Husk meg
Brukernavn
Passord

Da var Arve tullebukk historie

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jun 06, 21:06
Endret: 14 jun 06, 22:23
Lederjakt i gang
 
Konstituert daglig leder tilbake som toppspillerutvikler.


 Jeg kan si såpass at vi leter i Fredrikstad-distriktet, styreleder Frode Kværneng i FFK Sport ASA.

Det er ingen dramatikk som ligger bak endringen i FFK-systemet.

– Det er et klart krav fra Norges Fotballforbund om at vi har en toppspillerutvikler på plass snarest. Harry Hansen går tilbake i den rollen nå, sier Kværneng.

Siden Arve Mokkelbost ble langtidssykemeldt har Hansen fungert i stillingen. Når han nå går tilbake til sin opprinnelige jobb, er det duket for ny konstituert toppsjef i klubben.

– Ny konstituert daglig leder er på plass når fotballferien er over i begynnelsen av juli, sier Kværneng.
Han sier til Radio Fredrikstad at de har aktuelle kandidater i kikkerten, men vil ikke være mer konkret enn det.


Hvem tror dere FFK har i kikkerten?

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 jun 06, 21:34
Endret: 14 jun 06, 22:23
Opprinnelig postet av Patrioten

Lederjakt i gang
 

Konstituert daglig leder tilbake som toppspillerutvikler.


 Jeg kan si såpass at vi leter i Fredrikstad-distriktet, styreleder Frode Kværneng i FFK Sport ASA.

Det er ingen dramatikk som ligger bak endringen i FFK-systemet.

– Det er et klart krav fra Norges Fotballforbund om at vi har en toppspillerutvikler på plass snarest. Harry Hansen går tilbake i den rollen nå, sier Kværneng.

Siden Arve Mokkelbost ble langtidssykemeldt har Hansen fungert i stillingen. Når han nå går tilbake til sin opprinnelige jobb, er det duket for ny konstituert toppsjef i klubben.

– Ny konstituert daglig leder er på plass når fotballferien er over i begynnelsen av juli, sier Kværneng.
Han sier til Radio Fredrikstad at de har aktuelle kandidater i kikkerten, men vil ikke være mer konkret enn det.


Hvem tror dere FFK har i kikkerterten





Mokkelbost hadde jo så store ambisjoner for FFK. Vyer som gikk langt utover norges grenser(Sverige, helt til Karlstad), skulle bli nedslagsfelt. """""" Synd han ikke får sluttført det prosjektet....

-----------
Må si jeg ble SKEPTISK,  allerede ved første møte. Det var vel på Plankehaugens årsmøte da han presenterte seg.
Han åpnet med å gi Plankehaugen refs for dårlig oppførsel, og dertil belæring av hvordan vi skulle oppføre oss.
Særiøst..........

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 jun 06, 22:10
Endret: 14 jun 06, 22:22
Jeg vil ha Harry Hansen i den stillingen der jeg... Syntes han passer bra der for å være ærlig.... Og for å være enda mer ærligere, så tålte jeg ikke Mokkelbost, og jeg likte han heller ikke...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jun 06, 22:23
Endret: 14 jun 06, 22:23
De søker etter en som bor i Fredrikstad, det gjør jo Arve, ser ikke borti fra at han får jobben. Og at de annsetter en ny toppspillerutvikler

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 jun 06, 22:50
Opprinnelig postet av Patrioten
De søker etter en som bor i Fredrikstad, det gjør jo Arve, ser ikke borti fra at han får jobben. Og at de annsetter en ny toppspillerutvikler


Nå må vi ha en sjef som har bevist at han kan drive butikk. Og som er Fredrikstadgutt og patriot. 
En som har spilt på laget, og som bor på øya hvor stadion ligger.
Ja nemlig ....................han ja.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 14 jun 06, 23:26
Les mellom linjene folkens!!! De er på jakt etter en vikar til A.M. Ikke noe annet desverre.... Beklageligvis er det et krav fra NFF at Harry Hansen går tilbake som spillerutvikler. Dvs vi er ikke kvitt A. M. enda.

---------------------------

Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 15 jun 06, 08:02
Det er ny konstituert daglig leder man skal finne. Altså en ny vikar for sykemeldte Mokkelbost. Ingen som er historie her nei.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 11:30
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Patrioten
De søker etter en som bor i Fredrikstad, det gjør jo Arve, ser ikke borti fra at han får jobben. Og at de annsetter en ny toppspillerutvikler


Nå må vi ha en sjef som har bevist at han kan drive butikk. Og som er Fredrikstadgutt og patriot. 
En som har spilt på laget, og som bor på øya hvor stadion ligger.
Ja nemlig ....................han ja.


Skjønner godt du mener Høili.

Omnis

Knøttespiller
Ble medlem: 13 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 15 jun 06, 11:55
Det er vel neppe lovlig å avskjedige noen som er sykemeldt, men det kan vel hende at den godeste Arve blir "flyttet" til en annen stilling, hvis han ikke sier opp selv når han har kommet seg opp av senga.

---------------------------

Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 jun 06, 12:45
For min del kan de kvitte seg med hele karen. Har aldri hatt sansen for han. I enkelte tilfeller er det synd at det ikke er lov å si opp sykemeldte arbeidstagere.... Men om man finner en god vikar, så er det jo ikke sikkert at han får jobben tilbake når han er frisk igjen da. Får håpe de flytter han til en annen plass. Tålte han ikke fra føsrte gang jeg så han. Komme her med pekefingeren og si at slikk og sånn oppfører gode supporter seg. Ja, vi VET det. Vi ble kåret til årets beste supportere dengang... Arve Møkkamann...

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 14:43
Opprinnelig postet av Abby
For min del kan de kvitte seg med hele karen. Har aldri hatt sansen for han. I enkelte tilfeller er det synd at det ikke er lov å si opp sykemeldte arbeidstagere.... Men om man finner en god vikar, så er det jo ikke sikkert at han får jobben tilbake når han er frisk igjen da. Får håpe de flytter han til en annen plass. Tålte han ikke fra føsrte gang jeg så han. Komme her med pekefingeren og si at slikk og sånn oppfører gode supporter seg. Ja, vi VET det. Vi ble kåret til årets beste supportere dengang... Arve Møkkamann...


Jeg å var på det møte du snakker om. Fy fader i meg for en arrogant type. Liksom komme her å belære vårs. Hva vet han om supporterkultur ??

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 15 jun 06, 15:58
Opprinnelig postet av Propellen
Les mellom linjene folkens!!! De er på jakt etter en vikar til A.M. Ikke noe annet desverre.... Beklageligvis er det et krav fra NFF at Harry Hansen går tilbake som spillerutvikler. Dvs vi er ikke kvitt A. M. enda.


Hvis det er noen som bør lese mellom linjene her, så er det vel deg! Hvis folk som sitter her å skriver på det forumet her hadde kommet seg ned på stadion, og vært litt utenfor huset sitt, så hadde dere kanskje fått med dere hva som skjer FFK? Arve kommer ALDRI tilbake til FFK, alle vet det! Og den som skal ta over, det er vel fortsatt litt usikkert... ikke for klubben, de har nok allerede bestemt seg, det er en som bor i byen her... og hvor mange kvalifiserte har vi? Morgan Andersen? Velkommen skal du være Morgan ;)

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 jun 06, 16:16
Jeg vet Rune, fy fader for en fyr. Bare fordi han har jobba for BRANN så vet han alt om supporterkultur.... Æsjameien, for en fyr... Få vekk hele skiten. Skal bli en lykkedag når han er vekk. Drillo er heldigvis vekk. One down, one to go....

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 15 jun 06, 19:03
Opprinnelig postet av becks723
Opprinnelig postet av Propellen
Les mellom linjene folkens!!! De er på jakt etter en vikar til A.M. Ikke noe annet desverre.... Beklageligvis er det et krav fra NFF at Harry Hansen går tilbake som spillerutvikler. Dvs vi er ikke kvitt A. M. enda.


Hvis det er noen som bør lese mellom linjene her, så er det vel deg! Hvis folk som sitter her å skriver på det forumet her hadde kommet seg ned på stadion, og vært litt utenfor huset sitt, så hadde dere kanskje fått med dere hva som skjer FFK? Arve kommer ALDRI tilbake til FFK, alle vet det! Og den som skal ta over, det er vel fortsatt litt usikkert... ikke for klubben, de har nok allerede bestemt seg, det er en som bor i byen her... og hvor mange kvalifiserte har vi? Morgan Andersen? Velkommen skal du være Morgan ;)


Mokkelbost er sykemeldt. Hansen har vært vikar. Det kan han ikke være lenger. Derfor må FFK finne en ny vikar for Mokkelbost. Det var det nyhetsoppslaget i FB handlet om.
Så lenge Mokkelbost er sykemeldt er han klubbdirektør, inntil det har gått ett år.

"Han er asfaltert fra skuldra og opp" Nils Arne Eggen om Morgan Andersen. Opphavet har unektelig hatt mange gullkorn.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 jun 06, 20:35
Da har jeg en god nyhet til deg, har de vært sykemeldt over 1 år i strekk, kan de si opp personen...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 15 jun 06, 21:49
Som jeg skrev, intill det har gått ett år er han klubbdirektør så lenge han er sykemeldt. 
Nytt?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 16 jun 06, 00:45
Endret: 16 jun 06, 00:50
Hadde ikke tenkt å si noe........

Men fy faen for en teit link

henge ut noen som er sykemeldt på denne måten.............


Skam dere alle som har skrevet dritt her inne



Vet ikke hvor mange linker som har blitt laga om Arve
Hvor mye pepper han har fått, og får det enda for hvordan han har hvert.....

ja han oppførte seg teit på første møte med plankehaugen... ja kanskje han var litt arrogant.......

men hva ville dere skrevet her inne om mannen tok sitt liv pga hetsen han hele tia får?

da hadde alle som skriver dritt om en person/personer her inne hatt god samvitighet tipper jeg........

God helg





solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 16 jun 06, 01:31
"Hvis mannen tok sitt liv på grunn av hetsen"?! Hva er det du snakker om "Mr.Max"? Håper du satte den "på spissen".. Uansett, prøv å få litt perspektiv på ting! At enkelte folk slenger med leppa til han og skriver noen gloser på Internett får mannen tåle! 

Det er en del av det å være i FFK og "offentlighetens lys". Mannen kom inn i FFK med STOR yver, men har dessverre ikke prestert det han hadde planer om (og dette gjelder altså arbeidet han "utførte" FØR han ble sykemeldt).

Når du jobber for en fotballklubb så må man akseptere at man får negativ feedback når jobben ikke blir gjort i henhold til omgivelsenes forventninger. Det en del av gamet.

Nå ønsker ikke jeg å sette ut noen rykter her (men det er vel kanskje det jeg gjør nå??), men var ikke Arve Mokkelbost sykemeldt i sin forrige jobb også? I såfall så fungerer strategien hans veldig bra..... 

Er ikke så enorm forskjell å sitte i en kontorstol på Stadion eller en sofa hjemme i stua mener nå jeg.... 

Personlig så ønsker jeg Arve M lykke til med pensjonist tilværelsen - passer han bedre...

---------------------------

Pontus


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 10:18
Mokkelbost var i Brann i den værste tia der også, når Brann holdt på å rykke ned o.s.v... Da var det ett evig kaos der borte, og der fikk han også refs av fansen, så han er nok vant til kjefta han får skal jeg si deg....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 16 jun 06, 11:11
Ny flaggdag!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340