Husk meg
Brukernavn
Passord

Kanskje spiller Rami til lørdag?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 06, 16:08

Lårskadad Isaksson behandlas

BREMEN. Andreas Isaksson besväras av en skada i höger lår.
Nu tvingas stjärnmålvakten till behandling med laser och ström för att läka ihop.
- Jag har fått en överansträngning, säger han.

Skadeeländet har drabbat Andreas Isaksson - på nytt.
I comebacken mot Paraguay sträckte sig landslagsmålvakten efter en boll och rev upp en gammal skada.
Nu tvingas han spela - hårt bandagerad.
Bilderna oroar blågula fans.
- Det ligger på samma ställe som senast, men det handlar bara om en överansträngning, säger Isaksson vid en presskonferens på torsdagen och fortsätter:
- Klart man blev lite rädd att det skulle vara allvarligt. Men det är inte värre än att jag blir bättre.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=617014

Han sa vel det samme sist også, at han skulle spille, men han var skadet. 
Kanskje han sier slit igjen, for å få ro i leiren til Sverige?



denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 06, 19:33
Opprinnelig postet av Patrioten


Han sa vel det samme sist også, at han skulle spille, men han var skadet. 
Kanskje han sier slit igjen, for å få ro i leiren til Sverige?



Våre kjære naboer i øst ryker uansett på en smell mot våre ikke fullt så kjære pølse- og bratwürstfortærende folk i germania. Det er nesten bedre at Isaksson plukker ut de tre ballene fra nota enn at Rami gjør det. :)   

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 22 jun 06, 20:00
håper han spiller sin livs kamp sån at prislappen pån blir høy

---------------------------

Lasse Båtstad


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jun 06, 20:33
Hvorfor skal alltid folk tenke på å selge de beste spillerene våre ? Vi må jo ha et lag vi også. spessielt nå som Sørlie er solgt.

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jun 06, 21:22
det beste hadde vel vært om vi kunne solgt Rami for en høy pris med kort tid igjen av kontrakten??   fatter ikke hvorfor folk er så desp etter å selge han...

Jeg vil ha Rami i FFKdrakt jeg..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jun 06, 21:54
Opprinnelig postet av Husgutt
det beste hadde vel vært om vi kunne solgt Rami for en høy pris med kort tid igjen av kontrakten??   fatter ikke hvorfor folk er så desp etter å selge han...

Jeg vil ha Rami i FFKdrakt jeg..


Kunne ikke vært mer enig. Nå har vi fått en klassekeeper, noe vi ikke har hatt på flere tiår, så skal vi selge han med en gang vi kan få en slant får han? Det vil sikkert koste like mye eller mer for å hente en keeper i tilsvarende klasse, så da er jo mye av poenget borte med salg. Det er jo naivt å tro at vi kan få 10-15 millioner for Rami, for så å hente en like god keeper på free transfer på ny. Det tok som sagt fler tiår på å få en som Rami, jeg har ikke lyst å vente like lenge igjen.

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 jun 06, 00:41
HErregud hvorfor skal vi selge rami. Da kan vi liksegodt spørre NFF. Hei dette er FFKsupporterne som ringer, vi vil gjerne ned i første divisjon. Er det greit? Vi trenger ikke spille kampene engang for vi har ikke noen god keeper!
Skjønner dte ikke. menmen! Nå færrer jeg til barcelona!! C ya!

---------------------------

www.norskefans.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jun 06, 13:09
han skal forøvrig ikke spille idag

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jun 06, 18:44
endelig er det slutt på  spørsmål.. hvem skal stå i mål ????

Ser vi rami kansje i mål da vi tar i mot VIF til tirsdagen ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 24 jun 06, 18:52
Det blir nok Rami i mål mot Lyn! :) Tjoho! Sverige dret seg ut mot Tyskland! Hahaha!!

---------------------------

Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 06, 20:35
Opprinnelig postet av keiko99
endelig er det slutt på  spørsmål.. hvem skal stå i mål ????

Ser vi rami kansje i mål da vi tar i mot VIF til tirsdagen ?



Mener kampen går til torsdag.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jun 06, 21:59
jeg vil ikke krangle om slik, men jeg har hørt tirsdag så fin om noen bekrfter nå FFK og VIF spiller

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 jun 06, 00:56
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vil ikke krangle om slik, men jeg har hørt tirsdag så fin om noen bekrfter nå FFK og VIF spiller


Jeg er nesten 100 % sikker på at kampen går tirsdag 27. juni.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jun 06, 01:09
Selvfølgelig spiller ikke FFK treningskamp mot Vålerenga på torsdag når de skal ut i Tippeliga-kamp allerede søndag. Det ville bare vært dumt. Kampen spilles tirsdag. Blir spennende å se om det dukker opp en ny ukjent mann som skal prøvespille... Regner med at Henriksson får en ny sjanse i denne kampen?


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 25 jun 06, 01:16
Henriksson bør spille sammen med Piiroja i forsvar. Synes også at vi bør stille med toppetlag, aldri skjønt poenget med å spille med A/B/jr- lag samtidig!

Skal vel heller ikke se bort i fra at ledelsen har fått besøk av en brevdue som anbefaller Alimalii Al Kharwarhi fra langtvekkistan på prøvespill.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jun 06, 01:39
Endret: 25 jun 06, 01:41

Dere har riktig kampen går 27. juni.

Knut Torbjørn Eggen, Fredrikstad:
- Spillerne får fri frem til 18. juni, og har selvsagt krav på en skikkelig ferie. Noen få økter med bra intensitet skal være mer enn nok til å få dem spilleklare til Lyn-kampen 2. juli.

- Jeg tror strengt tatt at mange bruker altfor mye tid på småting. Det er god tid til første seriekamp etter ferien, og hva man gjør nå spiller liten rolle for det som skjer om over tre uker. Akkurat nå kan det være greit med en blodig biff og litt øl, sier en engasjert Fredrikstad-trener til TV 2 Nettavisen.

Før første seriekamp spiller Østfold-laget en trekantturnering mot Sparta og Djurgården den 21. juni, og Vålerenga den 27. juni – alle på hjemmebane. FFK ser ikke bort i fra at det vil nye spiller på plass innen den tid.

- Vi ser oss etter to-tre nye spillere, minst en spiss og gjerne to i de bakre rekker, avslutter Eggen til Nettavisen før fotballferien


Dette ser ikke akkurat  lovende ut i forhold til spillere.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340