Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiller på prøve

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 06, 13:16

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 14 jul 06, 13:23
Har iallfall noe å fare med. Tidligere u-21 spiller for Senegal. Prøvespilt for Kaiserslautern (!) og Halmstad. Dette sier Halmstadtrenern: 

Personligen tyckte jag att han var rätt så duktig. Det var en genombrottsspelare, han hade god teknik, han var snabb och stark, säger Ekstrand.

Halmstad har ikke avskrevet han enda. Det borger for kvalitet. En slik spiller burde være interessant!

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 06, 13:26
Lett  å lage diskuskjon rundt spilleren når det første du gjør er å hvie ut en link uten noe som helts annet.. linkærn

Alioune Kebe enda en uten for EU og enda en ung spiller.. vel hadde det ikke vært bedre å ha en som det oser litt mere av.. jeg for passe meg så ikke det oser nok av Alioune Kebe

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 06, 13:29
Endret: 14 jul 06, 13:51
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen
Har iallfall noe å fare med. Tidligere u-21 spiller for Senegal. Prøvespilt for Kaiserslautern (!) og Halmstad. Dette sier Halmstadtrenern: 

Personligen tyckte jag att han var rätt så duktig. Det var en genombrottsspelare, han hade god teknik, han var snabb och stark, säger Ekstrand.

Halmstad har ikke avskrevet han enda. Det borger for kvalitet. En slik spiller burde være interessant!



Det har varit en tung vårsäsong för såväl HBK som Öster. De förstnämnda har främst haft svårt med målskyttet. När allsvenskan startar om efter VM är Magnus Arvidsson på plats, men det kan mycket väl finns ytterligare någon forward där då. Kanske är det senegalesen Alioune Kébé, 21. Denne spelade senast i franska Tours FC som nyligen kom tvåa i tredjedivision (National) och därmed gick upp i andradivisionen.
- Han är helt rätt spelartyp, en kraftfull genombrottsspelare. Men om han är rätt selare är det lite för tidigt att säga, säger tränaren Janne Andersson till Hallandsposten.

Alioune Kébé är i Sverige för att försöka hitta en klubb att göra en omstart av karriären i. Han har varit talang och har meriter från U21-landslaget, men han har inte fått det att fungera riktigt i Frankrike.
- Det är en spelare som går rakt på mål, är orädd, utmanar och skapar ytor och returer för lagkompisarna, säger Andersson. 
Han er 1,89 høy og veier 80 kilo.

Kilde FotbollDirekt.com 



Mer info om spilleren her:
http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=145641











GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jul 06, 14:10
Jeg syntes dette virker spennende
Han er ung,og har erfaring fra større klubber enn FFK..
Og med tanke på fremtiden (om han blir ffk-spiller og slår til i full blomst) så kan det bli en spiller vi kan tjene penger på!!
Om han er utenfor EU eller ikke,bør ikke ha så stor betydning..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 14 jul 06, 14:41
Tror dette er en spennende spiller jeg også... Håper de ikke legger så mye vekt i de få dagene han skal være her i førsteomgang... Har hørt rykter om at denne spilleren kan bli jævlig god i det rette selskap;)

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 14 jul 06, 14:41
Hvis det er noen som er gode i tysk her så står det sikkert noe nytting i denne tråden.

http://www.1fck.de/showthread.php?t=10290&highlight=Alioune+Kebe

Jeg kan ikke et halvt ord tysk så jeg har ikke peiling på hva som står i linken.. 
gidder ikke bruke babelfish...



Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 14 jul 06, 14:44
Ettersom McDonnald ikke er klar på en god stund, ser jeg ikke problemet med at han er utenfor Eu

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 jul 06, 15:56
Opprinnelig postet av Fjedjik
Ettersom McDonnald ikke er klar på en god stund, ser jeg ikke problemet med at han er utenfor Eu


Nå er det vel snakk om at Mc Donald kommer tilbake fra Costa Rica i begynnelsen av august og da skulle han være skadefri, men må selvfølgelig regne med en opptreningsperiode sammen med troppen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 06, 17:29
Opprinnelig postet av keiko99
Lett  å lage diskuskjon rundt spilleren når det første du gjør er å hvie ut en link uten noe som helts annet.. linkærn

Alioune Kebe enda en uten for EU og enda en ung spiller.. vel hadde det ikke vært bedre å ha en som det oser litt mere av.. jeg for passe meg så ikke det oser nok av Alioune Kebe


Har du hørt om spenning Keikomann, kunne godt ha skrevet noe mer, men ville at dere skulle få se nyheten selv.

Er det noe du slår meg i, er det å legge ut linkær, det skal du ha for.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 06, 17:30
Opprinnelig postet av matkri
Tror dette er en spennende spiller jeg også... Håper de ikke legger så mye vekt i de få dagene han skal være her i førsteomgang... Har hørt rykter om at denne spilleren kan bli jævlig god i det rette selskap;)


Han har vist dratt, skulle vist spille for laget sitt i helgen, men kommer tilbake til uken,

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 jul 06, 22:32
Hmmm, nå ble jeg litt entusiastisk. ungt og godt talent, med erfaring fra en av de beste europeiske ligaene. Noen som har peil på når han skal testes, og hvor denne treninga skal foregå?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 14 jul 06, 22:37
Scorer han mål er han velkommen!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 jul 06, 02:34
Endret: 15 jul 06, 02:36
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hmmm, nå ble jeg litt entusiastisk. ungt og godt talent, med erfaring fra en av de beste europeiske ligaene. Noen som har peil på når han skal testes, og hvor denne treninga skal foregå?


Dette er rett mann for FFK, jeg kjenner det på meg. Du spiller ikke høyt opp i fransk fotball uten å ha noe å fare med. Var det ikke Tours FC han spiller for? Hmm, jeg skal sjekke ut webben. Fransk er lett.

Afrikanere, og da spesielt vest-afrikanere har en helt rå fysikk, og har dessuten en alldeles glimrende teknikk, så hvis vår mann er blant de 40 - 50 best i Senegal: Kjøp!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 jul 06, 02:46
Skal høre litt med Tours-supporterene om vår mann, jeg gitt... Har meldt meg på et supporterforum. Greit med litt referanser, hehe.

 

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 jul 06, 03:50
Endret: 15 jul 06, 03:50
Fint du tar deg av fransken asgeir. Jeg skumma igjennom det tyske forumet det var linka til her, og det sto det fint lite interessant.

Jeg forstod det sånn at han spilte bra når han var på utlån til 2.div, men det er ikke sånn at fyren har spilt i den franske toppserien eller?

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 15 jul 06, 03:59
Han er vel opprinnelig under kontrakt med Le Mans? Og jeg synes ikke det er et veldig stort skritt fra Le Mans til FFK...

---------------------------

Jeg vil ha tilbake Drillo, og heia Mihaly Toth!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 jul 06, 04:18
Snakka med en som kjenner noen i klubben istad, eller nå inatt, og han senegalesern er visst en virkelig god spiller, men det er litt rot om han kommer til å dukke opp igjen på trening.


Virker som om det ikke er full oversikt fra det sportselige sin side på hva som skjer om dagene.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 jul 06, 00:55

Tror dere virkelig en god spiller kommer fra Fransk eliteserie for å spille for FFK?

Nei dette lukter det atter en gang rotten fisk av

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 jul 06, 01:51
Det finnes vel muligheter for at han kan heve FFK selv om han ikke har noen framtid i fransk toppdivisjon?

Er det slik at han eventuelt vil være gratis å hente?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f