprinnelig postet av Klokan
Og enda mer etter kampen så kanskje vi lærer noe om hva er meningen med supporterklubben 

http://www.youtube.com/watch?v=DKP7083vIUM

http://www.youtube.com/watch?v=dMtMgVuqFXw


Det er jo en drøm å se på, men det er fortsatt fjerne drømmer for meg som ønsker å se dette på Fredrikstad Stadion. Hadde PH konsentrert seg på å luke bort ikke-syngende istedenfor å arrangere barnedager på Torsnes så hadde vi kanskje vært et godt stykke på vei.

BBB er et skoleeksempel på hvordan supportere bør synge under kamp og lage show under kamp.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 10 aug 06, 00:02
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Klokan
Og enda mer etter kampen så kanskje vi lærer noe om hva er meningen med supporterklubben 

http://www.youtube.com/watch?v=DKP7083vIUM

http://www.youtube.com/watch?v=dMtMgVuqFXw


Det er jo en drøm å se på, men det er fortsatt fjerne drømmer for meg som ønsker å se dette på Fredrikstad Stadion. Hadde PH konsentrert seg på å luke bort ikke-syngende istedenfor å arrangere barnedager på Torsnes så hadde vi kanskje vært et godt stykke på vei.

BBB er et skoleeksempel på hvordan supportere bør synge under kamp og lage show under kamp.


 da regner jeg med å se deg i London

---------------------------

BBB since.1986


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 10 aug 06, 08:41
Nå rører du vel litt fært her Klokan. Jeg bare sammenligner litt forskjellige supporterkulturer, og hovedgreia i det innlegget var faktisk England vs. Italia (siden Rune Haugen trakk fram de to landene), og ikke Balkan/Kroatia. Har da heller aldri nevnt noen krig. 

Og nok en gang: Bare artig å få innblikk i forskjellige fotball-kulturer, også kroatisk. Ikke noe kritikk mot det.

---------------------------

math


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 aug 06, 23:12
I helgen vant Dinamo borte mot Pula.  Leder serien sammen med Hajduk og Zagreb med 3 seier etter 3 runder. 

Og så fant jeg dette her fra Arsenal kampen.... 
Dette må dere bare se og høre på trøkket 

http://www.youtube.com/watch?v=hv0iq73i834


---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 aug 06, 00:28
Pula ? Trodde de spilte fotball jeg, men så feil kan man altså ta

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Hajduk_babe

Knøttespiller

Ble medlem: 14 aug 06
Innlegg: 26

Lagt til: 14 aug 06, 10:34
Jepp! Møt meg der! Hajduk-dinamo..

---------------------------

Hajduk Split!!! ;)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 aug 06, 13:00
Dinamo vant igjen. denne gangen 4:1 mot nedryks kandidaten Medjimurje. Gleden ble mindre da Novotny måtte ut med skade og er borte i minst 1 måned.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 21 aug 06, 14:15

Det var ille...... godt det ikke var Tarik igjen da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 22 aug 06, 22:55

He he he. 5-6 timer igjen og London here we come.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 aug 06, 02:14

Er tilbake. He he he ... heeeelt konge.

 

Litt bilder her

http://www.badblueboys.hr/slike/thumbnails.php?album=341

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 aug 06, 02:33
Endret: 25 aug 06, 02:44

For alle som er interesrt i supporter ting les dette her ....

 

Forumet til Arsenal fans -  om kampen og BBB ....

http://www.arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=24932&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Og her er små raske klipp fra forumet da

Can you hear the Dinamo fans???
Can you belive they are that loud, especially considering that there is allmost 40000 Arsenal fans out there...
Respect to Dinamo fans!!!

-------------------------------------------------------------------------------------
Is it still raining in London?
BTW - BBB are still louder than 40 000 of the Arsenal`s fans

-------------------------------------------------------------------------------------
Look at the DZ`s supporters - even before the goal they were shoutng amd singing away with a 3-0 deficit.
Arsenal supporters at the stadium is a BIG JOKE compared with DZs.
Arsenal supporters need to get behind the team!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------
It does feel like it`s an away game tonight, especially as the Zagreb fans are so loud.

was at the game last night and quite enjoyed the game....however i was very dissapointed in the crowd atmosphere....we were being outdone by the away fans everytime.

 

View user`s profile Send private message Reply with quote

maradona [Triallist]

thumbs down thumbs up Posted: Thu Aug 24, 2006 7:19 pm

I thought the Zagreb support was absolutley fanatical, they put us to shame (apart from the bottle incident), wish I knew what they againt Gypsies though..
The reception that Theo got was amazing and thought the ref was a bit OTT in booking him. Can`t say that I was too impressed with Adebayor, Hleb was outstanding in the first half then totally dissappeared in the second.


---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 aug 06, 12:09
[quote=Klokan]

For alle som er interesrt i supporter ting les dette her ....

 

Forumet til Arsenal fans -  om kampen og BBB ....

http://www.arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=24932&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Og her er små raske klipp fra forumet da

Can you hear the Dinamo fans???
Can you belive they are that loud, especially considering that there is allmost 40000 Arsenal fans out there...
Respect to Dinamo fans!!!

-------------------------------------------------------------------------------------
Is it still raining in London?
BTW - BBB are still louder than 40 000 of the Arsenal`s fans

-------------------------------------------------------------------------------------
Look at the DZ`s supporters - even before the goal they were shoutng amd singing away with a 3-0 deficit.
Arsenal supporters at the stadium is a BIG JOKE compared with DZs.
Arsenal supporters need to get behind the team!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------
It does feel like it`s an away game tonight, especially as the Zagreb fans are so loud.

was at the game last night and quite enjoyed the game....however i was very dissapointed in the crowd atmosphere....we were being outdone by the away fans everytime.
 

 

 

View user`s profile Send private message Reply with quote

 

maradona [Triallist]

thumbs down thumbs up Posted: Thu Aug 24, 2006 7:19 pm

 
 
I thought the Zagreb support was absolutley fanatical, they put us to shame (apart from the bottle incident), wish I knew what they againt Gypsies though..
The reception that Theo got was amazing and thought the ref was a bit OTT in booking him. Can`t say that I was too impressed with Adebayor, Hleb was outstanding in the first half then totally dissappeared in the second.


[/quote]

Arsenal-supportere er vel noen av de minst høylytte som fins. Til og med Plankehaugen på sitt beste slår dem. Så at dere skulle slå disse på tribunen ble jeg ikke overraska over.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 aug 06, 12:18
Dette her sier vel sitt

We are Bad Blue Boys, better fans then THEY will ever be.
If the price for a world class team and a great stadium is that fans can` t see their team, and the stand is full of wankers, i`ll take losing to Arsenal 5-1 every time...
We had a few Celtic fans and a Millwall fan whith us. The Millwall guy was going: "You guys are f****g mental! " every few minutes...I consider that a compliment.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 aug 06, 23:21
Og i dag fikk Dinamo Auxere i Uefa kuppen. Akkuratt passe det ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Budala

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 17

Lagt til: 25 aug 06, 23:52

jeg ville likt at dinamo trakk crvena zvezda

skulle tatt første fly til Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 sep 06, 15:45
Endret: 05 sep 06, 15:45

DA spør jeg igjen.... avreise 27.08 til Frankfurt. Overnatter der hos "Exil Boys" gjengen. Minibuss (550 km.) til Auxere tidlig på morgenen på torsdag. Avreise til Frankfurt etter kampen og festen ... Hjemme på Torp flyplass  Fredag morgen 10 tiden. 

 

Den som vil send PM. Fortsatt rimelige flybilletter på Ryan Air.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Budala

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 17

Lagt til: 07 sep 06, 22:08

hva sier du til noen pils på søndag, klokan?

hvis du skal til Ullevål for å se Vål`enga vinne??

---------------------------

Ja zbog zena nisam htio,
A zbog Dinama sam pio,
Zbog Dinama, kad je gubio


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 sep 06, 18:09

Det ser ut som om det blir enten Hajduk eller Dinamo i Kroatia. Begge lag står med 7 seier av 7 mulige. Når det gjelder Europa så ser det meget svart ut da. Dinamo tapte hjemme mot fransk nedryks kandidat Auxere med 2:1. Slik dem spilte hjemmekampen så er det kun mirakler som kan hjelpe dem i bortekampen.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 06:39

Jeg har egentlig ikke sett noen andre fare med større løgn....her sitter du og maser om at kroatisk fotball og dinamo zagrep har flere tilskuere enn f.eks celtic vs. rangers og inter vs. milan. Altså har du i det hele tatt sett på hva du har klaget på?

I følge dine fattige linker så ser jeg en full stadion, men noen få som synger og klapper. Herregud, til og med Standard Liege uten full stadion klarte å synge bedre og lage mer liv! Så at du mener at old firm samt inter vs. milan lager dårligere liv enn dinamo zagreb alene er rett og slett for dumt.

Men for all del, Dinamo Zagreb lager bra med liv, men å sammenligne de med andre europeiske STORklubber, blir for dumt.

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 sep 06, 18:39

Nå skjønner jeg ikke mye hva du snakker om gutten. Hvor har jeg sagt noe slikt. Jeg har kun sammenliknet kamper mellom Dinamo og Hajduk med old firm eller Inter - Milano. Og dette har jeg gjort fordi disse kampene betyr like mye for folket i Kroatia som dem andre ... og så en ting til ... først så kan du lese hele linken, besøk Arsenal forumet og les om BBB i London så kan du komme tilbake.  Nei jeg har ikke sagt dem er best i verden men at BBB er en av største , mest organiserte, mest trofasate , mest fryktede og kjente supporter organisasjoner i denne delen av Europa . Det kan du jo undersøke selv.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 sep 06, 19:29
Endret: 19 sep 06, 20:50

Ja og en ting til. Jeg mener det er så mange andre tåpelige tråd som blir startet og det eneste er vel å hoppe over dem. Luer på hva er det som tvinger dere om å skrive sånne ting. Liker du meg ikke eller det jeg skriver da er det bare å hoppe over dette vel. Det har jeg sagt før og så lenge gutta som driver forumet synes det er ok at jeg i ny og ne slenger en resultat eller bilde da skjønner jeg ikke hva skal det ha å si vel.

Og når du påstår at jeg juger så skal du jammen få svar også. Vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne men kan like godt ta det fra starten da...

BBB ble grunnlagt i 1986 av oss 5 og eneste og alene grunnen var at vi så oss leie om å få juling av alt og alle hvor vi viste oss. Hvorfor fikk vi juling. Jo fordi vi representerte Zagreb som på en måte var "Bærum" i norske forhold. Ved side nav dette så var Dinamo på en måte eneste kroatiske klubben i davarende Jugoslavia. ja hajduk og andre var der også men Hajduk var mer komunistisk klubb (ikke supportere da) mens Dinamo var på en måte symbolet for Kroatia. Og dette var farlig ... hvorfor ? Jo for fra andre verdens krig var det jo tabu å si at en var Kroat. Det var fordi mange serbere ble drept av davarende kroatiske "Ustasja" regimet. Ja ta alle under samme ... Og slikt ble det BBB. Vi ble 50 til 100 dey første året men da ble det lettere å forsvare seg enn å gjemme seg to og to og bare håpe å ikke bli gjenkjent. Som tiden gikk vi ble flere og sterkere og med dette "farliger" det merket vi på hver kamp som hjemme så borte. Vi ble angrepet av hjemme supportere mens hjemme i Zagreb ble vi mål for polititet som øvde vold mot oss. Slikt ble det frem til 1989 da vi for første gang gikk til åpen kamp mot politiet. Så kom krigen i 1990. Ja det var oss supportere som meldte seg først i garden og forsvarte landet- Til og med presidenten Tudjam sa at hadde det ikke vært til oss (her er det snak om BBB, Torcida, Armada og alle andre supporter grupper i Kroatia) så hadde ikke serbere erobret kun 1/3 av landte men mye mer....

Hver gruppe mistet en hel haug av gode venner. Her er det snakk om 100-vis av gutter og menn. Da krigen sluttet den samme Tudjam bestemte at Dinamo er kommunistisk navn og skal slettes. Ja riktig det navne som var første ordet min nå 20 år gammel datter sa kommer til å bli slette. Takk for at dere fosvarte landet BBB. I 5 år har BBB blitt slått , besøkt av hemmelig politi, truet på livet, torturet og masse annet... Men gutta ga seg ikke--- Du kan tenke deg hvliken press det ble da President Tudjman holdt talet for stats TV hvor han forklarte at så lenge han lever blir det ikke Dinamo. Ja tenk deg hva skjedde først da han døde....

Og landet var i krigen, korupsjonen har vært der fra Tito og hva skjer... ja krigsprofiterer overta klubber. Kroatisk liga holder mål som kyprotisk eller estisk. Alt som er bra selges til utlandet. Klubber har ikke penger til å betal spillere, staten er ikke akuratt overflødig med penger heller og stadioner ser ut som ruiner...

Og nå tør du her å nevne Milan og Inter !!!!!!!!!!!

Gutten min... Vi tapte 3:0 i Zagreb mot Arsenal. Og uanset kom det 1000 stk i London. Av disse 1000 var minst 600 som reiste med buss.. Vi ble lurt av Arsenal og måtte til slutt betale billeter for 32 pund. 320 pund er for mange i Kroatia nesten en ukers lønn... Og uansett så vet dem ikke om dem får denne lønna.... Men gutta bryr seg ikke om penger for dem er det viktikgst å følge laget som dem elsker aller høyest ... Så neste gang du skriver om BBB ... hja skriv med respekt....

 For det fortjener dem virkelig.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Budala

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 17

Lagt til: 19 sep 06, 21:47

synes du forklarte deg bra der, Klokan

bra skrevet

---------------------------

Ja zbog zena nisam htio,
A zbog Dinama sam pio,
Zbog Dinama, kad je gubio


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 21 sep 06, 13:49
Endret: 21 sep 06, 13:51

Du driter deg selv på leggen her og det ser ut som du ikke har en smule peiling på supporterkulturen. Mange gutta i Zagreb har et veldig godt forhold med gutta i Celtic, du kan regne med at det nesten alltid er to-tre fra Glasgow som er til stedet på stadion når dinamo spiller noen sotre kamper, på bortekamper også. Og når de selv som har vært på sikkert hundrevis av old firms sier at de aldri har opplevd bedre stemmning og supporter som synger mer, så har du egentlig tapt. Det gjelder også uttalelser av Gilberto Silva, som etter kampen i Zagreb sa at det føltes som han var hjemme i Brasil, for det var bare her han hadde hørt så høylytte supportere før. Samme med adebayor. Det samme gjelder når dinamo spilte bort mot Fulham og vi ble "kåret" til årets beste borte supportere det året på fulham stadion. Eller når Hajduk spilte borte mot Roma og Torcida ble kåret til årets beste borte supporter på olimpico. men dette betyr egentlig ikke like mye som den respekten eller rykte vi har i hele europa. Uansett hvor du går så vet alle hvem bad blue boys er, de vet kanskje ikke hvem dinamo zagreb er, men de vet hvem bbb er. Jeg prøver for all del ikke skryte av oss selv og sier heler ikke at vi er uslåelige og verdens beste, men når du sier at standard liege med juletrær av noen supportere lager mer liv enn oss, så må noen forklare deg litt om et par ting når det gjelder supporter.

Og siden du aldri har vært på en dinamo kamp så...

---------------------------

BBB since.1986


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 21 sep 06, 15:52

Nei, jeg har ikke vært på en Dinamo-kamp, grunnen til at jeg har uttalt meg er diverse supporterklipp jeg har sett via linker på dette forumet. Det er trøkk på Dinamos kamper også, men ut i fra klippene jeg har sett så synes jeg bare en god del europeiske supportere (deriblant Standard Lieges supportere) er bedre.

Jeg mener ikke å rakke ned på noe som helst, dette er bare min mening etter å ha sett diverse klipp.

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 21 sep 06, 17:02
Endret: 21 sep 06, 17:03

jeg skjønner hva du mener. jeg har sett mange klipp jeg og, og jeg kan være enig at på noen så er ikke trøkket så fantastisk. bbb pleier alltid faktisk å komme med kritikk om seg selv etter en kamp, vi sier alltid at vi kan og må bedre, uansett hvor gode vi var. Men jeg må si deg at du ikke kan dømme ut i fra video du har sett på internett.  de fleste er filmet på tribune NORD hvor bbb står, når jeg ser disse så er ikke jeg heller noe imponert men dette skyldes selføleglig at han som filmer er omringet av personer som står såpass nærme mikrofonen og roper så høyt at vi bare kan hørre dem. Men for all del hvis du mener milan supportere er bedre enn oss så, men standard blir litt i det meste laget. Og husk at synging er ikke alt, vi var rundt 2000 i Milan, de var 100 i Zagreb, jeg vil heller bli overdøvet av dem enn å møte med 100 stk på en bortekamp i cl kvalikken.....

denne ble filma fra sør, jeg kan finne det samme klippet filmet fra nord og det vil væe vesentlig forskjell. Nå høres jeg ut som den brieferen

http://www.youtube.com/watch?v=SkQHdwC_l58

 

 

---------------------------

BBB since.1986


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 sep 06, 11:18
www.youtube.com/watch

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 sep 06, 08:05
Og da er Europa eventyret ferdig for i år. Uuuuuuuuaghhhhhhh !!!! Nå er jeg skuffa igjen. tapte 5:2 sammenlagt mot møkka laget Auxere. Men slik er det vel for tiden. Kroatisk klubb fotball er i Europas bakgård og på linja med Kypros, Albania og andre.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 sep 06, 11:20

Bilder fra Auxere. Ikke akurat beste reklame for BBB men bilder er bilder

 

www.badblueboys.hr/slike/thumbnails.php

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 01 okt 06, 12:02

Klokan!

 

Dinamo Zagreb er bedre enn Auxerre, men dere var ikke langt unna. Jeg håper at Dinamo får E-Cupkamp i næheten av Fredrikstad, så jeg får sett dem og BBB. Hva hadde du gjort hvis FFK møtte Zagreb i kvallik til UEFA-Cupen?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 okt 06, 14:15
He he he... blodet er jo tjukkere enn vann vel. Men jeg håper det skjer aldri. Hvor skal jeg huse alle dem gærninger som ville ha kommet hit da ?????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 okt 06, 14:21
Endret: 01 okt 06, 14:22
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Klokan!

 

Dinamo Zagreb er bedre enn Auxerre, men dere var ikke langt unna. Jeg håper at Dinamo får E-Cupkamp i næheten av Fredrikstad, så jeg får sett dem og BBB. Hva hadde du gjort hvis FFK møtte Zagreb i kvallik til UEFA-Cupen?

 

Og kampen da ??? Skal ikke si at Auxere var mye bedre men det er typisk Dinamo da... Første kampen i Zagreb har de skudd i stople og tverrligger i tillegg til to 100% sjanser. OK slikt skjer vel., Og så i Frankrike da... Presser på første 15-20 minutter og får anulert et mål for offside som fantes ikke (derfor blus på banen da) i tilleg så leder Auxere 2:0 i pausa og Dinamo i løpet av 10 første minutter i andre omgang brenner to sjanser , treffer stolpe og reduserer. I tillegg , litt subjektivt kanskje men, så kunne dommeren blåst straffe og... Og så kontrer Auxere 3:1 og da er det ferdig.... 

Hadde det ikke vært slikt hvert j.... år så hadde jeg følt meg snitt og hadde vært forbannet på flaks og dommer. Men når det er slikt nesten hvert år da er det mer tegn på udiktighet enn uflaks vel...

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 15 okt 06, 11:27
Da er landslagspausen over og Dinamo vant hjemme med 4-1 mot Varteks. Håper jeg kan skaffe bilder av det 3. målet som var meget spessielt. Da Silva (han som skorte første mål mot England) assisterte med brassespark til Vugrinec som brasset i mål.  Ja de ble mye brasser da... He he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 15 okt 06, 20:52
Hadde vært gøy! Gjør det! eller film

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 okt 06, 18:11

Her har du alle mål fra lørdag. Brassemål er nr 3. 

 

www.youtube.com/watch

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Budala

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 17

Lagt til: 16 okt 06, 19:06
ganske vakkert mål det

---------------------------

Ja zbog zena nisam htio,
A zbog Dinama sam pio,
Zbog Dinama, kad je gubio


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 16 okt 06, 21:00
Zoran, du som følger med, hva er markedsverdien på Zagrebs toppspillere? Er økonomien der nede bra? Landet er jo talentfabrikk, har jo ikke tapt på hjemmebane siden 1990. Hele landets historie! Har jeg rett eller, Zoran?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 okt 06, 01:51

Tja.... av dem gutta som spiller i hjemlige serien er det kun 3 som er fast på landlaget... Modric, Da Silva og Corluka.

Modric har jeg faktisk tipset FFK om for 3 år siden men ... Da spilte han på "farmer laget" til Dinamo da. For øyeblikket er Modric verdt et eller annet sted mellom 7,5 og 10 Millioner Euro. Det er i hvertfall det Bayern München og Arsenal er villig til å betale for ham. Da silva vil koste 5-6 og Corluka det samme.  Niko Kranjcar som var kroatias og Dinamo`s største talent på lenge ble solgt til Pourtsmoth for 4,5 millioner Euro. Og det er det vel.. Resten av gutta spiller i utlandet og er verdt fra 3 til 15 millioner Euro da...

 

Når du skriver talentfabrikk... tjaaaaaaa... ikke nå lenger. Det blir mindre og mindre med unge og låvende gutter. Håper det er bare dårlig trend da...

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 23 okt 06, 09:15
Endret: 23 okt 06, 09:15

Og Dinamo fortsetter å vinne. Lørdag ble det seier 4:0 borte mot hjemmesterke Osijek.  

 

her er bilde med BBB . Ganske bra spør du meg

Her kan du se andre bilder fra kampen

www.badblueboys.hr/slike/thumbnails.php

og her er tabbellen

1 Dinamo 10 9 1 0 27 : 7 +20 28
2 Hajduk 11 9 1 1 20 : 7 +13 28
3 Varteks 11 6 1 4 20 : 19 +1 19
4 Međimurje 11 6 0 5 16 : 18 -2 18
5 Zagreb 11 5 1 5 12 : 13 -1 16
6 Slaven Belupo 11 5 0 6 15 : 14 +1 15
7 Šibenik 11 5 0 6 16 : 17 -1 15
8 Pula 11 4 2 5 14 : 13 +1 14
9 Osijek 11 3 4 4 11 : 16 -5 13
10 Rijeka 10 3 1 6 18 : 22 -4 10
11 Kamen Ingrad 11 2 1 8 13 : 25 -12 7
12 Cibalia 11 2 0 9 12 : 23 -11 6

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 24 okt 06, 18:02
Er Zagreb en annen klubb i Zagreb?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 okt 06, 14:25

Yep.... Det er på en måte lillebror.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 okt 06, 18:25

Og der kom første "tabbe" for Dinamo i serien. Klarte kun 1:1 borte mot svake Slaven Belupo.  Synd det. Det ser ut som om det blir virkelig bykje slagsmål mellom Hajduk og Dinamo i år.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 okt 06, 02:29

Og bilde selvfølgelig

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 okt 06, 02:51
Hm... Nr 8 på tabellen gir meg assosiasjoner til helt andre aktiviteter enn fotball.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 okt 06, 09:18

Ha ha ha ... Pula er faktisk en by i Kroatia . Men skjønner hva du mener...

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 29 okt 06, 09:37
Opprinnelig postet av Klokan

Ha ha ha ... Pula er faktisk en by i Kroatia . Men skjønner hva du mener...

 

 

 

Hva da?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 nov 06, 23:02

Dinamo vant 1:0 mot Rijeka i en hengekamp. Leder serien uten tap....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 01 nov 06, 23:05
Hehe. hvor mange kamper er spillt?

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 02 nov 06, 10:02
Opprinnelig postet av Klokan

Ha ha ha ... Pula er faktisk en by i Kroatia . Men skjønner hva du mener...

 

 

He he har vært der og gjort det....

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 nov 06, 17:48

12 kamper  10 seiere og 2 uavgjorte ...

 

I tillegg  se her ... folk har klaget ang denne tråden....

Legg merke hvor mange er det som har lest FFK tråden jeg har på BBB

 

www.badblueboys.hr/forumv2/index.php

 

Tråden heter Norveska

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 03 nov 06, 16:55

Skjønner ikke hvorfor folk klager på denne tråden... Har ikke hørt noe jeg da men...

 

Off-topic: Zoran, på cupfinalen står  du på plassen din med en gang... Du så jo åssen det gikk da du fløtta deg?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 nov 06, 09:18
Opprinnelig postet av 6611-FFK
Opprinnelig postet av Klokan

Ha ha ha ... Pula er faktisk en by i Kroatia . Men skjønner hva du mener...

 

 

He he har vært der og gjort det....

 

Fy skam deg...... Har du pula i Pula ?????   He he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 nov 06, 21:55

Og da kom det første tapet for Dinamo. Har ikke tapt i serien siden april måned. Det måtte komme en gang og det kom borte mot Sibenik med 2:1 etter å ha ledet med 1:0 .

 

Synd det men pytt pytt.

Her er tabbelen

Poz Klub Uta Pob Ner Por Razlika pog. Bod
1 Dinamo 13 10 2 1 30 : 10 +20 32
2 Hajduk 13 10 2 1 22 : 7 +15 32
3 Zagreb 13 7 1 5 17 : 14 +3 22
4 Međimurje 13 7 0 6 21 : 21 0 21
5 Varteks 13 6 2 5 21 : 24 -3 20
6 Šibenik 13 6 1 6 19 : 19 0 19
7 Pula 13 4 4 5 16 : 15 +1 16
8 Rijeka 13 5 1 7 23 : 24 -1 16
9 Slaven Belupo 13 5 1 7 16 : 18 -2 16
10 Osijek 13 3 6 4 14 : 19 -5 15
11 Kamen Ingrad 13 2 1 10 14 : 28 -14 7
12 Cibalia 13 2 1 10 13 : 27 -14 7

 

Og her er et bildet fra kampen

Klikni za sliku u punoj veličini

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 nov 06, 23:00
Opprinnelig postet av Klokan

12 kamper  10 seiere og 2 uavgjorte ...

 

I tillegg  se her ... folk har klaget ang denne tråden....

Legg merke hvor mange er det som har lest FFK tråden jeg har på BBB

 

www.badblueboys.hr/forumv2/index.php

 

Tråden heter Norveska

 

Kunne du ha oversatt noen av de postene der, Zoran ? Var innom og skjønte ikke en dritt....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 nov 06, 12:38

Ja ja ... det måtte komme .. og sånn er det bare når du trener et av kroatias største lag.  Treneren fikk sparken i går. Litt merkelig nåe en tenker at han vant serien i fjor og tapte vel kun 3-4 kamper av 40 seriekamper . Men det holder ikke når du sitter på Dinamo benken det.. Målet er å komme ut i Europa og i.o.m. at Dinamo røk ut og + tap i siste kamp da ble det fyken på døra. Den nye treneren heter Branko Ivankovic og er mest kjent som landslags trener for diverse Asia og Afrika lag. Positivit med dette er at han for med seg Zvonimir Soldo som hjelpetrener. En av gutta som vant bronse med Kroatia i WM 98 og en av virkelig STOOOOOREEEE gutter i Stuttgart VBF i Bundesliga. Det snakkes også om at Boban kan komme inn i aparatet men det må vi se. Dessverre er det slikt at klubben ledes og på en måte leise av en person som vil være lik Berlsucconi i AC Milan og da..................

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 07 nov 06, 15:06
Opprinnelig postet av Klokan

Ja ja ... det måtte komme .. og sånn er det bare når du trener et av kroatias største lag.  Treneren fikk sparken i går. Litt merkelig nåe en tenker at han vant serien i fjor og tapte vel kun 3-4 kamper av 40 seriekamper . Men det holder ikke når du sitter på Dinamo benken det.. Målet er å komme ut i Europa og i.o.m. at Dinamo røk ut og + tap i siste kamp da ble det fyken på døra. Den nye treneren heter Branko Ivankovic og er mest kjent som landslags trener for diverse Asia og Afrika lag. Positivit med dette er at han for med seg Zvonimir Soldo som hjelpetrener. En av gutta som vant bronse med Kroatia i WM 98 og en av virkelig STOOOOOREEEE gutter i Stuttgart VBF i Bundesliga. Det snakkes også om at Boban kan komme inn i aparatet men det må vi se. Dessverre er det slikt at klubben ledes og på en måte leise av en person som vil være lik Berlsucconi i AC Milan og da..................

 

 

 

Klubben ledes av en gammel gubbe på 100år som ikke vet forskjellen på opp og ned, og en av de største mafiosane i Kroatia. En mann som lover så mye men oppfyller så lite, og skyver alltid skylden fra seg. det ensete han tenker på er hvordan han kan dra nytte av spiller kjøp og spiller salg, så han kan tjene et par milioner på det. Han er også kjent for å ha de dummeste uttalelsene.....styret må gå!

 

anti-Mamic

---------------------------

BBB since.1986


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 07 nov 06, 18:56
Ja,men uansett, det er merkelig å sparke treneren, men hvis han nye kan føre Dinamo ut i Europaer det bare bra... Kanskje FFK møter demi UEFA neste år?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 nov 06, 17:16

Grunnet landlagskamper og tett program ble det spilt seriekamper forrigge onsdag. Ny Dinamo trener startet med seier over Pula med 5-1

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 nov 06, 18:20
Hvor ville du stått hvis det ble europa-cup kamp mellom FFK og Dinamo, Zoran ? Delt deg i to eller no` sånt ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 13 nov 06, 20:56
Hey, Zoran!!! Har du lagt ut noen bilder av deg og kongepokalen på hjemmesidene til BBB? Hva sier dem om det?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 nov 06, 07:30
Endret: 15 nov 06, 07:33

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Hey, Zoran!!! Har du lagt ut noen bilder av deg og kongepokalen på hjemmesidene til BBB? Hva sier dem om det?

 

Bilder så jeg riktignok på forumet der, men teksten skjønte jeg ikke mye av. For å være helt ærlig så det nesten ut som når ilderne mine raste over tastaturet når jeg hadde dem, da så setningene noe a la det her:

 

igraci trce prema njemu i daju mu poakal, on sav sretan 

 

Eller, poakal må da være pokal?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 15 nov 06, 16:00
Yeps... jeg har lagt dem på forumet... Fikk masse SMS-er rett etter kampen med gratulasjoner for seieren...  Om pokalen ble det ikke mye.... Men selvfølgelig gutta synes det er tøft gjort av FFK da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 18 nov 06, 00:29
Dinamo Zagreb v.s Hadjuk Split = det nærmeste man kommer hockey innen fotball. Makan til grisetaklinger og stygge albuer mot hverandre. Moro å se på klippene på youtube. Det må være en drøm å spille for bad blue boys slik liv de skaper på tribunen. Leste på forumet til Arsenal, hehe de hadde vist blitt flaue etter å ha blitt sunget i senk på sin egen hjemmebane.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 nov 06, 19:59
Endret: 18 nov 06, 20:01

Og i dag vant Dinamo igjen. Det ble 4:0 hjemmeseier mot bånnlaget Cibalija. Nu trener starter med to seier og 9:1 i målforskjell.  Dessverre er det andre ting som enn fotball som er hovednyheter fra denne kampen. Kampen ble spilt foran kun 4-5 tusen mennesker og helt uten BBB. Gutta hadde stille protest mot styre som byttet ut treneren og som gjør mye annet rart. De lover Europacup kamper og alt mulig men er klare til å selge Dinamo trio som spiller på landslaget. Greit at klubben kommer til å tjene mellom 25 og 30 millioner Euro på disse 3 men problemet er at halvparten av disse pengene kommer til å forsvinne i lommer på griske agenter i stedet for kjøp av nye spillere. Ved siden av dette og i forbindelse med protester fikk ikke gutta å ta med seg en eneste banner på tribunen. Meninga var om å samle som mest som mulig av kroatiske flagg for å minnes 18.11.1991 dagen da byen Vukovar falt i serbiske hender. Ikke nok med det men det legendariske banneret "Dinamo Svetinja" (Dinamo Heligdom) som har i siste 20 vært på hvere eneste kamp Dinamo har spilt ble også forbudt til å ta med på stadion. Derfor ble gutta enig - ingen banner ingen folk på stadion.

Her kan dere se banneret jeg snakker om

 

 

Klikni za sliku u punoj veličini

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 nov 06, 15:36
Må si de er flinke til å samle seg om en besltuning der. Må være stor solidaritet i den byen. Tviler på at klubben har råd til å ha tomme tribuner resten av sesongen. Tipper de bannerne kommer tilbake rimelig kjapt :)
Hvis ikke folket savner fotballen så sterkt at de kommer tilbake før loven blir gjort om! Blir sikkert en utholdenhetskonkurranse mellom supportere og klubb.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 nov 06, 19:12

Dinamo vant i dag borte mot Kamen Ingrad med 2:0 og fortsatt kniver med Hajduk om 1. plass.

Her er tabellen etter dagens kamper. Rijeka og Varteks spiller klokka 20.00. Dinamo har en kamp mindre spilt enn Hajduk

I.o.m. at kampen er nesten ferdig og gutta har ikke kommet hjem bilder fra kampen kommer senere.

Poz Klub Uta Pob Ner Por Razlika pog. Bod
1 Dinamo 16 13 2 1 41 : 11 +30 41
2 Hajduk 17 13 2 2 31 : 10 +21 41
3 Zagreb 17 10 1 6 26 : 17 +9 31
4 Šibenik 17 8 3 6 25 : 21 +4 27
5 Varteks 16 8 2 6 27 : 28 -1 26
6 Međimurje 16 8 1 7 23 : 25 -2 25
7 Rijeka 16 7 1 8 27 : 28 -1 22
8 Slaven Belupo 17 6 2 9 18 : 23 -5 20
9 Osijek 17 4 7 6 17 : 26 -9 19
10 Pula 17 4 5 8 18 : 23 -5 17
11 Cibalia 17 3 1 13 16 : 33 -17 10
12 Kamen Ingrad 17 2 1 14 16 : 40 -24 7

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 nov 06, 22:53

Som jeg sa til Rune .. Bra for Dinamo . Får mye penger, men dårlig for gutten. Spørs om han får spilt mye der...

 

www.fodboldnyt.com/nyheder.php

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 des 06, 21:04
Da er det spilt siste runde føe vinterpausa da. Dinamo vant 2:1 og har like mange poeng som Hajduk Split men Dinamo har en kamp mindre spilt da. Når denne kampen går vet jeg ikke. Kampen i går gikk på tv og var en merkelig greie. BBB boikotter enda styre og politiet og det var kun 3000 mennesker på byderbyet. Første omgang kunne en høra hva spillere sa ute på banen. Andre omgang ble noe helt annet da BBB satte i gang med synging. Dessverre det værte ikke lenge før presidenten sendte insatspolitiet på tribunen og da ble det ganske stygge scener hvor politimen slå alt og alle med køller, sparket folk som lå på bakken .... ja stygt var det. Flaks at det er pause og vi for håpe at ting ordner seg frem til seriestart igjen....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 des 06, 21:13

Litt av et stadium Dinamo planlegger....Kapasitet 60 000

http://www.stadiumguide.com/maksimirnew.htm

 

Fyller de den stadion hver seriekamp Zoran?

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 des 06, 21:28

Slik situasjonen er nå aldri i livet. Det er blitt en meget ugunstig situasjon for å være supporter i Kroatia. Selvfølgelig takket vare idioter som har fått det til.For mye bråk har ført til "Supporter lov" akkuratt som i England. Problemet er at Kroatisk (generelt i hele Balkan og fleste av Østblok land) politi ar utrolig brutal og folk tør rett og slett ikke å dra på kamp. Derfor er det for øyeblikket gjennomsnittet på Dinamo stadion mindre en 10 000 tilskuere. OK stadion ser ikke ut og det er ikke tak på den så komfor har mye å si også.  Klart at Zagreb som by trenger en stadion med så stor kapasitet. I min tid så var gjennomsnittet på 40 000 som er helt konge og i.o.m. at landslaget spiller de fleste kamper i Zagreb da.....

Når det gjeler utbygging da..... Hvert år så sies det vi bygger`n til neste år, så jeg tror ikke før jeg få se det. Økonomien i landet er fortsatt ganske svak og jeg er redd situasjonen hvor de begynner på bygging og midt i prossesen må de ha flere penger. Da er det enten Dinamo uten stadion i mange år eller å selge hele driten til en hai som Abramovitsj f. eks....

Vi går i kjempe spennende tid og tja vi for se... Det ser ikke så verts ut. Det er første gang klubben har sagt nei til å selge beste spillre... før så var det hver gang vi ble slått ut av Europa så ble landlagsspillere solgt til første man som kom med par millioner Euro... Nå har dem en brasse som er verdt minst 10 millioner Euro og to andre som er Zagreb produkter som er verdt minst 6-7 millioner hver... (Euro selvfølgelig)  Hvis disse blir til neste år, Jens Novotny blir frisk og får ordentlig trening , Igor Biscan kommer tilbake (som det sies) og laget klarer å kjøpe par av dem beste i Kroatia... jaaa.... Det kan bli spennende....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 10 des 06, 22:19
Syns det er litt stille her Zoran... Kom gjerne med noe mer om Zagreb! Morsomt å hære om kulturen osv der nede...

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 des 06, 16:48

Ikke noe å skrive... Sesongen er ferdig. Dinamo vant hengekampen mot Medjimurje borte med 3:2. Nå er det pause frem til vi skal til Rijeka. Den som vil kan henge samen med oss... Blir mye reising skal jeg si. Vi drar fra Torp fredag kveld og er i Frankfurt rundt midtnatt. Tar fly fra Bonn lørdag formiddag og er i Rijeka sånn rundt 13-14- leier Minibus og kjører til Rijeka for å se på kampen. Etter kampen kjører vi til Zagreb og der er det overnatting. Søndag er det retur fra Zagreb til Bonn og dereter fra Frankfurt til Torp. Hjemme søndag kveld sånn rundt 22 tiden vel...

 

Det ser ut som om det blir skikkelig spenning i år da det skylder kun 3 poeng mellom Dinamo og Hajduk. I år spilles det for første gang 3 runder... Hvordan har dem tenk det skjønner jeg ikke men...... Vi får se....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Budala

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 17

Lagt til: 11 des 06, 21:48

hvor mye kommer turen til rjeka koste??

---------------------------

Ja zbog zena nisam htio,
A zbog Dinama sam pio,
Zbog Dinama, kad je gubio


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 des 06, 23:29

Det klarer du å regne ut selv vel.... Er ikke du litt for unge enda ???

WWW.ryanair.com

www.germanwings.com

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Budala

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 17

Lagt til: 12 des 06, 20:23
hva er aldersgrensen da?? :)       er 24 her

---------------------------

Ja zbog zena nisam htio,
A zbog Dinama sam pio,
Zbog Dinama, kad je gubio


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 des 06, 00:16
Tjaaaaaaaaaaa... 24??? du er akkuratt på grensa.... Er du snil og tar med deg par flasker med Sljiva eller Loza.. da kan det hende at du kan bli med ... HE HE HE

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Budala

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 17

Lagt til: 13 des 06, 16:12

hehehe stor mulighet jeg tar med litt

da kommer jeg til å synge denne sangen

 http://youtube.com/watch?v=kmCeFxqxBOY&search=croatian

ganske bra tysk sang :)

---------------------------

Ja zbog zena nisam htio,
A zbog Dinama sam pio,
Zbog Dinama, kad je gubio


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jan 07, 19:53
Opprinnelig postet av Klokan

Ja ja ... det måtte komme .. og sånn er det bare når du trener et av kroatias største lag.  Treneren fikk sparken i går. Litt merkelig nåe en tenker at han vant serien i fjor og tapte vel kun 3-4 kamper av 40 seriekamper . Men det holder ikke når du sitter på Dinamo benken det.. Målet er å komme ut i Europa og i.o.m. at Dinamo røk ut og + tap i siste kamp da ble det fyken på døra. Den nye treneren heter Branko Ivankovic og er mest kjent som landslags trener for diverse Asia og Afrika lag. Positivit med dette er at han for med seg Zvonimir Soldo som hjelpetrener. En av gutta som vant bronse med Kroatia i WM 98 og en av virkelig STOOOOOREEEE gutter i Stuttgart VBF i Bundesliga. Det snakkes også om at Boban kan komme inn i aparatet men det må vi se. Dessverre er det slikt at klubben ledes og på en måte leise av en person som vil være lik Berlsucconi i AC Milan og da..................

 

 

 

Tenkte bare å få tråden litt høyere opp. snart blir den aktuell igjen. Med tanke på seriestart og masse annet.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 23 jan 07, 00:10

da< er første treningskampen unnagjort. Vant 3:1 over 1. divisjonslaget. meget bra med BBB for en treningskamp borte. 400 km fra Zagreb. Litt slåssing i gater med Hajduk Split supportere. Det er mange av dem i områder rundt metkovic der hvor kampen ble spilt.

 

Her er bilder

 

www.badblueboys.hr/slike/thumbnails.php

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 30 jan 07, 00:31

Hmm...

 

Dinamo holder faktisk et brukbart nivå etter resultatet å dømme,

...selv om de muligens var litt heldige i akkurat denne treningskampen.  

 

 

Wisła Kraków - Dinamo Zagrzeb 0:0

Wisła: Emilian Dolha - Marcin Baszczyński, Maciej Stolarczyk, Michael Errol Thwaite, Marek Zieńczuk - Hristu Chiacu (75 Piotr Brożek), Jacob Burns, Konrad Gołoś, Marek Penksa - Paweł Brożek (70 Jean Paulista), Patryk Małecki (75 Tomasz Dawidowski)

Dinamo: Ivan Turina (46 Tomislav Vranjić) - Vedran Ćorluka, Dino Drpić (60 Carlos), Carlos (46 Gordon Schildenfeld), Hrvoje Čale, Zoran Mamić (46 Ognjen Vukojević), Nikola Pokrivač (62 Ante Tomić), Mihael Mikić (46 Darijo Jertec), Davor Vugrinec (69 Sasko Pandev), Luka Modrić (77 Sammir), Eduardo (62 Josip Tadić).


---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 jan 07, 16:06

Tjaaaaaaaa.... ut fra referater i kroatiske aviser så har laga spilt jevnt. Dinamo bommet på straffe. Journalister var mer opptat av dette at dommer trion kom 50 minutter for sent og at hjelpetreneren til Wisla dømte en straffe til Dinamo som ikke var straffe i det heletatt .... he he he  tuller med det siste da... Og at andre omgang ble spilt i mørke p.g.a. dårlig belysning på stadion da....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 30 jan 07, 17:45
Endret: 30 jan 07, 18:50

Det stemmer.

Dommertrioen kom for sent. Hjelpetreneren til Wisla måtte dømme de første 5. minuttene. Lyset var elendig osv.

De ern`te så ille nøye på det i Tyrkia vettu... :-)

 

Dere fikk dog mye skryt for alle de bannerne som ble hengt opp rundt banen i denne kampen.

Dette ble gjort av et titalls tilreisende Dinamo-supportere,   

...og den skryten kom faktisk fra nettstedet til Wisla Krakow !    

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 31 jan 07, 10:01
Det blir enda mer i morgen. Da er det meningen at Dinamo skal spille mot OFK Beograd. BBB har sagt at de får ikke låv å spille treningskamper mot serbiske lag. Så det er bare å vente og se hva skjer. Det høres litt brutalt ut at supportere skal bestemme hvem skal det spilles treningkamper mot da men saken er at på kroatisk språk heter disse kamper vennskaps kamper og du vet da blir det bråk hvis en skal spille "vennskaps kamper" mot lag fra enkelte land..

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 31 jan 07, 17:04
Det må bli leven..!

Eller som de sier i FIFA 06; "Or, the match is only friendly in the word, "friendlymatch.. ""

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 feb 07, 16:12
Endret: 10 feb 07, 16:13

Da er vi i gang igjen. Om en uke fortsetter serien. Her er kamper som spilles til helgen

17.2.2007.   Varteks Slaven Belupo  
17.2.2007.   Zagreb Šibenik  
17.2.2007.   Kamen Ingrad Pula  
17.2.2007.   Cibalia Međimurje  
17.2.2007.   Hajduk Osijek  
17.2.2007.   Rijeka Dinamo  

 

og her er tabbellen da...

1 Dinamo 15 2 1 +32 47
2 Hajduk 14 2 2 +22 44
3 Zagreb 10 1 7 +8 31
4 Šibenik 9 3 6 +7 30
5 Varteks 8 3 7 -2 27
6 Međimurje 8 1 9 -4 25
7 Rijeka 7 2 9 -2 23
8 Slaven Belupo 7 2 9 -4 23
9 Osijek 5 7 6 -8 22
10 Pula 4 6 8 -5 18
11 Cibalia 3 2 13 -17 11
12 Kamen Ingrad 2 1 15 -27 7

For dere som er interesert i å se og oppleve noe spessielt kan jeg nevne at Dinamo møter Hajduk i Zagreb den 24.02. Det blir mulighet for å se kampen live på TV enten hjemme hos meg eller, hvis det blir for stor interesse, et annet sted med parabol.  I tillegg så møtes dem to laga en gang til før serieslutt. Vet ikke enda hvor men uansett så regner jeg med at Miroslav og jeg drar nedover til å se kampen. Er det flere som er interesert i dette da er det greit å begynne å tenke på det nå så vi kan ordne overnatting , transport, kampbilletter og annet. Regner med at denne kampen blir rene seriefinale....

 

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Budala

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 17

Lagt til: 16 feb 07, 18:58
ko od vas idete na Thompson konsert u Gøteborgu ??

---------------------------

Ja zbog zena nisam htio,
A zbog Dinama sam pio,
Zbog Dinama, kad je gubio


BBB-NORWAY

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 16 feb 07, 20:55

Opprinnelig postet av Budala
ko od vas idete na Thompson konsert u Gøteborgu ??

 

radije si ostavim pare za ljeto, za tekme, al ko hoce nek izvoli...

e da klokane znam da ima jos do one zadnje tekme(protiv hajduka) al ak budes isao na tekmu budem ti ja polsao to-stangs flagg ak hoces!?

---------------------------

Maksimir te zove


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 feb 07, 15:19
Endret: 19 feb 07, 15:20

Altså.. ikke ødelegg tråden min. Her skrives det kun på norsk. Vil dere skrive kroatisk finn en annen tråd.

 

Dinamo vant første kampen i vårsesongen. Seier borte over Rijeka med 3:2 etter å ha ledet med 3:0 slapp gutta 2 mål i siste 5 minutter og det med en mann mer på banen. De vant 3:0 11 mot 11  og tapte 2:0 11 mot 10. he he . Bra med BBB på tribunen også. Litt over 2000. Det var enormt med sikkerhet men uansett ble det blussing fra begge sider. Først kjørte Armada (Rijeka supportere) showet og rette etter dem BBB med en fin fin banner hvor det sto DAMER FØRST: he he he

 

Klikni za sliku u punoj veličini

Flere bilder.

www.badblueboys.hr/slike/thumbnails.php

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 25 feb 07, 04:19
Endret: 25 feb 07, 04:19
Gratulerer med dagen DUDU!!!!!!  Gratulerer Dinamo! Også ikveld har vi bevist at vi er beste lag i Kroatia, ikke bare på banen men også på tribunen! "SAVA OG SPILLERNE KOMMER OG GÅR MEN VI BLIR ALLTID FOR DEG DINAMO ZAGREB"!!!!!!

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 feb 07, 04:47
Endret: 25 feb 07, 04:48

Kort om kampen .... kjedelig derby. Dinamo putter på to feil gra Hajduk forsvar. begge to skåres av Dudu (Eduardo Da Silva) som skårer sitt 21. og 22. mål på 20 kamper. I tilleg så skårte han 2 mot Israel og 1 mot England i EM kvalikken. Altså gutten er giftig som bare det. Dessverre tror jeg han forsvinner til sommeren fordi Dinamo har ikke råd til å si nei til en pris på mellom 80 og 100 millioner kroner for ham....

 

Fin og elektrisk stemmning på tribuner. Torcida (Hajduk supportere) i meget stor tall. Største på mange år... Ca.. 5000. Fint med bluss og flagg fra begge sider. Ingen bråk og rundt 1400 politimenn rundt kampen. Kampen var også prøve for kroatisk fotball forbund innfør UEFA da Ungarn og Kroatia søker om EM i 2012. Største kandidaten er Italia og jeg må innrømme at jeg blir meget skuffet hvis vi ikke får det. Spessielt med tanke på alt som skjedde i Italiensk fotball i det siste året.

Bilder ??? vent jeg må se ...

www.badblueboys.hr/forumv2/index.php

Her er i hvertfall linken for tråden om kampen. Bilder kommer etterhvert. Klikk deg også på andre linker på tråden for da kommer du sikkert til galeriet da....

Dinamo leder nå med 6 poeng. Det er 13 kamper igjen. Den kroatiske ligaen har 12 lag og fra og med i år spilles den i 3 runder. Hvordan bestemmes det hva hvor og når vet jeg ikke. Miroslav og jeg kommer til å ta oss en tur enten til bortekamp mot Rijeka eller hjemme mot Hajduk. Begge kampene spilles i månedskifte april/mai. Er det flere som er interesert bare si ifra. Jeg kommer med nærmere info. Før du planlegger noe husk at FFK sessongen er i full gang da....

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 feb 07, 10:50
Opprinnelig postet av Klokan

 Først kjørte Armada (Rijeka supportere) showet og rette etter dem BBB med en fin fin banner hvor det sto DAMER FØRST: he he he

 Flere bilder.

www.badblueboys.hr/slike/thumbnails.php



Haha, herlig bannertekst! 

Flotte bilder også, de viser kultur og lidenskap!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 feb 07, 13:48

Og enda en fin fin melding. Denne gangen til Hajduk supportere.

Som dere sikkert kan se på bildet så er BBB i ferd til å brenne Torcida bannere. Og da kommer meldingen som betyr noe slik som " 16 ÅR MED VELYKKET SAMARBEID, DERE LAGER DEM VI BRENNER DEM"    ha ha ha ha ha ha ha ha

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 feb 07, 15:29
Endret: 25 feb 07, 15:30

Her er en liten videoklipp fra i går

 

media.vecernji-list.hr/multimedia/index2.php

 

P.S. du må sikkert vente litt til den lastes opp

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 25 feb 07, 23:15
Endret: 25 feb 07, 23:21

Det spiles to kamper i cupen den første spilles det hjemme i Zagreb den 14.3 . Andre kampen er i Split 28.3! Altså dette er 1/2 finaler i Kroatisk cup ( Ikke så spennende ) men så lenge vi møter hajduk kan dette være overaskelser ........ALLTID!!!!  HUSK UTESERVERINGEN I KROATIA HAR BEGYNT FOR FULLT DA!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 feb 07, 22:08
Endret: 26 feb 07, 22:08
Bluemadnes. Jeg  tror du har enda ikke skjønt at Dinamo og Hajduk møtes en gang til i serien også... OG det er den kampen jeg tenker vi skal dra og se på...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 27 feb 07, 07:23
ja ja Kloki!!! men jeg snakker ikke om serien jeg snakker om cupen den dato er satt opp allerede..  Jeg veit  godt om serie kampen.

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 mar 07, 19:42
Endret: 03 mar 07, 19:51

Enda en seier for Dinamo. I dag borte mot Varteks med 3:1.  bilder kommer litt senere men her er derfor noen herlige klipp fra derbyet mot Hajduk

 

www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch

Legg merke til... denne video viser først nord siden som er BBB siden. etter det kommer skoring og denne siden er øst siden og gjengen dere ser er OLD School BBB d.v.s gjengen min.

 

www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch

P.S. Hvis det høres litt kano aktig ut da er det fordi andre tribunen singer med og da blir det litt forsinkeleser .

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 mar 07, 20:26
Endret: 03 mar 07, 20:27

 

 

 

Og her er par bilder fra i dag. Tenk deg effektiviteten da. Kampen startet 15.00 og bilder begynner å komme.Eh hadde bare Roy vært så rask og effektiv da.... He he he he

Følg med siden og det kommer sikkert mange flere

Her er siden

www.badblueboys.hr/forumv2/index.php

 

 

og her er litt bilder da

img405/7840/picture001ca3.jpg

img117/361/picture002by8.jpg

 

img338/152/picture003ow7.jpg

 

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mar 07, 13:26

Dinamo spilte i går hjemme mot Osijek. En kjedelig kamp forran kun 4000 tilskuere. Til slutt vant vi med 1:0. Hajduk spilte uavgjort borte mot Pula og det betyr at Dinamo nå leder med 8 poeng når det er 11 kamper igjen. Ellers er en av legendariske spisser på vei tilbake fra FC Porto. Her er litt om ham en.wikipedia.org/wiki/Tomislav_%C5%A0okota.

 

Skjønner egentlig ikke hva skal Dinamo med ham men.... Vi har jo 3 unge spisser som putter på jevnt og trutt. Skjønner også at det er greit å ha bred stall men... På andre siden så går rykter at Eduardo Da Silva forsvinner til sommeren og da er det kanskje greit med en så erfaren erstatter. Spørsmålet er bare om det er mulig å erstatte en spiller som skårer 20 mål på 22 kamper da.

I tillegg skjer det mye ellers i Kroatisk fotball. NK.Rijeka sliter forferdelig i år. Klubben som vant sølv i fjor og ble forsterket ytterliggere , hadde mål om å kjempe med Dinamo og Hajduk om første plass i år. Etter å ha byttet 2 trenere ligger Rijeka nå på 7. plass. Og så kommer det som er litt merkelig da. Den gamle treneren har fått sparken i går og det etter å ha vunnet 7 poeng i de tre siste kampene. Det er jammen ikke til å bli klok av. Den gode nyheten for Rijeka er at de får for øyeblikket kroatias beste klubb trener som heter Josip Kuze. Den samme treneren som har vært i samtaler med FFK. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 mar 07, 22:02
Enda en 1:0 seier. Denne gangen mot Rijeka. den 13. seier på rad.  Hajduk vant også så det er fortsatt 8 poeng i favør Dinamo.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 mar 07, 02:01

He he he . Har sett på opptaket fra Dinamo-Hajduk 2:1. I begynnelsen av andre omgang BBB kjører skikkelig med bluss.

Og da kommer det beste da. En brannmann slukker bluss med den ene hånda mens han i den andre holder kamera og tar bilde av kolegaen sin som samler også på bluss.... Ha ha ha ha

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 mar 07, 21:56
Ser at NK Zagreb ligger på tredje, er det noe anstrengt forhold til de? Eller er de bare lillebror?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 apr 07, 10:50
Endret: 05 apr 07, 10:52

Neiii NK Zagreb er og kommer altid til å være lillebror. Har nesten ingen supportere heller. Kun folk som kommer på stadion for å se fotball. Litt oppdatering da... Dinamo leder serien med 8 poeng og det ser ut som om det går den rette veien. Den største stjerne Eduardo Da Silva (26 mål på 23 kamper) er ettertraktet i Europa men Dinamo viser klokskap og har tilbudt ham kontrakt som han kunne ikke si nei til. Det er snakk om 400-500 tusen Euro per år og gutten har signet ny kontrakt for 10 (ja ti) år.  I tillegg jobbes det med til å få brødrene Kovac (fra Juventus og Reddbull) og keeper Joe Didulica til å skrive under til sommer. Når en vet at Sokota er tilbake fra Porto , Modric og Corluka blir minst ett år til og Biscan er på vei tilbake... da er det mye å glede seg til høsten og europa....

 

I går gikk Dinamo til finale i kuppen da... Hajduk ledet 2:0 men Dinamo klarte å utlikne. I .o.m. at Dinamo vant første kampen i Zagreb med 1:0 da er det finale den 9. og 26. Mai.

 

Og så.... en liten historieleksjon.... Kjenner dere noen fra dette bildet ?

 

images2.fotopic.net/

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340