Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå skal dere høre...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 15:59
Opprinnelig postet av Husgutt
vi ER ræva på bortebane.. hadde ikke jeg og FFKforever dratt igang i 90 minutter mot ODD, hadde det vært stille som graven....  åååå.. blir provosert nå ja.. hehe


Provosert ?? Jeg blir provosert i hver fuckings kamp p.g.a. at folk ikke gidder å være med på heiaropa. Ikke nok med det, men det begynner å bli sånn på hjemmebane også. Vi må liksom lede kampene før at vi skal gidde å heie. Det er for dårlig. Det er i hvertfall i motgang de trenger mest støtte. Men folk har vel kanskje ikke forstått det ??

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 jun 06, 16:16
enig i det ja

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 15 jun 06, 18:36
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt
vi ER ræva på bortebane.. hadde ikke jeg og FFKforever dratt igang i 90 minutter mot ODD, hadde det vært stille som graven....  åååå.. blir provosert nå ja.. hehe


Provosert ?? Jeg blir provosert i hver fuckings kamp p.g.a. at folk ikke gidder å være med på heiaropa. Ikke nok med det, men det begynner å bli sånn på hjemmebane også. Vi må liksom lede kampene før at vi skal gidde å heie. Det er for dårlig. Det er i hvertfall i motgang de trenger mest støtte. Men folk har vel kanskje ikke forstått det ??


Vi skal bli enda bedre! Det er klart det.
Men da hjelper det fint lite å bare klage. Kom med noen konstruktive tiltak da vel.
Vi blir i værtfall ikke bedre av at noen snur seg med sinte blikk og skriker: Syng da for faan!
Sangen må komme fra hjerte. Det må være moro å skape et sinnsykt trøkk, som det blir når alle er med.
Nå er jeg egentlig litt spent på om du Rune har noe "vettig" å komme med??

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 18:58
Endret: 15 jun 06, 19:01
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt
vi ER ræva på bortebane.. hadde ikke jeg og FFKforever dratt igang i 90 minutter mot ODD, hadde det vært stille som graven....  åååå.. blir provosert nå ja.. hehe


Provosert ?? Jeg blir provosert i hver fuckings kamp p.g.a. at folk ikke gidder å være med på heiaropa. Ikke nok med det, men det begynner å bli sånn på hjemmebane også. Vi må liksom lede kampene før at vi skal gidde å heie. Det er for dårlig. Det er i hvertfall i motgang de trenger mest støtte. Men folk har vel kanskje ikke forstått det ??


Vi skal bli enda bedre! Det er klart det.
Men da hjelper det fint lite å bare klage. Kom med noen konstruktive tiltak da vel.
Vi blir i værtfall ikke bedre av at noen snur seg med sinte blikk og skriker: Syng da for faan!
Sangen må komme fra hjerte. Det må være moro å skape et sinnsykt trøkk, som det blir når alle er med.
Nå er jeg egentlig litt spent på om du Rune har noe "vettig" å komme med??



Jeg prøver så godt jeg kan for å få med meg folk jeg. Virker ikke som du har lest mine tidligere innlegg i denne tråden.
Jeg spurte Zoran f.eks. om vi trenger flere forsangere. Er ikke det " vettig " nok for deg ?? Noe jeg også lurer på er om vi som synger mest /klarest/høyest bør samle oss på midten av feltet ( dette gjelder også på bortebane ). Mulig at sangene da blir bredd utover, men da må vi synge sangene lenger for å få med oss resten.

Hvis du synes det er å klage hvis jeg roper " kom igjen da folkens, vi kan bedre enn dette ", hva skal da til for å få med resten ??


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f